Strona 669 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2024, o 12:58
autor: PrzemekD
Dzień dobry,
Podpisałem aneks do umowy drogą elektroniczną jednak w między czasie po kliknięciu w link aneksu postanowiłem, że kolor, który wybrałem mi nie odpowiada. Miało dojść do zmiany niestety telefon w złym kolorze został wysłany. Moje pytanie jest następujące, co jeśli nie odbiorę telefonu od kuriera ?

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2024, o 15:25
autor: Marta_Plus
Witaj PrzemekD,

umowa zostanie anulowana i będziesz mógł na nowo zamówić po kilku dniach urządzenie w innym kolorze.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2024, o 20:45
autor: MarM
Witam, w rozmowie z konsultantem przedłużyłam umowę, w trakcie rozmowy było uzgodnione że przyjdzie kurier z umową itd. jak zawsze. Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać. Próbowałam się przez 4 dni skontaktować (dzwoniąc na numer podany w mailu lub na ten z którego do mnie dzwoniono). Pierwszego dnia miałam co prawda 4 telefony z tego numeru ale 1 sygnał i koniec tak że nie dało się normalnie odebrać, więc dzwoniąc pod odpowiedni numer prosiłam o kontakt - 0 odzewu. Drugi dzień też 0 odzewu. Trzeciego dnia spróbowałam na stronie plusa użyć "prośby o rozmowę z konsultantem" jakiś pan zadzwonił na mój drugi numer (którego używa mąż, nie wiem czemu na ten bo go nie podawałam) i powiedział że to jego kolega załatwiał i ten kolega do mnie oddzwoni następnego dnia jak będzie w pracy. Dziś od rana czekałam na kontakt ale nic, więc spróbowałam kolejny raz parę razy zadzwonić pod numer z maila ale nadal była tylko informacja że ktoś oddzwoni.
Poprzednia umowa już się skończyła, kuriera nie ma, aneksu przeczytać nie mogę... ogólnie nie wiem co mam robić dalej...

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2024, o 23:46
autor: rafal_RR
Witam,
Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2024, o 11:34
autor: Marta_Plus
Witaj MarM,

przepraszam za napotkane niedogodności.
MarM pisze: 11 sty 2024, o 20:45 Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.

W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.


Witaj rafal_RR,
rafal_RR pisze: 11 sty 2024, o 23:46 Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2024, o 13:57
autor: MarM
Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 11:34 Witaj MarM,

przepraszam za napotkane niedogodności.
MarM pisze: 11 sty 2024, o 20:45 Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.

W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.
Jak pisałam, 4 dni próbowałam i cały czas że zajęte i oddzwonicie...

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2024, o 15:40
autor: Marta_Plus
MarM,

prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2024, o 18:02
autor: MarM
Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 15:40 MarM,

prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dzięki, w między czasie udało się załatwić sprawę pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2024, o 16:09
autor: adrmar89.89
Dzien dobry, skończyła się umowa abonamentu na telefon i oferta jaką otrzymałem z salonu jest nie do przyjęcia jako wieloletniego klienta. Proszę o propozycję z DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2024, o 16:52
autor: Joanna_Plus
Witaj adrmar89.89,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2024, o 20:11
autor: rafal_RR
Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 11:34

Witaj rafal_RR,
rafal_RR pisze: 11 sty 2024, o 23:46 Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.
Mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy? już tydzień czekam na jakiś kontakt...
pozdrawiam,

Re: Przedłużenie umowy

: 22 sty 2024, o 11:09
autor: Joanna_Plus
rafal_RR,

ponowiłam prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 22 sty 2024, o 12:05
autor: rafal_RR
Joanna_Plus pisze: 22 sty 2024, o 11:09 rafal_RR,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Udało się. Dziękuję za pomoc :)

Re: Przedłużenie umowy

: 9 lut 2024, o 20:21
autor: matti100
Napisalem maila na adres specjalista_plus@plus.pl z prośbą o kontakt z Działem Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy wraz z zakupem telefonu.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2024, o 11:00
autor: Marta_Plus
matti100,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już prośbę o kontakt.