Joanna_Plus pisze: ↑18 sie 2023, o 10:05
Witaj arek810316,
arek810316 pisze: ↑17 sie 2023, o 21:27
Numer reklamacji CASE/230817/1608
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Dziękuję.
Długo muszę czekać za rozpatrzeniem ?, bo nie ukrywam mogę liczyć tylko na ten numer a nie mam na chwilę obecnych żadnych minut tylko ściąga mi z konta głównego za rozmowy a przecież to nie moja wina ,że nie odnowił mi się pakiet promocja bez limitu 20GB 5G cykliczna w ramach przeniesienia numeru z innej sieci..
Joanna_Plus pisze: ↑18 sie 2023, o 10:05
Witaj arek810316,
arek810316 pisze: ↑17 sie 2023, o 21:27
Numer reklamacji CASE/230817/1608
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Dziękuję.
Długo muszę czekać za rozpatrzeniem ?, bo nie ukrywam mogę liczyć tylko na ten numer a nie mam na chwilę obecnych żadnych minut tylko ściąga mi z konta głównego za rozmowy a przecież to nie moja wina ,że nie odnowił mi się pakiet promocja bez limitu 20GB 5G cykliczna w ramach przeniesienia numeru z innej sieci..
Proszę jeszcze raz się w mojej sprawie przypomnieć ponieważ odrzucono reklamację a podesłałem jeszcze screen z aplikacji w telefonie i sms co dostałem od plusa
Witam.
Mam problem po zmianie pakietu w Plush na kartę. Otóż w miniony czwartek po doładowaniu konta za 30 zł zmieniłem pakiet na 30 GB (15 GB z pakietu + 15 GB z doładowania). Pobrana została opłata i otrzymałem sms-a z potwierdzeniem.
W sobotę otrzymałem kolejnego sms-a, iż pobrana została opłata i promocja została odnowiona na kolejne 30 dni (chyba chodzi o ten stary pakiet).
Czyli mam aktywne dwa pakiety jednocześnie? Czy aktywacja nowego pakietu, nie "wyłącza" poprzedniego?
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, o 17:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Joanna_Plus pisze: ↑29 lut 2024, o 17:17
Witaj Marcin_Liberty,
Marcin_Liberty pisze: ↑29 lut 2024, o 16:21
Czy aktywacja nowego pakietu, nie "wyłącza" poprzedniego?
Nie.
Marcin_Liberty pisze: ↑29 lut 2024, o 16:21
Czyli mam aktywne dwa pakiety jednocześnie?
Aktywne pakiety i promocje sprawdzisz wpisując kody *121# oraz *136#.
Dziękuję za informację. Zalogowałem się poprzez przeglądarkę do iPlus i tam mam coś takiego:
Twoje aktywne promocje:
1) Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet (od 05.06.2016)
2) Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB (od 22.02.2024)
3) Pakiet 1500 GB (od 27.03.2023) dostępny limit- wykorzystany
Przy każdym z nich mam przycisk usuń, więc rozumiem, że mogę dany pakiet sobie wyłączyć?
z tego co podajesz, to aktualnie na koncie numeru są aktywne dwie promocje:
Marcin_Liberty pisze: ↑3 mar 2024, o 16:33
1) Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet (od 05.06.2016)
2) Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB (od 22.02.2024)
Zawsze możesz wyłączyć usługę, której już nie potrzebujesz. Najlepiej uczynić to "chwilę" przed jej kolejnym odnowieniem, aby wykorzystać wykupione już jednostki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czy w Plusie jest opcja żeby włączyć jakiś pakiet GB który będzie aktywny do wyczerpania bez konieczności doładowywania konta co miesiąc? Potrzebna jest karta SIM do telefonu który będzie używany wyłącznie do nawigacji (mapy Google, Yanosik...).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 mar 2024, o 13:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki.
Tak, ważność konta i ważność pakietu. Czyli załóżmy kupuję pakiet GB, bo tylko one są potrzebne, (połączenia, smsy, mmsy z tego tel nie będą wychodziły) i nie muszę co miesiąc mieć jakiejś kasy na koncie żeby przedłużało mi pakiet.
EDIT:
Jak nie ma takiej opcji to jaki jest najtańszy pakiet samego internetu?
najtańszy pakiet, który zapewni Ci nieprzerwany dostęp do internetu to koszt 5 zł / 30 dni i 5 GB - taryfa Nowy Plush.
Korzystając z tego pakietu masz z głowy opłatę za aktywność.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec