Router OPPO 5G CPE T1a - awaria
: 1 mar 2024, o 17:46
Dzień dobry,
mój router OPPO 5G CPE T1a, model CT05, kupiony w grudniu 2021 r. w Polkomtelu (z logiem Plus), nie funkcjonuje poprawnie.
W routerze jest włożona karta 4G (aktywna).
A. Objawy.
1. Brak połączenia z routerem zarówno po "miedzi", jak i "po radiu";
1.a) brak możliwości uzyskania w przeglądarce konsoli routera;
1.b) brak połączenia sieciowego kablem Eth oraz Wi-Fi.
2. Świecenie się światłem ciągłym równocześnie diody:
2.a) sieci komórkowej 5G,
2.b) sieci komórkowej 4G,
2.c) Wi-Fi,
2.d) zasilania.
B. Testy.
1. Restart routera.
1.a) Wyłączenie zasilania.
1.b) Przerwa 600 [s] = 5 [min.]
1.c) Włączenie zasilania.
1.d) Zaświecenie się diody zasilania światłem ciągłym.
1.e) 2-3 min. brak zaświecenia się diody: Wi-Fi, sieci komórkowej 4G.
1.f) po 2-3 min jednocześnie pojawienie się świecenia światłem ciągłym diody: Wi-Fi, sieci komórkowej 4G i sieci komórkowej 5G.
1.g) Objawy jak w p. A.
2. Reset do ustawień fabrycznych.
2.a) Włączenie zasilania.
2.b) Reset do ustawień fabrycznych przy pomocy przycisku w podstawie routera.
2.c) Zasygnalizowanie przez router resetu poprzez zamigotanie wszystkimi diodami.
2.d) Dalej sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.d), 1.e) i 1.f).
2.e) Objawy jak w p. A.
3. Restart routera bez karty SIM.
3.a) Wyłączenie zasilania.
3.b) Usunięcie ze slotu SIM karty 4G.
3.c) Dalej sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.c), 1.d), 1.e) i 1.f).
3.d) Objawy jak w p. A.
4. Reset do ustawień fabrycznych routera bez karty SIM.
4.a) Sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.a), 1.b), 1.c),1.d), 1.e) i 1.f).
4.b) Objawy jak w p. A.
Bardzo proszę o wsparcie w rozwiązaniu problemu opisanego w p. A (Objawy).
mój router OPPO 5G CPE T1a, model CT05, kupiony w grudniu 2021 r. w Polkomtelu (z logiem Plus), nie funkcjonuje poprawnie.
W routerze jest włożona karta 4G (aktywna).
A. Objawy.
1. Brak połączenia z routerem zarówno po "miedzi", jak i "po radiu";
1.a) brak możliwości uzyskania w przeglądarce konsoli routera;
1.b) brak połączenia sieciowego kablem Eth oraz Wi-Fi.
2. Świecenie się światłem ciągłym równocześnie diody:
2.a) sieci komórkowej 5G,
2.b) sieci komórkowej 4G,
2.c) Wi-Fi,
2.d) zasilania.
B. Testy.
1. Restart routera.
1.a) Wyłączenie zasilania.
1.b) Przerwa 600 [s] = 5 [min.]
1.c) Włączenie zasilania.
1.d) Zaświecenie się diody zasilania światłem ciągłym.
1.e) 2-3 min. brak zaświecenia się diody: Wi-Fi, sieci komórkowej 4G.
1.f) po 2-3 min jednocześnie pojawienie się świecenia światłem ciągłym diody: Wi-Fi, sieci komórkowej 4G i sieci komórkowej 5G.
1.g) Objawy jak w p. A.
2. Reset do ustawień fabrycznych.
2.a) Włączenie zasilania.
2.b) Reset do ustawień fabrycznych przy pomocy przycisku w podstawie routera.
2.c) Zasygnalizowanie przez router resetu poprzez zamigotanie wszystkimi diodami.
2.d) Dalej sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.d), 1.e) i 1.f).
2.e) Objawy jak w p. A.
3. Restart routera bez karty SIM.
3.a) Wyłączenie zasilania.
3.b) Usunięcie ze slotu SIM karty 4G.
3.c) Dalej sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.c), 1.d), 1.e) i 1.f).
3.d) Objawy jak w p. A.
4. Reset do ustawień fabrycznych routera bez karty SIM.
4.a) Sekwencja zdarzeń jak w pp. 1.a), 1.b), 1.c),1.d), 1.e) i 1.f).
4.b) Objawy jak w p. A.
Bardzo proszę o wsparcie w rozwiązaniu problemu opisanego w p. A (Objawy).