Strona 3 z 6

Re: Opłata za brak aktywności

: 7 sty 2022, o 15:58
autor: Joanna_Plus
wlo,
wlo pisze:Ostatnią aktywność wykonywałem na tych leżących prepaidach dokładnie 10 grudnia 2021 r. ok. 11:30
Jeżeli to była ostatnia płatna aktywność, do kolejna powinna zostać zrealizowana do 9/01/2021 ok. 11:30 - 30 dni.
Co konkretnie masz na myśli jeżeli chodzi o usługę Teleprzelew? Przekazanie środków na inny numer, wiąże się z wysłaniem płatnego SMS-a.

Re: Opłata za brak aktywności

: 9 sty 2022, o 12:35
autor: wlo
Joanna_Plus pisze: Przekazanie środków na inny numer, wiąże się z wysłaniem płatnego SMS-a.
Racja! 2 razy po 5 groszy się płaci - zapomniałem!!
Dziękuję za przypomnienie ;-)


Co do opłaty za brak aktywności...
Jak mówiłem wcześniej, 7.01 dostałem wiadomość, że za 3 dni pobrana będzie opłata. Dzisiaj (9.01), też o 9 z minutami, dostałem wiadomość że jutro pobrana będzie opłata. Zgadzałoby się to jeśli dzień (kończący się o północy) uznajemy za koniec okresu rozliczeniowego. Jeśli podchodzić do sprawy jak to Plus ma w tradycji - że liczy się co do minuty, to dzisiaj opłata powinna być pobrana - po minucie kończącej 30 dni. Ale dzisiaj to nie jutro ;-)
A może, dlatego, że w cenniku gdzie są zasady naliczania tej opłaty nie ma mowy o 720 godzinach, dlatego nie liczycie co do minuty? A może liczycie, tylko opłatę pobieracie dopiero następnego dnia kalendarzowego - co już totalnie nieuczciwe by było, bo wprowadzałoby w błąd klienta i raczej na skargę materiał by to był?

A co z opłatą za zmianę taryfy? Rozumiem, że to jest aktywność - usługa odpłatna wszak to jest?

Re: Opłata za brak aktywności

: 10 sty 2022, o 13:13
autor: Basia_Plus
wlo,
wlo pisze:A co z opłatą za zmianę taryfy? Rozumiem, że to jest aktywność - usługa odpłatna wszak to jest?
tak.

Re: Opłata za brak aktywności

: 29 sty 2022, o 11:37
autor: sl@w_es
mecenas pisze:(...)
2) Dlaczego fakt pobrania opłaty nie jest sygnalizowany wiadomością (tak jak dzieje się to np. po zakończeniu rozmowy)?
(...)
4) Co sprawiło, że w styczniu została po raz pierwszy wysłana wiadomość? Czy teraz już zawsze będę ostrzegany o nadchodzącej opłacie na 3 dni przed terminem?
(...)
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:mecenas,
(...)
2. Notyfikacje są wysyłane.
(...)
4. Taka wiadomość powinna dotrzeć.
(...)
Potwierdzam, w styczniu, a dokładniej w drugiej jego połowie po raz pierwszy dotarły do mnie wiadomości o tym, że Plus zamierza zrobić skok na moja kasę; pierwsza wiadomość 10 dni przed upływem terminu braku aktywności, druga na trzy dni, a trzecia dzień przed i mam nadzieję, że te wiadomości będą docierać co m-c.
Na jednym z numerów sytuacja wyglądała następująco:
12:00 - wykonanie połączenia (bieżące)
12:10 - ostatnia aktywność na koncie sprzed 30 dni
12:40 - sprawdzenie aktywności przez Plusa.

Re: Opłata za brak aktywności

: 30 sty 2022, o 19:53
autor: ona i on
Witam. Moje konto w telefonie jest nieaktywne , chyba od miesiąca mam nie doładowane lecz środki na koncie są .
Czy w takim wypadku tez będzie pobierana ta opłata ?

Re: Opłata za brak aktywności

: 30 sty 2022, o 21:17
autor: GrzegorzS
Pobrano mi opłatę za brak aktywności, zgłosiłem reklamacje, reklamacja została uznana i operator miał mi zwrócić niesłusznie pobrana kwotę, minęło 2 tygodnie napisałem ponownie, w odpowiedzi dostałem ze zlecili zasilenie konta, mija już łącznie 2m-ce i dalej tej kwoty nie widzę na koncie. Czy ktoś z forum może jakoś zareagować ?

Re: Opłata za brak aktywności

: 31 sty 2022, o 11:10
autor: Joanna_Plus
Witaj ona i on,

tak.

GrzegorzS,

z pozycji forum nie mam wglądu w konta numerów. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.

Re: Opłata za brak aktywności

: 1 lut 2022, o 15:25
autor: Rzymianin
Brawo Plus!
Po nadchodzącej następnej podwyżce za minutę połączenia, kiedy miałem dużo wcześniej 19 gr za minutę, obecnie będzie to już 35 groszy..
Szkoda, że tego nie "reklamujecie" w tym zalewie ostatnio reklam waszej sieci.
Pozostanie u was w usłudze na kartę zaczyna być w ogóle bez sensu.
Nie wszyscy włączają pakiety - szkoda, że tak traktujecie swoich klientów wybierających Plus na kartę, aby móc realizować połączenia w najprostszy sposób.

Re: Opłata za brak aktywności

: 1 lut 2022, o 15:41
autor: mariusz9a
Wszystko drożeje - aż dziwne że operatorzy aż tak długo czekali z podwyżkami (wszyscy podnieśli ceny, nie tylko Plus). Za prąd który zdrożał kilkaset procent trzeba z czegoś płacić, za rosnące płace minimalne, koszty utrzymania budynków, ogrzewania, wyższe podatki, już nie wspomnę o cenach elektroniki itd. A do interesu nikt nie będzie dokładał. Nie zauważyłeś że wszystko drożeje? To nie wina przedsiębiorców że są zmuszani do podnoszenia cen (każda branża podnosi ceny - rozejrzyj się dookoła siebie jaką masz drożyznę na każdym kroku). Odpowiedz sobie sam komu to zawdzięczasz.

PS. I całe szczęście że jeszcze nikt nie wpadł na to, żeby podnieść ceny pakietów...

Re: Opłata za brak aktywności

: 2 lut 2022, o 00:12
autor: wlo
Niektórym nie przetłumaczysz. Dla nich tanieje... Dzisiaj paliwo...
Tyle, że ja dzisiaj zapłaciłem 4,76 zł netto za litr benzyny, podczas gdy dwa tygodnie temu było to 4,67 zł ;-) 9 groszy podwyżki. TĘ CENĘ płacą firmy a nie tę, którą płaci wyborca dobrej zmiany ;-)

Re: Opłata za brak aktywności

: 6 lut 2022, o 22:03
autor: Krek15
To lipa z tym pobieraniem 3 zł bo mimo aktywności Właścicielka telefonu mimo, że dzwoniła w dwa miejsca i dostała informacje sms o wykonaniu połączenia dostała też drugi sms z informacją że zostanie pobrana opłata za brak aktywności na koncie.

Nie wiem czy nie będzie dla niej lepiej przenieść się do innego operatora. Bo wygląda na to że aktywność to godziny rowów aby nie była pobrana opłata.

Re: Opłata za brak aktywności

: 29 mar 2022, o 08:12
autor: sl@w_es
mecenas pisze:(...)
2) Dlaczego fakt pobrania opłaty nie jest sygnalizowany wiadomością (tak jak dzieje się to np. po zakończeniu rozmowy)?
(...)
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:mecenas,
(...)
2. Notyfikacje są wysyłane.
(...)
Notyfikacje nie są wysyłane; dziś Plus o 4:00 zagarnął 3 zł i żadna wiadomość nie dotarła.
Pewnie Operator zastanawia się w jakim języku ją wysłać ponieważ w aplikacji ten zabór nazywa się "Inactivity Charge"; może by tak w końcu zacząć używać języka polskiego.

Re: Opłata za brak aktywności

: 29 mar 2022, o 10:00
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,

dziękuję za powyższe uwagi. Przekazałam je do właściwych osób.

Re: Opłata za brak aktywności

: 4 kwie 2022, o 09:44
autor: plufor
Proszę Specjalistki Plusa o odpowiedź:
Czy poniższe trzy przypadki będą potraktowane jako czynności zwalniająca z opłaty za brak aktywności:
1) Korzystanie z bonusowych GB za doładowanie?
2) Zakup pakietu GB, zakupionego w całości ze środków z Gratisu z promocji "4 doładowania i gratis"?
3) Korzystanie z pakietu GB, zakupionego w całości ze środków z Gratisu z promocji "4 doładowania i gratis"?

Re: Opłata za brak aktywności

: 4 kwie 2022, o 17:51
autor: Joanna_Plus
plufor,

nie.