SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Dzeju82 z której wersji programu SmartDOM korzystasz?
Jeśli nie wiesz to podaj mi daty, w jakich zawarłaś umowy. Przydatne, też będą wysokości abonamentów, jakie Cię obowiązują (bez zniżek).
Jeśli nie wiesz to podaj mi daty, w jakich zawarłaś umowy. Przydatne, też będą wysokości abonamentów, jakie Cię obowiązują (bez zniżek).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Unowa została przedłużona w dniu 29.12.2016 r. Abonament na pierwszy nr 59,99 drugi nr. 69,99 abonament za internet 69.99 zł. Tv bodajże 40 zł.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Dzeju82 chodziło mi o daty wcześniejszych umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Smartdom została podpisana w okolicach grudnia 2015 r.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Zgodnie z regulaminem programu SmartDOM, który obowiązywał Cię w momencie przystępowania do niego, zakup kolejnej umowy daje Ci zniżkę 10 zł do abonamentu (punkt 2a §2 DODATKOWE BENEFITY W RAMACH PROGRAMU SMARTDOM 3) cyt.: "W przypadku Nowej Umowy/Aneksu do Umowy Plus Abonament/Plus Mix5, zawartego zgodnie z ust. 1 powyżej, Klient otrzymuje benefit („Benefit”):
W usłudze Plus Abonament - w postaci 10 zł (z VAT) upustu na abonament -na czas obowiązywania Umowy (jeżeli po czasie oznaczonym Umowy Abonent zawrze dla Nowej Umowy Plus Abonament aneks przedłużający czas oznaczony lub nie rozwiąże jej po czasie oznaczonym, a nadal będzie spełniał warunki opisane w Regulaminie, będzie nadal otrzymywał Benefit);[...]".
Jeśli nie zgadzasz się z tą sytuacją możesz złożyć reklamację. Jak już to zrobisz podaj, tutaj numer zgłoszenia.
W usłudze Plus Abonament - w postaci 10 zł (z VAT) upustu na abonament -na czas obowiązywania Umowy (jeżeli po czasie oznaczonym Umowy Abonent zawrze dla Nowej Umowy Plus Abonament aneks przedłużający czas oznaczony lub nie rozwiąże jej po czasie oznaczonym, a nadal będzie spełniał warunki opisane w Regulaminie, będzie nadal otrzymywał Benefit);[...]".
Jeśli nie zgadzasz się z tą sytuacją możesz złożyć reklamację. Jak już to zrobisz podaj, tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
OCyqiscie, ze sie nie zgadzam gdyż konsultant zawarł że mną umowę na całkowicie innych warunkach. To o znaczą że albo jest nie kompetentny albo celowo wprowadził mnie w błąd. Reklamacje mogę złożyć za pośrednictwem infolini?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Dzeju82,
tak, możesz złożyć reklamację poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Istnieją też inne formy złożenia reklamacji. Szczegóły tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
tak, możesz złożyć reklamację poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Istnieją też inne formy złożenia reklamacji. Szczegóły tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus
Dzięki za podpowiedź. Dziś złożyłem reklamację za pośrednictwem działu obsługi klienta nr. reklamacji 14401274
Dzięki za podpowiedź. Dziś złożyłem reklamację za pośrednictwem działu obsługi klienta nr. reklamacji 14401274
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Dzeju82,
dziękuje za numer reklamacji. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
dziękuje za numer reklamacji. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ok, dziękuję za zainteresowanie.
Re: SmartDOM
Reklamacja została rozpatrzone pozytywnie. Konsultant poinformował mnie ,iż rabat w wysokości 50% na przenoszony nr zostanie naliczony a kwota na fv zostanie skorygowana. Dziękuję za ekspresowe rozpatrzenie sprawy. Pozdrawiam :)
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
Dzień dobry,
Mam pytanie i bardzo prosił bym o odpowiedź. Mianowicie skorzystałem z oferty smartdom, niestety jak sie okazało nie naliczył się rabat, konsultant z biura obsługi nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego, złożyłem więc reklamacje, minął miesiąc i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po raz kolejny zadzwoniłem do biura obsługi dowiedziałem się że rzeczywiście reklamacja nie została rozpatrzona a minęło już ponad 30 dni konsulat powiedział, że w takim przypadku zgodnie z prawem reklamacja uznana jest za rozpatrzoną pozytywnie i kolejna faktura powinna być faktura korygująca. Poczekałem no i niestety nie jest stąd moje pytanie co mam dalej robić i w jaki sposób zwrócić się do sieci Plus o zwrot niesłusznie zapłaconych faktur bez naliczonego rabatu? i żeby kolejne przychodziły już z rabatem?
Mam pytanie i bardzo prosił bym o odpowiedź. Mianowicie skorzystałem z oferty smartdom, niestety jak sie okazało nie naliczył się rabat, konsultant z biura obsługi nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego, złożyłem więc reklamacje, minął miesiąc i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po raz kolejny zadzwoniłem do biura obsługi dowiedziałem się że rzeczywiście reklamacja nie została rozpatrzona a minęło już ponad 30 dni konsulat powiedział, że w takim przypadku zgodnie z prawem reklamacja uznana jest za rozpatrzoną pozytywnie i kolejna faktura powinna być faktura korygująca. Poczekałem no i niestety nie jest stąd moje pytanie co mam dalej robić i w jaki sposób zwrócić się do sieci Plus o zwrot niesłusznie zapłaconych faktur bez naliczonego rabatu? i żeby kolejne przychodziły już z rabatem?
Re: SmartDOM
To była pierwsza faktura po przystąpieniu do SmartDom?
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
ta przyszła druga, pierwsza była miesiąc temu którą zapłaciłem i złożyłem reklamację, wcześniej jeszcze zapłaciłem dwie za cyfrowy Polsat który miał być za 1 zł a nie są.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj mateusz9110,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz.mateusz9110 pisze:złożyłem reklamację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ