Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Waldi64,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje sytuację na numerze. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje sytuację na numerze. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam, zgłoszenie numer #2227483Marta_Plus pisze:Witaj Waldi64,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje sytuację na numerze. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Pozdrawiam!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Waldi64,
Dziękuję - już przekazałam sprawę dalej. Pozdrawiam również.Waldi64 pisze:Witam, zgłoszenie numer #2227483
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem ze stroną internetową Plusa/Oferta
Na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank
Jak wybiorę abonament za 50 zł netto bez telefonu to "kręci się kółko".
Proszę o naprawienie problemu.
Problem występuje zarówno w przeglądarce internetowej (sprawdzałem Google Chrome, Opera) jak i na smartfonie.
EDYCJA:
Mam dodatkowo pytanie jakby wyglądała sytuacja dla osoby która nie jest abonentem sieci Plus obecnie:
Jeśli bym wybrał taryfę na firmę za 50 zł netto bez telefonu na 24 miesiące obejmującą:
-Nielimitowane rozmowy, SMSy, MMSy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
-Internet 40 GB / mies. Po zużyciu pakietu prędkość 1 Mb/s
-Połączenia z Polski do UE 240 minut
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank
To czy kwota abonamentu obowiązuje także po przejściu na czas nieokreślony ?
Kolejne pytanie.
Jeśli bym dodał do konta abonenckiego z wyżej wymienioną taryfą dodatkowo kartę internetową w ramach cesji:
Promocja: Ja+ POWER LTE 2.0 - tylko SIM na czas nieokreślony taniej dla Stałych Klientów. Wersja z dnia 10.09.2015.
Plan taryfowy Ja+ POWER LTE 20 GB. Abonament 9.99 zł.
LUB
cesja pakiet telewizji Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna za 0 zł w wersji abonentowej, pakiet Darmowy HD)
to czy obowiązują jakieś zniżki np. SmartFirma?
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank
Jak wybiorę abonament za 50 zł netto bez telefonu to "kręci się kółko".
Proszę o naprawienie problemu.
Problem występuje zarówno w przeglądarce internetowej (sprawdzałem Google Chrome, Opera) jak i na smartfonie.
EDYCJA:
Mam dodatkowo pytanie jakby wyglądała sytuacja dla osoby która nie jest abonentem sieci Plus obecnie:
Jeśli bym wybrał taryfę na firmę za 50 zł netto bez telefonu na 24 miesiące obejmującą:
-Nielimitowane rozmowy, SMSy, MMSy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
-Internet 40 GB / mies. Po zużyciu pakietu prędkość 1 Mb/s
-Połączenia z Polski do UE 240 minut
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank
To czy kwota abonamentu obowiązuje także po przejściu na czas nieokreślony ?
Kolejne pytanie.
Jeśli bym dodał do konta abonenckiego z wyżej wymienioną taryfą dodatkowo kartę internetową w ramach cesji:
Promocja: Ja+ POWER LTE 2.0 - tylko SIM na czas nieokreślony taniej dla Stałych Klientów. Wersja z dnia 10.09.2015.
Plan taryfowy Ja+ POWER LTE 20 GB. Abonament 9.99 zł.
LUB
cesja pakiet telewizji Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna za 0 zł w wersji abonentowej, pakiet Darmowy HD)
to czy obowiązują jakieś zniżki np. SmartFirma?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2021, o 10:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: post pod postem. Przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: post pod postem. Przeniesienie do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
sql,
Aby otrzymać rabat na usługi w programie smartFIRMA (konieczne wyrażenie zgody), umowa musi być zawarta w ramach jednej z promocji zawartych w aktualnym załączniku regulaminu smartFIRMA. Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi, zaproponuje oferty, tak abyś mógł uzyskać ewentualną zniżkę z tytułu programu smartFIRMA.
czy udało Ci się przejść do kolejnej zakładki? U mnie wskazana strona otwiera się.sql pisze:Na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank"
Jak wybiorę abonament za 50 zł netto bez telefonu to "kręci się kółko".
Tak.sql pisze: https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank"
To czy kwota abonamentu obowiązuje także po przejściu na czas nieokreślony ?
Aby otrzymać rabat na usługi w programie smartFIRMA (konieczne wyrażenie zgody), umowa musi być zawarta w ramach jednej z promocji zawartych w aktualnym załączniku regulaminu smartFIRMA. Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi, zaproponuje oferty, tak abyś mógł uzyskać ewentualną zniżkę z tytułu programu smartFIRMA.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa
Dobry wieczór, przeniosłem ostatnio 3 numery do Plusa, 2 zostały przeniesione a trzeci czeka na przeniesienie. Otrzymałem od Plusa 3 karty, których nie używałem, po wyłączeniu starych sieci włożyłem 2 nowe karty do telefonu, trzecia dalej czeka aż trzeci numer zostanie przeniesiony do powyższej sieci. Za 3 numery miałem placic 115zl, przyszły juz 3 faktury, gdzie 2 numery są aktywne od 8 września i na dwóch pierwszych fakturach mam do zapłaty 2x45zl a na trzeciej fakturze jest kwota 70zł gdzie jeszcze numer jest w trakcie przenoszenia. Dlaczego są takie kwoty, szczególnie jeśli chodzi o fakturę o kwocie 70zl? Jest to zapłata z wyprzedzeniem jeśli chodzi o dwie pierwsze faktury? Powinno się chyba placic za dany miesiąc użytkowania a nie za miesiąc naprzód. Proszę o wyjaśnienie.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2021, o 09:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Re: Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa
Bardzo trudno się odnieść do problemu, bo opis nie jest precyzyjny. Więcej informacji, kiedy było zrobione przeniesienie (umowa, wniosek MNP)? Jaka taryfa ? Rodzinna czy zwykłe? Najlepiej wrzucić screeny FV (UWAGA: zakryte dane wrażliwe, osobowe i nr telefonów), bo tak ciężko pomóc.
Tak, każdy operator pobiera za miesiąc z góry. W przypadku pierwszych FV jest to: niepełny okres rozliczeniowy+pełny=kwota FV. Szczegóły TUTAJ.
Tak, każdy operator pobiera za miesiąc z góry. W przypadku pierwszych FV jest to: niepełny okres rozliczeniowy+pełny=kwota FV. Szczegóły TUTAJ.
Re: Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa
Ja myślę też tak że numer po prostu ma jakiś wyznaczony termin do przeniesienia no i po prostu jeszcze na to może czekać a kolejną sprawą pewnie jest to że płacisz i tak za trzeci numer ponieważ mimo braku przeniesienia i tak jest włączony puki co numer tymczasowy.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Oto kopia faktury, na niej jest nr tymczasowy, cena z VAT 70zl, dlaczego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Ashes,
jeśli aktywacja numeru nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego, to opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji wspomnianego numeru, do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - płatny z góry.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli aktywacja numeru nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego, to opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji wspomnianego numeru, do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - płatny z góry.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Oto numer zgłoszenia #2426432Basia_Plus pisze:Witaj Ashes,
jeśli aktywacja numeru nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego, to opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji wspomnianego numeru, do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - płatny z góry.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ashes,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Ashes pisze:Oto numer zgłoszenia #2426432
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję, czekam na odpowiedź.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Czy jest możliwość podania zgłoszenia osoby trzeciej - w celu rzeczowego rozpatrzenia problemu przeniesienia numeru do Plusa?
Numer tymczasowy stał się numerem "stałym", podczas gdy stary numer - nie wiadomo z jakiego powodu - został przydzielony komuś innemu... Nie wiadomo jednak w której sieci - dawcy czy biorcy
Numer tymczasowy stał się numerem "stałym", podczas gdy stary numer - nie wiadomo z jakiego powodu - został przydzielony komuś innemu... Nie wiadomo jednak w której sieci - dawcy czy biorcy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
wlo,
jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ