Strona 1 z 3

Kaucja

: 1 wrz 2014, o 12:29
autor: benqt70i
Witam

Zamówiłem w sklepie internetowym telefon Sony Xperia M2 w ofercie smartdom 39,99 zł lecz to zamówienie zostało anulowane (powód wpłata kaucji). I teraz moje pytanie jaka może być wysokość tej kaucji ??

Re: Kaucja

: 1 wrz 2014, o 12:43
autor: Magda_Plus
benqt70i nie możemy Ci dać jednoznacznej odpowiedzi - wysokość kaucji może być różna - niemniej może być to nawet 7600 zł.

Re: Kaucja

: 1 wrz 2014, o 13:48
autor: benqt70i
Dlaczego te kaucje są tak wysokie ??

Re: Kaucja

: 1 wrz 2014, o 14:26
autor: Magda_Plus
benqt70i nie mówię, że kaucja przynana Tobie mogła być takiej wysokości. Niemniej wysokośc kaucji jest ustalana zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami Plusa.

Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 12:40
autor: korfanty4
Witam.
Problem polega na tym, że chcąc przenieść numer z Orange poproszono mnie o kaucje w wysokości 1500zl. Co to jest za praktyka w ogóle? Masakra. Da się to jakoś obejść może?

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:01
autor: przemekct
musisz rozwiazac umowe z końcem jej trwania. jeżeli zrobisz to teraz a np. do końca masz 6 miesięcy to musisz zapłacić kare za wcześniejsze zerwanie umowy

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:23
autor: korfanty4
Ale o kaucje poprosił mnie Plus. Umowa w Orange zakończyła się w lipcu 2014 i jest na czas nieokreślony w tym momencie.

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:28
autor: Joanna_Plus
Witaj korfanty4,

przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.

Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:30
autor: korfanty4
Umowa była na firmę. W trakcie trwania umowy z Orange zmieniła sie jedynie nazwa owej firmy. Czy kaucja może być przyczyną tego że były różne nazwy firmy? Ale regon nip i inne dane oczywiście sa takie same oczywiście.

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:35
autor: Krzysiek_Plus
korfanty4, nie, zmiana nazwy firmy nie ma na to wpływu.

Re: Przeniesienie numeru - KAUCJA

: 16 sty 2015, o 13:39
autor: korfanty4
To nie rozumiem w takim razie. Zaległości w płatnościach nie mogę mieć bo nie jestem waszym klientem przecież. Szkoda. Wniosek taki że będziecie jedynie przez to tracić klientów.

Re: Kaucja

: 16 sty 2015, o 17:38
autor: Krzysiek_Plus
korfanty4, szczegółowe informacje znajdziesz w RŚUT
11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od
Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy
lub w trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji
w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia
POLKOMTEL dokonania kopii
dokumentów wymaganych przez
POLKOMTEL w zakresie niezbędnym
do zawarcia Umowy lub okazane
dokumenty w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy budzą wątpliwości co
do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy
zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane
w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny
wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę
wiarygodności płatniczej wynikającą
z danych będących w posiadaniu
POLKOMTEL w stopniu: niski, średni,
wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę
wiarygodności płatniczej wynikającą
z danych udostępnionych przez biuro
informacji gospodarczej lub inne
podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia
Abonentowi usług roamingu lub usług
połączeń międzynarodowych,
h. przed rozpoczęciem świadczenia
Abonentowi usług o podwyższonej
opłacie lub innych Usług, z których
korzystanie wiąże się z ponoszeniem
opłat przekraczających opłaty
podstawowe określone w Cenniku,
i. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust.
12.

Re: Kaucja

: 7 maja 2016, o 23:14
autor: sta131
Witam. Przez prawie miesiąc usiłowałem przenieść nr do Plusa. Byłem w trakcie wymiany dowodu osobistego .Wyznaczono kaucję w wys 7600 .Przez dwa tygodnie nikt nie potrafił wytłumaczyć z jakiego powodu ta kaucja.Przez ponad dwa tyg po otrzymaniu nowego dokumentu Dział aktywacji pomimo przesłania ksero nowego dokumentu nie wycofał kaucji ! Po 4 próbach ( 2 -w salonie, raz przez konsultanta, raz przez internet ) . Widać jak operatorowi zależy na potencjalnych klientach .Może lepiej , że nie doszło do podpisania umowy.

Re: Kaucja

: 8 maja 2016, o 06:26
autor: grzadam
(cięcie gięcie)

Re: Kaucja

: 9 maja 2016, o 10:10
autor: Magda_Plus
sta131 przyczyny naliczenia kaucji Krzysiek_Plus zmieścił w poście powyżej.
grzadam dzięki opinię i sugestie dotyczące kaucji.