czy źle naliczyli

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
piotrjons
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

czy źle naliczyli

Post autor: piotrjons »

Mam pytanie.zarwałem umowę z plusem na taryfy syberyjskie 40 dnia 23.02.2009
Przyszedł pierwszy rachunek.
wszystko się zgadza oprócz tego że mam zapłacić za okres od 21.01.2009 do 20.02.2009 o co chodzi help
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

Po pierwsze: popraw literówkę na górze, bo nie wiem, czy chodzi Ci o zerwanie, czy zawarcie umowy ;-)
And remember: respect is everything…
piotrjons

Post autor: piotrjons »

Mam pytanie.zawarłem umowę z plusem na taryfy syberyjskie 40 dnia 23.02.2009
Przyszedł pierwszy rachunek.
wszystko się zgadza oprócz tego że mam zapłacić za okres od 21.01.2009 do 20.02.2009 o co chodzi help
pawelryb
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 8 sty 2008, o 21:07

Post autor: pawelryb »

piotrjons, wiesz że jest coś takiego jak BOK i tam załatwia się reklamacje?

Jeśli wszystko to co napisałeś się zgadza to pewnie ich pomyłka. Wiem, że zawsze I rachunek po zawarciu umowy jest wysoki, bo się płaci dwa razy za abonament
Awatar użytkownika
vod
Moderator
Posty: 1064
Rejestracja: 24 lut 2009, o 20:48
Kontakt:

Post autor: vod »

pawelryb pisze:Wiem, że zawsze I rachunek po zawarciu umowy jest wysoki, bo się płaci dwa razy za abonament
płaci się za obecny okres rozliczeniowy danego miesiąca w którym umowa została podpisana(ilość dni w tym miesiącu) oraz abonament za następny okres.
Ale u ciebie daty nie pasują jeżeli umowa została zawarta w dniu23.02.2009
Dziwny błąd bo jeżeli miesiące byłyby pomylone to nawet dni się nie zgadzają.
Kontakt z BOK 2601 jedynie wyjaśni to nieporozumienie!
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

jesteś pewien, że umowę na pewno podpisałeś 23 lutego?
sprawdź dobrze.

bo jeżeli umowa została zawarta przed 20 lutego to wszystko jest w porządku.
Okres rozliczeniowy, który został Ci przydzielony to 21 do 20 dnia każdego miesiąca.
Faktura zawsze jest wystawiana za PEŁNY okres rozliczeniowy (w tym przypadku 21 stycznia do 20 lutego), ale na fakturze naliczone są opłaty tylko za okres kiedy korzystasz z telefonu. Na bilingu powinieneś mieć to dokładnie rozpisane.
Czyli płacisz abonament proporcjonalnie od dnia aktywacji do 20 lutego, oraz z góry za kolejny okres rozliczeniowy - od 21 lutego do 20 marca.
Dodatkowo na pierwszej fakturze jest jeszcze naliczana opłata aktywacyjna, co jeszcze powiększa kwotę pierwszej faktury.

więc sprawdź kiedy dokładnie została podpisana umowa, ewentualnie na bilingu zobacz za jakie okresy naliczany jest abonament (to wszystko jest dokładnie na bilingu wyszczególnione).
piotrjons

Post autor: piotrjons »

wcześniej byłem w Simplusie .umowa jest z 20 ale wszystko sfinalizowane było 23 .czyli do reklamacji ?????
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

zadzwoń jeszcze na 2601 to konsultant Ci sprawdzi na koncie dokładnie kiedy numer został aktywowany (w sensie kiedy dokładnie został skonwertowany z Simplusa)
Ale domyślam się, że jednak musiał to być 20 lutego...
Jeszcze się nie spotkałam z tym, żeby faktura była za zły okres rozliczeniowy wystawiona :)
no i tak jak pisałam - zerknij też na bilingu za jakie okresy dokładnie jest naliczony abonament... Jeżeli jest naliczony od 20 lutego - to znaczy, że już 20 numer został skonwertowany.

tzn oczywiście, jeśli okaże się, że coś jest nie tak - to pisz reklamację :)
ale moim zdaniem wszystko powinno być w porządku...
Awatar użytkownika
JohnyTwice
PlusManiak
Posty: 124
Rejestracja: 8 lut 2009, o 11:53
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: JohnyTwice »

Jeśli podpisywałeś umowę 20 lutego, to mimo że aktywacja nastąpiła 23 (np. z powodu niemożności dodzwonienia się do pracodawcy) to i tak płacisz za okres od 20.02, bo taką masz datę na umowie. Trochę to niesprawiedliwe, ale tak niestety jest.
piotrjons

Post autor: piotrjons »

jaki jest kod w abonamencie do dezaktywacji poczty
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

##002# zatwierdzasz zieloną słuchawką.
ODPOWIEDZ