Pakiet "internet non stop"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lut 2013, o 01:51
Pakiet "internet non stop"
Witam . Przedłużyłam umowę w abonamencie 39.90 w tym przez 1 miesiąc za darmo, a później za 7 zł miesięcznie. Pani z Plusa powiedziała, że aktywacja nowego abonamentu nastąpi 05.04.2013 i kazała po tym dniu wysłać sms na deaktywację, gdyż nie chcę mieć tego pakietu... wysyłam sms DEAKT OZI8 na nr 2601 i otrzymuję sms o treści: serwis czasowo niedostępny, prosimy spróbować później.
Próbuję już od 5 kwietnia tak jak mi mówiono i nic. Czy ktoś mi coś poradzi jak deaktywować ten internet?
Próbuję już od 5 kwietnia tak jak mi mówiono i nic. Czy ktoś mi coś poradzi jak deaktywować ten internet?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Pakiet "internet non stop"
Mogłabyś podać datę podpisania umowy?
Re: Pakiet "internet non stop"
data podpisania umowy to :15 .03 2013
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Pakiet "internet non stop"
wysłane
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Pakiet "internet non stop"
Dotarł, dzięki.
Jak tylko uda mi się to wyjaśnić to dam Ci znać.
Jak tylko uda mi się to wyjaśnić to dam Ci znać.
Re: Pakiet "internet non stop"
.ok więc czekam :)
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:21
Re: Pakiet "internet non stop"
Przeglądam te posty o niedziałającym kodzie DEAKT OZI8 i denerwujące najbardziej jest to, że one są z kwietnia,maja 2013, a ja otrzymałam umowę w lutym 2014 z tym samym podanym kodem, który nadal nie działa. Tak więc Plus nie robi nic, aby usterkę usunąć i nadal wprowadza w błąd klientów narażając ich na koszt beznadziejnych rozmów z tak zwanymi konsultantami, którzy bardzo często są niekompetentni. Na szczęście znalazłam na forum informację, że zamiast 8 trzeba wpisać 1 i kod zadziałał. Dzięki forumowicze! Plus robi się coraz bardziej beznadziejny, ale muszę z nim jeszcze trochę wytrzymać .
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet "internet non stop"
malgosiawan, czyli rozumiem, że wcześniej wysłałaś błędy kod? Kody na dezaktywacje różnią się między promocjami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet "internet non stop"
Proszę o pomoc przy deaktywacji pakietu Non Stop (umowa Oszczędzasz - tylko SIM - dla Stałych Klientów, zawarta 12.02.2014)- w Regulaminie promocji podano, że należy wpisać kod DEAKT OZI1, ale po kilkukrotnym wpisywaniu tego kodu dostaję za każdym razem zwrotną informację o błędnym kodzie - o co chodzi? za chwilę plus zacznie naliczać mi za pakiet, którego nie potrzebuję, a nie mogę dezaktywować.
Re: Pakiet "internet non stop"
Przed tym, jak zaczną naliczać Ci za ten pakiet, dostaniesz smsa. Będzie w nim info, że za kilka dni pakiet będzie płatny i komenda jego wyłączenia, która działa. Tak ma być i tak miałem w OMG, więc nie twórzcie sztucznych problemów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet "internet non stop"
noeomi,
wielkość pakietu to 300 MB? W tym przypadku dezaktywacja odbywa się przez wysłanie komendy DEAKT 3MBZ na bezpłatny numer 2601.
wielkość pakietu to 300 MB? W tym przypadku dezaktywacja odbywa się przez wysłanie komendy DEAKT 3MBZ na bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet "internet non stop"
Joanna_Plus - dziękuję za pomoc - ten kod jest właściwy, nareszcie :) Pozdrawiam