Dzień dobry wszystkim.
Chciałbym zadać pytanie na temat usługi jak w temacie. Problem następujący:
1. posiadam Samsung Galaxy A55 5G zgodny z usługą połączeń przez WiFi
2. karta eSIM Plus aktywna - abonament
3. druga karta SIM- fizyczna Play na kartę
Po połączeniu z siecią WiFi i uruchomieniu połączeń przez sieć karta Play pokazuje aktywną usługę WuFi Calling natomiast Plus niestety nie. Po uruchomieniu trybu samolotowego i zachowaniu połączenia WiFi z krty Play można dzwonić natomiast Plus nie realizuje takich połączeń i każe wyłączyć tryb samolotowy. Próbowałem również zainstalować inną kartę Plusa: starter z fizyczną kartą i ona również nie obsługiwała WiFi Calling+
Telefon z najnowszą aktualizacją po resecie ustawień sieci komórkowych.
Co może być przyczyną?
Brak działania systemu WiFi Calling+
-
Derky
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 paź 2025, o 17:27
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
A masz aktywna usługę VoWiFi na kartach SIM od Plusa?
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
Wszystko mam powłączane. Kombinowałem na wszystkie sposoby. Potwierdziłem uruchomienie WoWiFi u konsultanta Plusa.
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
Potwierdzenie u konsultanta akurat wiarygodne nie jest (tam różne "rodzynki" pracują). Co to za oferta (abonament czy karta)?
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
Abonament, oferta partnerska. Właśnie jestem na etapie złożenia reklamacji usługi. Mają sprawdzić po swojej stronie ustawienia czy coś tam zresetować? u siebie. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Podobno od 5 IX b.r. usługa WoWiFi jest aktywna na moim numerze.
Mam jeszcze jedną możliwość, ale chciałbym jej uniknąć i tak nie wiem czy by pomogła, chodzi o reset do ustawień fabrycznych telefonu.
Podobno od 5 IX b.r. usługa WoWiFi jest aktywna na moim numerze.
Mam jeszcze jedną możliwość, ale chciałbym jej uniknąć i tak nie wiem czy by pomogła, chodzi o reset do ustawień fabrycznych telefonu.
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
Możesz spróbować sam zresetować (tzn podejrzewam że masz włączone samo VoLTE bez VoWiFi, bo rozumiem że samo VoLTE działa). Zrób tak:
SMS o treści: WylaczVoLTE na nr 2601, po wyłączeniu VoLTE, zrób to:
restart telefonu i następnie SMS o treści: WlaczVoWiFi na nr 2601, włączy się jednocześnie VoLTE i VoWiFi (powinno przyjść info SMSem i również po tym zrestartuj telefon).
Jeśli to nic nie zmieni to zgłoś reklamację. W oficjalnym dziale Plusa (na górze forum, np w tym temacie: viewtopic.php?t=25262&start=870 ) podaj Specjalistom Plusa jej numer, a przyśpieszą odpowiedź.
SMS o treści: WylaczVoLTE na nr 2601, po wyłączeniu VoLTE, zrób to:
restart telefonu i następnie SMS o treści: WlaczVoWiFi na nr 2601, włączy się jednocześnie VoLTE i VoWiFi (powinno przyjść info SMSem i również po tym zrestartuj telefon).
Jeśli to nic nie zmieni to zgłoś reklamację. W oficjalnym dziale Plusa (na górze forum, np w tym temacie: viewtopic.php?t=25262&start=870 ) podaj Specjalistom Plusa jej numer, a przyśpieszą odpowiedź.
Re: Brak działania systemu WiFi Calling+
Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problem i przesłanymi poradami. Po zgłoszeniu reklamacyjnym dam znać czy coś się zmieniło. Pozdrawiam
