Brak działania systemu WiFi Calling+

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Derky
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 paź 2025, o 17:27

Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: Derky »

Dzień dobry wszystkim.
Chciałbym zadać pytanie na temat usługi jak w temacie. Problem następujący:
1. posiadam Samsung Galaxy A55 5G zgodny z usługą połączeń przez WiFi
2. karta eSIM Plus aktywna - abonament
3. druga karta SIM- fizyczna Play na kartę
Po połączeniu z siecią WiFi i uruchomieniu połączeń przez sieć karta Play pokazuje aktywną usługę WuFi Calling natomiast Plus niestety nie. Po uruchomieniu trybu samolotowego i zachowaniu połączenia WiFi z krty Play można dzwonić natomiast Plus nie realizuje takich połączeń i każe wyłączyć tryb samolotowy. Próbowałem również zainstalować inną kartę Plusa: starter z fizyczną kartą i ona również nie obsługiwała WiFi Calling+
Telefon z najnowszą aktualizacją po resecie ustawień sieci komórkowych.
Co może być przyczyną?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6398
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: mariusz9a »

A masz aktywna usługę VoWiFi na kartach SIM od Plusa?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Derky
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2025, o 17:27

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: Derky »

Wszystko mam powłączane. Kombinowałem na wszystkie sposoby. Potwierdziłem uruchomienie WoWiFi u konsultanta Plusa.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6398
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: mariusz9a »

Potwierdzenie u konsultanta akurat wiarygodne nie jest (tam różne "rodzynki" pracują). Co to za oferta (abonament czy karta)?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Derky
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2025, o 17:27

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: Derky »

Abonament, oferta partnerska. Właśnie jestem na etapie złożenia reklamacji usługi. Mają sprawdzić po swojej stronie ustawienia czy coś tam zresetować? u siebie. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Podobno od 5 IX b.r. usługa WoWiFi jest aktywna na moim numerze.
Mam jeszcze jedną możliwość, ale chciałbym jej uniknąć i tak nie wiem czy by pomogła, chodzi o reset do ustawień fabrycznych telefonu.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6398
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: mariusz9a »

Możesz spróbować sam zresetować (tzn podejrzewam że masz włączone samo VoLTE bez VoWiFi, bo rozumiem że samo VoLTE działa). Zrób tak:
SMS o treści: WylaczVoLTE na nr 2601, po wyłączeniu VoLTE, zrób to:
restart telefonu i następnie SMS o treści: WlaczVoWiFi na nr 2601, włączy się jednocześnie VoLTE i VoWiFi (powinno przyjść info SMSem i również po tym zrestartuj telefon).

Jeśli to nic nie zmieni to zgłoś reklamację. W oficjalnym dziale Plusa (na górze forum, np w tym temacie: viewtopic.php?t=25262&start=870 ) podaj Specjalistom Plusa jej numer, a przyśpieszą odpowiedź.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Derky
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2025, o 17:27

Re: Brak działania systemu WiFi Calling+

Post autor: Derky »

Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problem i przesłanymi poradami. Po zgłoszeniu reklamacyjnym dam znać czy coś się zmieniło. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ