iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5495
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

wlo,

aktualnie mogą występować problemy z działaniem serwisu iPlus, co może skutkować trudnościami z logowaniem czy dostępem do dokumentów. Najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
wlo pisze: 16 wrz 2025, o 09:58 Nie mam żadnego z zaprzyjaźnionych kont, które przez dziesięciolecia (właściwie można tak powiedzieć) miałem dopisane na koncie!!
Numery trzeba będzie dodać na nowo. Więcej informacji o nowej funkcjonalności znajdziesz tutaj:
https://bok.plus.pl/article/552
https://www.youtube.com/watch?v=dHMDAqxiXp0
wlo pisze: 16 wrz 2025, o 10:00 Jak mam się dostać do moich numerów prepaid, które nie są zarejestrowane na firmę? Na każdy mam założyć konto w plus.pl?
Nie. Na koncie pojawią się wszystkie numery zarejestrowane na dany PESEL.
wlo pisze: 16 wrz 2025, o 11:31 Przy okazji o CLIR chciałbym zapytać. Jest to usługa domyślnie aktywna w sieci?
Usługą można sterować z pozycji aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
V.I.P.
Posty: 468
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Dziękuję za informacje, chociaż nie takich oczekiwałem ;-)
To, że będę miał moje 3 numery prepaid na oddzielnym koncie mnie nie satysfakcjonuje. Wolałbym mieć na moim "głównym" koncie numeru, który jest moim podstawowym.
Powalczę z tym i zobaczę co mi się uda zrobić... Chociaż nie teraz, bo straciłem dostęp do kont zaprzyjaźnionych numerów mając ich dane dostępowe ;-)
Ja wiem, że można z pozycji aparatu sterować. Nawet "bazowo" z poziomu iPlus widzę teraz. Jednak moje pytanie dotyczyło całkiem czego innego. O domyślne ustawienie sieci operatora pytałem ;-)

I dodam jeszcze... Ja nie lubię aplikacyjnego iPlusa. W ogóle nie lubię aplikacji w telefonie, bo z zasady służy mi telefon celom jakim służył do czasu aż [...] jakiś wymyślił te wielkie smartfony ;-) Webowa wersja iPlusa mnie najbardziej interesuje.

EDIT:
wtorek 16 wrz 2025, 23:02
A co to się zadziało, że przywrócono dostęp do starego eboku?
Z normalną obsługą własnego i zaprzyjaźnionych kont? Z informacją o bieżącym użyciu, billingiem, fakturami...? ;-)
tomek84
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2012, o 13:51

Awaria iplus

Post autor: tomek84 »

Witam od kilku godzin nie mogę się zalogować do iplus żeby sprawdzić faktury. Przez aplikacje wyrzuca błąd niepoprawny login/hasło.
Dodam że przez laptopa te dane wchodzą ale potem Biała strona a w pasku error outback. Na infolini stwierdzili że nikt nie zgłaszał awarii.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2025, o 16:59 przez Ron, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do odpowiedniego tematu
Awatar użytkownika
Ron
Moderator
Posty: 1403
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

@tomek84, odinstaluj aplikacje i zainstaluj ponownie.
tomek84
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2012, o 13:51

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: tomek84 »

Już działa nic nie robiłem, samo się naprawiło.
Awatar użytkownika
pkonrad
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
Lokalizacja: małoPOLSKA

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: pkonrad »

Ron pisze: 21 wrz 2025, o 14:56 @tomek84, odinstaluj aplikacje i zainstaluj ponownie.
Miałem to samo. Wszystko wróciło do normy wczoraj ok 14:00
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 332
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Albo ja jestem taki tępy albo jakieś cuda się dzieją. Nie mogę znaleźć billingu za poprzedni okres rozliczeniowy. Na fakturze mam kilka złotych więcej za " połączenia i smsy wykonane w kraju". Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć, gdzie to jest? Na infolinii jeden konsul tłumaczył, że w aplikacji mobilnej tego nie znajdę, tylko przez przeglądarkę ( też nie znalazłem). Dzisiaj drugi stwierdził, że nie mam aktywnej usługi billingu (jest aktywna bo kiedyś już dokopałem się do bilingu) i że musi mi ja aktywować i że potrwa to do 24 godzin. Co jakieś udoskonalenie aplikacji, to dla mnie coraz gorzej, żeby cokolwiek znaleźć ( czyżby choroba pod nazwą pesel ☹️).
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5694
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

A sprawdź:
iPlus —> Płatności
Wybierz numer którego dotyczy sprawa jeśli masz ich więcej.
Na samym dole powinieneś mieć „Rachunki i płatności”
I ja tutaj mam wszystkie efaktury i rachunki szczegółowe za ostatni rok.
Awatar użytkownika
Ron
Moderator
Posty: 1403
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

Dokładnie jak pisze @habish, biling sprawdzisz w zestawieniu z FV Rachunek Szczegółowy.
Jeśli chodzi o biling w aplikacji iPlus, to od dłuższego czasu prezentowany jest bieżący okres użycia.

https://bok.plus.pl/article/199
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 332
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Ja niestety mam tam tylko faktury, nie ma billingu.😡
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5495
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

bodek510,
bodek510 pisze: 9 paź 2025, o 21:10 Dzisiaj drugi stwierdził, że nie mam aktywnej usługi billingu (jest aktywna bo kiedyś już dokopałem się do bilingu) i że musi mi ja aktywować i że potrwa to do 24 godzin.
jeśli włączony został rachunek szczegółowy, możesz zamówić duplikat bilingu za wybrany okres rozliczeniowy. Szczegóły tutaj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
V.I.P.
Posty: 468
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

bodek510 pisze: 10 paź 2025, o 09:52 Ja niestety mam tam tylko faktury, nie ma billingu.😡
No to ewidentnie masz aktywną tylko fakturę VAT.
W ustawieniach płatności zmień na fakturę VAT wraz ze szczegółowym wykazem połączeń.
Nie używam mobilnej aplikacji, ale w webowym iPlusie to wygląda następująco:

Schowek_10-10-2025_04.jpg

i:

Schowek_10-10-2025_02.jpg
Awatar użytkownika
Ron
Moderator
Posty: 1403
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

:-/ Macie dostęp do serwisu webowego? Na telefonie jeszcze jakiś czas temu logowałem się przez przeglądarke, a teraz wyskakuje nowa wersja.
Edit:
Dramat, ja mam już po nowemu. Nie ma już opcji zmiany numeru i większej konfiguracji.
Awatar użytkownika
Ron
Moderator
Posty: 1403
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

Przypomne się: nie ma już możliwości zalogowania się do starej wersji iPlus, ale webowej??
W nowej nie ma opcji zmiany numeru? Jest bardzo "okrojona" z ustawień.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5495
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Ron,

dostęp do starszej wersji uzyskasz wybierając zakładkę Profil, a następnie Wymień kartę na eSIM.
Ron pisze: 24 paź 2025, o 10:50 W nowej nie ma opcji zmiany numeru?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ