Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
vladpol
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2024, o 14:05

Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: vladpol »

Dzień dobry. Kupiliśmy zegarek dla dzieci i napotkaliśmy następujący problem: zegarek nie może połączyć się z siecią z nowymi kartami SIM. Jeśli włożymy nową, zakupioną kartę SIM (która jest aktywna i sprawdzona w telefonie), zegarek nie może połączyć się z siecią, ale jeśli włożymy kartę SIM, która została zakupiona ponad 2 lata temu - wszystko działa dobrze.

Producent zakłada, że nowe karty SIM nie będą obsługiwać standardu 2G. Czy to możliwe? Czym technicznie mogą się różnić stare i nowe karty SIM?
Dziękuję bardzo

Z poważaniem,
Vladyslav
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6267
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: mariusz9a »

Jaki to dokładnie zegarek?
Czy karta SIM na pewno jest aktywna? Zostało z niej wykonane jakieś połączenie/wysłany SMS?
A zegarek jak to sygnalizuje? Nie ma wcale zasięgu czy wcale nie widzi karty SIM (tak jakby gniazdo na kartę było puste)?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
vladpol
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2024, o 14:05

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: vladpol »

Zegarek "forever kids find me 2 kw-210"
Karta jest aktywowana. W telefonie działa: wykonuje połączenia i łączy się z internetem. W zegarku - nie może się zarejestrować w sieci. Jednak moja własna karta SIM od Plus, którą kupiłem 2 lata temu, działa w zegarku bez problemów.
Kirikos
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2024, o 20:37

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: Kirikos »

Mam bardzo podobny problem i proszę o poradę, co zrobić.
Kupiłam dziecku smartwatch Forever KW-60 Paw Patrol EZ-030246 oraz dokupiłam kartę sim w salonie Plusa. Włożyłam ją najpierw do telefonu, doładowałam i wybrałam miesięczny pakiet, wykonałam pierwsze połączenie bez kłopotu.
Po włożeniu do smartwatcha zegarek jej po prostu nie widzi. Wykres przedstawiający zasięg jest oznaczony czerwonym kółeczkiem.
Zaniosłam sprzęt do sklepu żeby oddać a tam sprzedawca powiedział mi że mają dużo takich zwrotów wynikających z tego, że z karty nie zostało zdjęte żądanie kodu pin.
Tylko że mój telefon nie żądał pinu, ale z ciekawości wróciłam do domu, przełożyłam kartę do telefonu i założyłam blokadę a potem ją zdjęłam.
W smartwatchu nadal nie działa.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6267
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: mariusz9a »

Jak widać powyżej, to nikt nie potrafi pomóc, bo coś ewidentnie jest nie tak z tymi zegarkami. Można kombinować z innymi kartami SIM (innymi Plusa, ale też i innych operatorów), ale jak widać nie wiadomo czy zadziała, co nawet w zasadzie potwierdził Ci sprzedawca w sklepie. Pytanie czy chcesz marnować czas i pieniądze na kupowanie kolejnych kart SIM :-( Według mnie bez sensu i ja bym zwrócił ten zegarek.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ