Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
vladpol
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2024, o 14:05

Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: vladpol »

Dzień dobry. Kupiliśmy zegarek dla dzieci i napotkaliśmy następujący problem: zegarek nie może połączyć się z siecią z nowymi kartami SIM. Jeśli włożymy nową, zakupioną kartę SIM (która jest aktywna i sprawdzona w telefonie), zegarek nie może połączyć się z siecią, ale jeśli włożymy kartę SIM, która została zakupiona ponad 2 lata temu - wszystko działa dobrze.

Producent zakłada, że nowe karty SIM nie będą obsługiwać standardu 2G. Czy to możliwe? Czym technicznie mogą się różnić stare i nowe karty SIM?
Dziękuję bardzo

Z poważaniem,
Vladyslav
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6249
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: mariusz9a »

Jaki to dokładnie zegarek?
Czy karta SIM na pewno jest aktywna? Zostało z niej wykonane jakieś połączenie/wysłany SMS?
A zegarek jak to sygnalizuje? Nie ma wcale zasięgu czy wcale nie widzi karty SIM (tak jakby gniazdo na kartę było puste)?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
vladpol
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2024, o 14:05

Re: Zegarek nie działa z nowymi kartami SIM

Post autor: vladpol »

Zegarek "forever kids find me 2 kw-210"
Karta jest aktywowana. W telefonie działa: wykonuje połączenia i łączy się z internetem. W zegarku - nie może się zarejestrować w sieci. Jednak moja własna karta SIM od Plus, którą kupiłem 2 lata temu, działa w zegarku bez problemów.
ODPOWIEDZ