pyszczus pisze: mysle o przedluzeniu umowy w mixie na kolejny juz chyba dziesiaty raz..co proponujecie????
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam pytanie.
Jakiś czas temu pytałem się w plusie, na jakich warunkach mam przełużyć umowę na Mix, aby nie stracić 50% SmartDom.
Odpowiedź:
Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie zawarcie aneksu dla posiadanej umowy w ofercie Plus MIX z miesięcznym zobowiązaniem nie niższym niż 60,00 zł.
Przedłużyłem umowę na zobowiązania na 60 zł, i widzę, że straciłem zniżki 50% i mam pełną kwotę do zapłaty za Polsat Box. Jak to mogę rozwiązać, albo gdzie złożyć reklamację?
ogrod87 pisze:Jak to mogę rozwiązać, albo gdzie złożyć reklamację?
Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87 pisze:Jak to mogę rozwiązać, albo gdzie złożyć reklamację?
Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
#2546620, albo #2546627
W jednym nie podałem danych osobowych.
Ale oba przyszły w tej samej chwili, nie wiem, który jest poprawny
Witam. Przedłużyłem umowę 15 listopada, 17 listopada doładowałem konto za 40zł tak jak jest w umowie i do tej pory nie zostały uruchomione żadne pakiety które w tej umowie mam. Miał ktoś podobną sytuację ?
Pozdrawiam.
z dotychczasowej umowy wszystkie zasilenia wynikające z kontraktu, zostały wykonane?
ragnar92 pisze:Przedłużyłem umowę 15 listopada, 17 listopada doładowałem konto za 40zł
Kiedy dotarł SMS z potwierdzeniem wejścia nowej umowy w życie? Jaka wartość zobowiązań została wybrana w aneksie, a jaka była do tej pory?
Nie otrzymałem żadnego SMSa, w salonie plusa poinformowali mnie że nowa umowa już jest w systemie i mogę doładowac konto. Z poprzedniej umowy zostało mi 5 doładowań. Wcześniej zasilałem za 30zł, teraz mam za 40. W aplikacji iPlus widzę że z 29 doładowań zostało 28 mimo to nic się nie dzieje
prześlij proszę krótki opis sprawy, numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij proszę krótki opis sprawy, numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
To już zostało zrobione w czwartek, tego samego dnia otrzymalem informacje że zgłoszenie wpłynęło, ale nadal cisza i żadnych zmian .