Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
monsti
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 sie 2018, o 23:55

Telefon na gwarancji

Post autor: monsti »

Witam. We wtorek dnia 7 sierpnia 2018 oddałem swój telefon na gwarancje z powodu usterki prawdopodobnie fabrycznej. Nie ważnej jakiej, nie o to mi chodzi. Mam po prostu pytanie. Zapomniałem Pana w salonie zapytać się ile mniej więcej będzie trzeba czekać na jakieś pierwsze informacje odnośnie telefonu. Nie mówię, że na samą naprawę, ale typu sms albo ktoś zadzwoni z informacją, że telefon jest właśnie serwisowany czy coś, po prostu jakieś info. Ile mniej więcej może to potrwać? Jest to kwestia np. powiedzmy około tygodnia? Czy przeważnie takie sprawy zajmują spokojnie miesiąc, albo więcej. W jaką cierpliwość mam się uzbroić, tak na ''oko''? Dzięki i pozdrawiam!
Djmuza89
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:45

Czy Samsung daje do telefonu kartę gwarancyjną?

Post autor: Djmuza89 »

Witam.
piszę w sprawie karty gwarancyjnej, bo z każdym Samsungiem w Plusie miałem tylko "warranty card" taką książeczkę i czy to ona jest kartą gwarancyjną?
Załączniki
20181104_130720-540x540.jpg
20181104_130713-540x540.jpg
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Czy Samsung daje do telefonu kartę gwarancyjną?

Post autor: PWojciechowska »

Tak, to jest karta gwarancyjna + paragon lub faktura.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Yebut
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2018, o 13:34

LG G6

Post autor: Yebut »

Mam kilka pytań. Telefon jest wzięty na moją mame. Z racji tego że ona często wyjeżdża za granice, to nie ma kiedy pójść ze mną i oddać telefon na gwarancje (bateria bardzo szybko się rozładowuje). Czy jest taka możliwość, żeby mama napisała mi upoważnienie i mogłabym sama oddać ten telefon na gwarancje? Jeśli tak, to w jaki sposób napisać takie upoważnienie? Jak długo telefon może być w naprawie? I czy dostanę telefon zastępczy?
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: LG G6

Post autor: PWojciechowska »

Nie musisz mieć upoważnienia. Wzywasz kuriera ze strony LG, na siebie. Kurier przyjeżdża następnego dnia i zabiera telefon. Często wraca naprawiony telefon w ciągu 2-3 dni. Ty nadajesz, więc i ty odbierasz. Dołączamy fakturę, gwarancję i wypełniony list przewozowy i zgłoszenie naprawy. Wiem, bo ostatnio G6 mojego męża też trafił do serwisu. Dojechał w środę, odesłany w piątek, u mnie był w poniedziałek.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Yebut
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2018, o 13:34

Re: LG G6

Post autor: Yebut »

A czy wie Pani może czy wchodziłoby w gre również wymiana tylnego szkiełka od aparatu? Jest bardzo zrysowane i zdjęcia nie są już takiej jakości jak powinny.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: LG G6

Post autor: PWojciechowska »

Przypuszczalnie oni i tak wymienia, z resztą można zawrzeć to w zgłoszeniu. Telefon jest nierozbieralny, to i tył muszą zmienic, to i pewnie i szkło zmienia.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Yebut
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2018, o 13:34

Re: LG G6

Post autor: Yebut »

A czy gwarancja musi być wypełniona i podbita przez kogoś z plusa? Bo moja jest czysta a wlasnie pisze w opisie ze muszę mieć wypełnioną.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: LG G6

Post autor: PWojciechowska »

Nie, ja też miałam czystą. I co ciekawe, po naprawie nic nie wpisano do karty gwarancyjnej, a była wymieniana płyta główna.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

EDIT:
wtorek, 13 listopada 2018, 08:16

Napisz proszę, czy oddałeś już telefon do serwisu i czy został zrobiony. Ciekawi mnie sprawa wymiany baterii w tym telefonie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ