Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
analiza zgłoszenia wykazała, że nadajnik w Pana lokalizacji pracuje poprawnie.
Centrum Warszawy, o 5G można zapomnieć, zreszta gdzie tu mowa o 5G jeśli nawet łącze LTE nie jest stabilne..dwa telefony leżące obok siebie nie mogą się razem połączyć, a Wy dalej twierdzicie ze wszystko jest ok. Robicie ze swoich klientów durni już nie pierwszy raz. Ja po raz kolejny żałuje, że związałem się z Wami terminową umową!Obecnie brak planów rozbudowy sieci we wskazanej lokalizacji.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Rejon Kobylnica, Gruszczyn, część Swarzędza i przypuszczam że w kilku miejscowościach w okolicy też, BRAK możliwości wykonywania i odbierania połączeń, brak LTE. Problem dotyczy udokumentowanych kilku abonamentowych numerów (info dla "wszechwiedzących doradców" - zmiana telefonów na inny to ślepa uliczka ). Chciałem dzwonić na BOK Plusa celem zgłoszenia ale jak to zrobić skoro nie moge wykonywać połączeń. Brawo PLUS, brawo wy
edit. sprawdzałem na stronie https://www.awarie.pl/status/plus#comment-3600 i problem NIE DOTYCZY TYLKO MNIE I MOICH ZNAJOMYCH
edit. sprawdzałem na stronie https://www.awarie.pl/status/plus#comment-3600 i problem NIE DOTYCZY TYLKO MNIE I MOICH ZNAJOMYCH
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Andrzej62,
na najbliższej stacji obsługującej wskazaną lokalizację (BT42429 Kobylnica) nie trwają obecnie żadne prace. Nie mamy również odnotowywanych zgłoszeń w pozostałych rejonach. Pojawia się jakiś komunikat przy próbie dzwonienia? Internet zwalania do niskich prędkości, czy po przelogowaniu do 3G jest to mniej odczuwalne?
na najbliższej stacji obsługującej wskazaną lokalizację (BT42429 Kobylnica) nie trwają obecnie żadne prace. Nie mamy również odnotowywanych zgłoszeń w pozostałych rejonach. Pojawia się jakiś komunikat przy próbie dzwonienia? Internet zwalania do niskich prędkości, czy po przelogowaniu do 3G jest to mniej odczuwalne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzisiaj ( oczywiście na tą chwile ) wydaje się sytuacja wraca do normy. Nie wiem co będzie za godzine lub za 10 minut. Co do komunikatu? Tak, komunikat na wyświetlaczu: "Tylko połączenia alarmowe" jest jasnym i przejrzystym komunikatem i brak sygnału inicjacji połączenia też. Próba połączenia się spoza rejonu do mnie lub do osób u których problem występował/występuje, skutkował komunikatem głosowym "Abonent niedostępny/Abonent po za zasięgiem sieci/Abonent ma wyłączony telefon" itd. itp. Co do internetu: LTE, 3G, H+ "Jesteś offline". To na razie tyle
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzień dobry mam problem z zasięgiem od paru dni nie można się do mnie dodzwonić
Piotrawin gmina Jastków
Piotrawin gmina Jastków
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj kaska251,
nie mam informacji o utrudnieniach w podanej lokalizacji. Telefon był wyłączany i włączany? Ile kresek zasięgu masz na wyświetlaczu?
nie mam informacji o utrudnieniach w podanej lokalizacji. Telefon był wyłączany i włączany? Ile kresek zasięgu masz na wyświetlaczu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Tak restart zmiana częstotliwości też nic nie dajeMarta_Plus pisze: ↑5 gru 2022, o 15:39 Witaj kaska251,
nie mam informacji o utrudnieniach w podanej lokalizacji. Telefon był wyłączany i włączany? Ile kresek zasięgu masz na wyświetlaczu?
Zero zasięgu czasami jedna wskoczy
- Załączniki
-
- Screenshot_20221205-105047_One UI Home.jpg (3.72 KiB) Przejrzano 3674 razy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
kaska251,
w tej sytuacji prześlij proszę opis sprawy wraz z podaniem dokładnej lokalizacji przez ten formularz.
w tej sytuacji prześlij proszę opis sprawy wraz z podaniem dokładnej lokalizacji przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Problem już został tam zgłoszonyMarta_Plus pisze: ↑5 gru 2022, o 15:52 kaska251,
w tej sytuacji prześlij proszę opis sprawy wraz z podaniem dokładnej lokalizacji przez ten formularz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
kaska251,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam, miejscowość Chmielinko, powiat nowotomyski, woj wielkopolskie. Kiedy zamierzacie poprawić zasięg waszej sieci, która jest praktycznie nieużywalna, zasięg LTE jest przy dobrych wiatrach na zewnątrz ledwo łapalny, w budynkach tylko edge ewentualnie kiepskie 3g, korzystanie z waszych usług jest praktycznie niemożliwe. Gdyby nie to żem tel służbowy już dawno zrezygnowałbym z waszych usług. Od lat nic z tym nie robicie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
radzion19, obecnie nie ma planów dla tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
I co z moim problem žadnej odpowiedzi,zgłoszenie zostało zamknięte a zasięgu jak nie było tak dalej niemaBasia_Plus pisze: ↑5 gru 2022, o 17:23 kaska251,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
kaska251,
z pozycji forum nie mamy wglądu do zgłoszeń. Informacje w tej sprawie uzyskasz telefonicznie pod 601102601 lub po wysłaniu wiadomości na bok@plus.pl
z pozycji forum nie mamy wglądu do zgłoszeń. Informacje w tej sprawie uzyskasz telefonicznie pod 601102601 lub po wysłaniu wiadomości na bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ