Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 lip 2016, o 18:12
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Czyli nie ma szans na rozwiązanie problemów z zasięgiem?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
rudi0018, nie uzyskaliśmy jeszcze odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Nigdy nie uzyskam odpowiedzi?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
rudi0018,
we wspomnianej lokalizacji wykryliśmy zewnętrzny sygnał mogący wpływać na pracę stacji. Sprawa została już zgłoszona do UKE.
we wspomnianej lokalizacji wykryliśmy zewnętrzny sygnał mogący wpływać na pracę stacji. Sprawa została już zgłoszona do UKE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Super, w takim razie bardzo proszę o informacje jak problem zostanie rozwiązany. Ile czasu może zająć rozwiązanie tego problemu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
rudi0018,
nie posiadamy na tę chwilę więcej informacji.
nie posiadamy na tę chwilę więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam a jak rozwiązać problem z zanikającym zasiegiem po zmianie telefonu na Samsung A54 5G dodam że z innych sieci jest full a gdy włożę plusa jest to jedna lub dwie kreski nie zależnie od tego czy jest to 5G czy lte, 3G kod miejscowości 38-500 oraz cała Polska bo pracuje w delegacji...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Bosiek, zasięg zależny jest od wielu czynników. Odległości od stacji, topografii, infrastruktury i mocy odbiorczej urządzenia. Istotne jest tez pasmo. Wyższa częstotliwość skraca realny zasięg. W jakiej odległości masz stację? Podaj koordynaty lub dokładną lokalizację. Jakie masz parametry sygnału? RSRP, RSRQ, SINR. Można je sprawdzić np. w aplikacji Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam,
Od kilku dni w lokalizacji przy ul. Stanisława Rogalskiego w Warszawie ma miejsce usterka najpewniej z masztem z którym łączy się telefon, albowiem od tego czasu nie mam możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, ani ich odbierania. Da się wysyłać SMS, internet również działa, więc problem jest tylko z połączeniami. Problem dotyczy tylko masztu z którym łącza się telefony przy ul. Rogalskiego, gdyż przy zmianie lokalizacji o 1 - 1.5 km, gdy telefon łączy się z innym masztem, problem z połączeniami znika. Załączam zrzuty ekranu z aplikacji Network Cell info, gdzie 1 screen pochodzi z lokalizacji sąsiadującej z ul. Rogalskiego, natomiast drugi jest właśnie z ul. Rogalskiego.
Od kilku dni w lokalizacji przy ul. Stanisława Rogalskiego w Warszawie ma miejsce usterka najpewniej z masztem z którym łączy się telefon, albowiem od tego czasu nie mam możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, ani ich odbierania. Da się wysyłać SMS, internet również działa, więc problem jest tylko z połączeniami. Problem dotyczy tylko masztu z którym łącza się telefony przy ul. Rogalskiego, gdyż przy zmianie lokalizacji o 1 - 1.5 km, gdy telefon łączy się z innym masztem, problem z połączeniami znika. Załączam zrzuty ekranu z aplikacji Network Cell info, gdzie 1 screen pochodzi z lokalizacji sąsiadującej z ul. Rogalskiego, natomiast drugi jest właśnie z ul. Rogalskiego.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj Pawel9292,
aktualnie w tym wskazanym rejonie mamy odnotowane utrudnienia w dostępie do sieci/połączeń głosowych. Nasi technicy pracują już nad przywróceniem funkcjonalności. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
aktualnie w tym wskazanym rejonie mamy odnotowane utrudnienia w dostępie do sieci/połączeń głosowych. Nasi technicy pracują już nad przywróceniem funkcjonalności. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzień dobry! Jestem obecnie na wakacjach w Suchej Beskidzkiej (małopolska). Czy mógłbym się dowiedzieć czemu taki problem z połączeniami głosowymi i internetem tutaj jest ? Sprawdzane na kilku telefonach (samsung, ip13 pro max, xiaomi, oppo). W salonie odsyłają do kontaktu na forum lub telefonicznie. Proszę o sprawdzenie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
prz3mazz, podaj dokładną lokalizację. Nie mam odnotowanych żadnych informacji o utrudnieniach. Jakie są prędkości wg speed testu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Załączam zrzut ekranu z speed testa. Problemy tyczą się również miejscowości Stryszawa (obok Suchej Beskidzkiej).Michał_Plus pisze: ↑11 sie 2023, o 15:54 prz3mazz, podaj dokładną lokalizację. Nie mam odnotowanych żadnych informacji o utrudnieniach. Jakie są prędkości wg speed testu?
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Ten wynik raczej wskazuje, że z Internetem nie ma żadnego problemu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
prz3mazz, W miejscowości Stryszawa stacja ma L900 i L1800. W Suchej dochodzi jeszcze L2600. Jest również plan na nową stację, jednak nie ma jeszcze ustalonego terminu. Pracują prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ