Strona 7 z 75

Re: Karta sim na micro sim

: 5 lut 2014, o 17:23
autor: kasieks
Dziękuje za odpowiedź :)

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

: 10 lut 2014, o 15:49
autor: lodyga
NO a załóżmy mam teraz Lumie i mam w niej microsim, a za chwilę chcę przełożyc do "normalnego telefonu" czy micro sim będzie w nim pasować?

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

: 10 lut 2014, o 16:15
autor: Joanna_Plus
lodyga,

tak, wystarczy zakupić adapter MicroSIM, koszt to około 5zł.

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 12 lut 2014, o 15:03
autor: volvo132
Witam, rowniez mam problem z aktywacja wymienionej karty microsim. Wymiany dokonalem w czwartek i do tej porty karta nie jest aktywna.

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 12 lut 2014, o 15:09
autor: Krzysiek_Plus
volvo132, proszę prześlij przez formularz numer seryjny nowej i starej karty SIM.

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 12 lut 2014, o 16:46
autor: volvo132
przeslalem numery seryjne poprzez podany przez ciebie formularz.

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 12 lut 2014, o 18:21
autor: Krzysiek_Plus
volvo132, nie otrzymaliśmy żadnej dyspozycji związanej z wymiana karty. Otrzymałeś w punkcie wniosek zlecenia wymiany?

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 12 lut 2014, o 19:48
autor: julkam2
Witam, rowniez mam problem z aktywacja wymienionej karty microsim. Wymiany dokonaaem w poniedziałek i do tej porty karta nie jest aktywna.

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 11:50
autor: Krzysiek_Plus
julkam2, otrzymaliśmy Twoje @ ale bez numeru telefonu. :roll:

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 12:52
autor: TeO
Mam problem. Karta na abonament po konwersji z simplusa była wymieniana 46 godzin temu i mogę tylko dzwonić, natomast nikt nie może się do mnie dodzwonić, nie dochodzą smsy i nie można wysłać smsa. Telefon był kilka razy restartowany. Najpierw Pani w salonie Plusa pomyliła karty przy wymianie, zmieniała dokumenty drugi raz (jeszcze mi dała niedobry dokument konwersji karty). Dzwoniłem na infolinie 12.02.2014 o g.11.oo złożyłem reklamacje, podałem drug nr do kontaktu i Pani kazała czekać do około godziny 14.oo - ktoś miał się odezwać. Jak nikt nie oddzwonił to około g. 17.oo dzwniłem jeszcze raz. Okazało się, że moja reklamacja została złożona niewłaściwie, pani wszystko pomyliła. Złozyłem reklamacje drugi raz i dział reklamacji miał się do mnie odezwać dzisiaj dopołudnia. Nikt się nie zainteresował.
KTO TAM U WAS PRACUJE? PRZESZKOLCIE SWOICH PRACOWNKÓW, ŻEBY NIE BYŁO TAKICH AKCJI, BO STRACICIE KLIENTÓW!
Jeśli minie 48h od wymiany karty i nie odblokujecie mi usług - TO WRACAM DO SALONU I REZYGNUJE Z TEJ OFERTY!!!

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 15:02
autor: julkam2
wysłałam numer i co dalej? :)

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 15:16
autor: Krzysiek_Plus
TeO, prześlij numer przez formularz, zgłoszę problem.

julkam2 , nie otrzymaliśmy żadnej dyspozycji związanej z wymianą karty dla numeru który podałaś. Otrzymałaś w punkcie wniosek zlecenia wymiany?

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 20:24
autor: pawgmin07
Witam,

to jak wasza firma podchodzi do spraw technicznym to przechodzi wszelkie wyobrażenia. Jestem człowiekiem spokojnym ale już puszczają mi nerwy! To jakiś absurd! szukam różnych rozwiązań, spróbuję również tutaj. Nawiązuję do sprawy użytkownika "TEO".

W dniu 10.02 przeszedłem z mixa na abonament. Otrzymałem nową kartę microsim z tym samym numerem, mogę wykonywać połączenia oraz odbierać smsy, jednak nie można ich wysłać do mnie ani się dodzwonić. Udałem się do salonu gdzie zakupiłem telefon, po braku połączenia z biurem obsługi wysłano formularz z prośbą o rozwiązanie problemu. Dziś mija 4 dzień (96 godzin) a problem nadal nie rozwiązany. Jak tu opanować nerwy? Po kilku telefonach do biura obsługi odpuściłem temat, zapewniano mnie dnia 11.02 że problem zostanie rozwiązany do wieczora, następnego dnia kazano czekać, dzisiaj również! Kto poniesie koszta rozmowy z waszymi niekompetentnymi pracownikami? Kto wynagrodzi mi stracony czas i nerwy? proszę mi napisać gdzie tu rzetelność i profesjonalizm z Państwa strony? Posiadam u was dwa numery, czekam do rozwiązania umowy i dziękuję za współpracę. Pozdrawiam i ponawiam stwierdzenie TEO:

"KTO TAM U WAS PRACUJE? PRZESZKOLCIE SWOICH PRACOWNiKÓW, ŻEBY NIE BYŁO TAKICH AKCJI, BO STRACICIE KLIENTÓW!"

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 21:17
autor: TeO
A już myślałem, że tylko ja mam pecha z współpracą z Plusem.
Widać jak dbacie o swoich klientów.
Dzisiaj dzwoniłem około 15.oo do Biura Obsługi i dowiedziałem się, że moje zgłoszenie nieprawidłowości działania karty sim jest w trakcie realizacji...
Ja się pytam: JAK CHCECIE USUNĄĆ PROBLEM, SKORO NIKT OD WAS SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ? (podałem drugi nr do kontaktu)
Chciałem nr bezpośrednio do Działu, który zajmuje się moją sprawą, ale go nie dostałem.
Najlepiej jakbym zadzwonił do Prezesa Plusa, może on by mi pomógł i jak się okazuje nie tylko mnie...

Re: aktywacja wymienionej karty sim

: 13 lut 2014, o 23:30
autor: Sebastian693
Mam ten sam problem