W związku z zaistniałą sytuacją, podaj mi swój numer przez ten formularz. Dzięki temu będę mogła go dołączyć do zgłoszenia technicznego.Joanna_Plus pisze: aktualnie mogą niestety zdarzyć się takie sytuacje po procesie wymiany karty. Technicy prowadzą prace mające na celu rozwiązanie tej sprawy.
Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wymiana karty SIM.
Skarin,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam dwa dni temu wymieniłam kartę sim na sim micro/nano i nie działa, wyświetla się komunikat ,, brak karty SIM, włóż kartę SIM'', włączam i wyłączam telefon i dalej nie działa. Poprzednia karta sim wyświetla ,,tylko połączenia alarmowe " czyli też już nie działa. Proszę o pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wymiana karty SIM.
ana2647 czy Twoja nowa karta SIM w dalszym ciągu jest nieaktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam, dalej nie mam aktywnej karty sim.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wymiana karty SIM.
ana2647 podaj mi poprzez ten formularz numer telefonu, dla którego dokonałaś wymiany karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Magda_ Plus sprawa nie jest zamknięta dalej czekam aż moja karta sim będzie aktywna, wyjęcie karty sim nie przyniosło spodziewanego rezultatu dalej nie działa. Ile ten problem jeszcze potrwa ?
brak połaczeń przychchodzacych
W czwartek 17.11.2016 dokonałam w jednym z Waszych salonów zmiany z karty SIM na mikro SIM. Po zmianie karty okazało się że nikt nie może się do mnie dodzwonić ani wysłać smsa.( słychać komunikat ze numer niedostępny) W piątek 18.11.20136zgłosiłam całą sprawę do Biura obsługi. Pani przyjęła zgłoszenie przekazała je do działu techniczego. Czekam na efekty mojego zgłoszenia i nic. Zadzwoniłam ponownie, tym razem zaznaczając że telefon jest telefonem firmowym i służy do mi do pracy, każdy dzień w którym klient nie może się do mnie dodzwonić to dla mnie straty, "podobno" zostało wysłane ponaglenie do działu technicznego. Oczywiście nic się nie zmieniło, Panie stwierdzili że muszę czekać i nie potrafią powiedzieć mi kiedy usterka zostanie usunięta. Dzisiaj dzwoniłam po raz kolejny, . Pan w słuchawce stwierdził że to może być wina karty SIM i mam udać się do salonu, tam stwierdzili ze nie maja pojęcia dlaczego jest usterka i należy kontaktować się z biurem obsłgi Dodam że problemy takie są w każdym telefonie nie tylko tym z którego aktualnie korzystam. Widzę że osoby z obsługi firmy Plus zaglądają na to forum i interesują się wpisami, więc mam nadzieję że znajdzie się osoba kompetentna która będzie potrafiła mi pomóc, w przeciwieństwie do osób z Biura obsługi gdzie za każdym razem spotykałem się z inną opinią i informacją że moje zgłoszenie jest "w realizacji". Podkreslam ze telefon jest mi bardzo potrzebny gdzie i kto może pomoc mi rozwiazac ten problem.
EDIT: pomoc potrzebna pilnie!!!!!!!
EDIT: pomoc potrzebna pilnie!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 21 lis 2016, o 18:05 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunęłam zdublowany post i połączyłam pozostałe dwa.
Powód: usunęłam zdublowany post i połączyłam pozostałe dwa.
Re: Wymiana karty SIM.
ana2647,
- czy możesz przetestować działanie swojej karty SIM w innym urządzeniu? Sprawdź też, czy inne karty SIM działają w Twoim telefonie.
agaxy,
- masz może numer zgłoszenia do działu technicznego?
- czy możesz przetestować działanie swojej karty SIM w innym urządzeniu? Sprawdź też, czy inne karty SIM działają w Twoim telefonie.
agaxy,
- masz może numer zgłoszenia do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
C00000001317245 proszę o szybka odpowiedz
Re: Wymiana karty SIM.
Ewa_Plus sprawdziłam moja nowa karta sim nie działa w innym telefonie a w moim telefonie karta sim innej osoby zarejstrowanej w Plusie działa.
Re: Wymiana karty SIM.
agaxy,
- dziękuję. Poprosiłam już dział techniczny o przyspieszenie realizacji. Sprawdź też przy okazji, jak karta SIM zachowuje się w innym urządzeniu.
ana2647,
- czy możesz podesłać mailowo numer seryjny nowej karty SIM?
- dziękuję. Poprosiłam już dział techniczny o przyspieszenie realizacji. Sprawdź też przy okazji, jak karta SIM zachowuje się w innym urządzeniu.
ana2647,
- czy możesz podesłać mailowo numer seryjny nowej karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
I co dalej teraz?? Jak długo to potrwa??
Edycja:
Karta w innych uzadzeniach tez nie działa prawidłowo.
Edycja:
Karta w innych uzadzeniach tez nie działa prawidłowo.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, o 09:40 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego użytkownika/ post pod postem
Powód: połączenie postów od jednego użytkownika/ post pod postem
Re: Wymiana karty SIM.
agaxy Mi w sobotę plus powiedział że do poniedziałku wszystko powinno działać ale oczywiście nic się nie zmieniło, nadal to samo - problem globalny itd...
Uprzejme Panie na słuchawkach ciągle wysyłają ponaglenia do działu technicznego, no ale w sumie co one mogą innego zrobić, nie naprawią nam przecież tego.
Ja piszę reklamację, jak sprawa się nie wyjaśni do środy to pewnie rozwiąże umowę bo to nie ma sensu. Usługa nie działa od 17.11 - jestem 4 dni bez telefonu firmowego, po prostu brak mi słów, jak dla mnie totalna kompromitacja ze strony Plusa.
A tak ogólnie, nie można po prostu aktywować tych starych kart? Skoro dział techniczny wie że przy przenosinach się to sypie, to niech to sobie naprawiają, a nam, tymczasowo mogliby przywrócić stare karty.
Uprzejme Panie na słuchawkach ciągle wysyłają ponaglenia do działu technicznego, no ale w sumie co one mogą innego zrobić, nie naprawią nam przecież tego.
Ja piszę reklamację, jak sprawa się nie wyjaśni do środy to pewnie rozwiąże umowę bo to nie ma sensu. Usługa nie działa od 17.11 - jestem 4 dni bez telefonu firmowego, po prostu brak mi słów, jak dla mnie totalna kompromitacja ze strony Plusa.
A tak ogólnie, nie można po prostu aktywować tych starych kart? Skoro dział techniczny wie że przy przenosinach się to sypie, to niech to sobie naprawiają, a nam, tymczasowo mogliby przywrócić stare karty.
Re: Wymiana karty SIM.
Skarin tez masz taki problem?? Więc nie tylko mi plus przynosi straty. I nie potrafią pomóc. Reklamacja i skarga to nam pozostaje. Kto odda za każdy dzień straty z powodu braku polaczen??
Edycja: Mi Panie powiedziały że to jest błąd z aktualizacji kary Mikro w plusie więc ewidentna wiena plusa.
Edycja: Mi Panie powiedziały że to jest błąd z aktualizacji kary Mikro w plusie więc ewidentna wiena plusa.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, o 09:41 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego użytkownika/ post pod postem
Powód: połączenie postów od jednego użytkownika/ post pod postem
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wymiana karty SIM.
agaxy według informacji jakie uzyskałam możesz już korzystać swobodnie z telefonu w kwestii odbioru SMS-ów i połączeń. Sprawdź to i daj znać.
Skarin w wiadomości z dnia 18 listopada, którą wysłałam do Ciebie poprosiłam o wyłączenie telefonu oraz sprawdzenie działania karty SIM, nie dostałam odpowiedzi.
Edycja: sprawa została wyjaśniona sprawdź, proszę działanie karty SIM i daj znać.
Skarin w wiadomości z dnia 18 listopada, którą wysłałam do Ciebie poprosiłam o wyłączenie telefonu oraz sprawdzenie działania karty SIM, nie dostałam odpowiedzi.
Edycja: sprawa została wyjaśniona sprawdź, proszę działanie karty SIM i daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ