Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44
Re: Wymiana karty SIM.
Też mi się tak wydaje, dzięki.
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wymiana karty SIM.
A lecisz na domyślnej apce do obsługi SMS/MMS czy jakaś dodatkową instalowałeś? Jeśli dodatkową to sprawdź standardową, czy tam też jest ten sam problem. Druga rzecz to odszukaj apke "Wiadomości" (może być inna nazwa na twoim tel. ) w ustawienia/aplikacje i wyzeruj (wyczyść dane, usuń podręczne dane itp itd) i sprawdź czy dalej przy nowych wiadomościach masz ten sam problem (to niestety spowoduje usunięcie wszystkich dotychczasowych wiadomości).
Re: Wymiana karty SIM.
Wygląda na to, że wyczyszczenie pamięci aplikacji "Wiadomości" pomogło. Dzięki za pomoc.
Nie działa karta SIM po wymianie
Dzień dobry,
w sobotę wymieniłam kartę SIM w telefonie, nr pozostał ten sam. Nowa karta nie działa, komunikat "Brak usługi". Sprawdzałam w innym smartphonie, tak samo. Zgłosiłam usterkę przez infolinię, dzwoniłam ponownie z interwencją, gdzie konsultant stwierdził, że najprawdopodobniej przy wymianie karty w salonie Plusa został wpisany zły nr nowej karty SIM. Zadzwoniłam dziś po raz trzeci, podałam nr nowej karty, okazało się, że był wpisany poprawnie. Jedyne co słyszę od infolinii, to prośbę o cierpliwość, ale ta niestety już się kończy.
Telefon trzeci dzień nie działa, nie mam kontaktu ze światem, nie ma kontaktu ze mną, a przy pracy zdalnej jest to bardzo uciążliwe.
Bardzo proszę o pomoc. Jak mam przyspieszyć naprawę tej usterki? Mam wrażenie, że dzwonienie na infolinię nie przynosi rezultatów :(
w sobotę wymieniłam kartę SIM w telefonie, nr pozostał ten sam. Nowa karta nie działa, komunikat "Brak usługi". Sprawdzałam w innym smartphonie, tak samo. Zgłosiłam usterkę przez infolinię, dzwoniłam ponownie z interwencją, gdzie konsultant stwierdził, że najprawdopodobniej przy wymianie karty w salonie Plusa został wpisany zły nr nowej karty SIM. Zadzwoniłam dziś po raz trzeci, podałam nr nowej karty, okazało się, że był wpisany poprawnie. Jedyne co słyszę od infolinii, to prośbę o cierpliwość, ale ta niestety już się kończy.
Telefon trzeci dzień nie działa, nie mam kontaktu ze światem, nie ma kontaktu ze mną, a przy pracy zdalnej jest to bardzo uciążliwe.
Bardzo proszę o pomoc. Jak mam przyspieszyć naprawę tej usterki? Mam wrażenie, że dzwonienie na infolinię nie przynosi rezultatów :(
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Nie działa karta SIM po wymianie
A co to za oferta (abonament, karta)? To przeniosę temat do odpowiedniego działu, wtedy pracownicy Plusa pomogą Podaj koniecznie numer zgłoszenia.
Re: Nie działa karta SIM po wymianie
Telefon na kartę, nr zgłoszenia: 1775073. Dziękuję :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nie działa karta SIM po wymianie
Witaj marzka,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.marzka pisze:Telefon na kartę, nr zgłoszenia: 1775073. Dziękuję :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa karta SIM po wymianie
Niestety karta w dalszym ciągu nie działa. Zadzwonię dziś ponownie na infolinię, ale to jak walka z wiatrakami... Co jeszcze można zrobić, żeby naprawić tą usterkę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
marzka,
sprawa jeszcze w toku. Uprzejma prośba o cierpliwość.
sprawa jeszcze w toku. Uprzejma prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dzień dobry,
ile trwa aktywacja nowej karty sim po wymianie?
W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
Pozdrawiam
ile trwa aktywacja nowej karty sim po wymianie?
W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 gru 2021, o 18:22 przez Alex123, łącznie zmieniany 2 razy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj Alex123,
wymiana karty nastąpi w tym samym dniu. Więcej informacji w naszym FAQ.Alex123 pisze:W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Chodziło mi o aktywację karty po wymianie.Basia_Plus pisze:Witaj Alex123,
wymiana karty nastąpi w tym samym dniu. Więcej informacji w naszym FAQ.Alex123 pisze:W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
Druga karta już działa, a pierwsza została dezaktywowana. Problem został rozwiązany.
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
super. Dziękuję za informację.Alex123 pisze:Druga karta już działa, a pierwsza została dezaktywowana. Problem został rozwiązany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Re: Wymiana karty SIM.
Dzień dobry.Jaki jest obecnie koszt wymiany karty SIM na nanosim w plusie na kartę?
Re: Wymiana karty SIM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec