Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44
Re: Wymiana karty SIM.
A jak jest z identyfikacją wadliwej karty? Czy jest to możliwe?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
prośba o wstrzymanie się z tą wymianą karty. Nic nie mogę obiecać, ale może uda się "obejść" tę sprawę inaczej. Wrócę tutaj z informacją.
prośba o wstrzymanie się z tą wymianą karty. Nic nie mogę obiecać, ale może uda się "obejść" tę sprawę inaczej. Wrócę tutaj z informacją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana z sim na esim - brak usług.
Dzisiaj zamieniłem sim na esim przez plus online.
Obecnie pierwotna i nowa karta są nieaktywne.
Na infolinii dostałem info, że mam czekać do 24 godzin,
to może aktywuje się.
Wysłałem też zapytanie na BOK e-mailem #2387501
Da radę przyspieszyć coś?
Obecnie pierwotna i nowa karta są nieaktywne.
Na infolinii dostałem info, że mam czekać do 24 godzin,
to może aktywuje się.
Wysłałem też zapytanie na BOK e-mailem #2387501
Da radę przyspieszyć coś?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2021, o 11:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Mszczuj,
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.Mszczuj pisze:Wysłałem też zapytanie na BOK e-mailem #2387501
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Udało się zarejestrować zgłoszenie techniczne na infolinii: C00000001768247Joanna_Plus pisze:Mszczuj,Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę korespondencję.Mszczuj pisze:Wysłałem też zapytanie na BOK e-mailem #2387501
Można trochę przyspieszyć temat? Pilnie potrzebuję tego numeru :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Mszczuj,
W tym przypadku również taką prośbę przekazałam.Mszczuj pisze:Udało się zarejestrować zgłoszenie techniczne na infolinii: C00000001768247
Można trochę przyspieszyć temat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Joanna_Plus,
dziękuję, już wysłałem wiadomość.
dziękuję, już wysłałem wiadomość.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
Prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację.kastar pisze:we właściwościach karty SIM widnieje inny numer (nr karty) niż mój
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Joanna_Plus,
W trakcie pisania wyczerpującej odpowiedzi zostałem automatycznie wylogowany z Forum i utraciłem cały tekst (dlaczego?).
Przypisany do karty numer został usunięty, a w jego miejsce w "Menedżerze kart SIM" jest informacja:
SIM1 - Plus - Numer nieznany, a powinien być chyba mój numer. Jest jeszcze problem z powiadomieniami o SMS i MMS, ale mam nadzieję, że to nie ma związku z kartą SIM.
Najważniejsza sprawa jednak została rozwiązana, za co bardzo Pani dziękuję i pozdrawiam.
Krzysiek
W trakcie pisania wyczerpującej odpowiedzi zostałem automatycznie wylogowany z Forum i utraciłem cały tekst (dlaczego?).
Przypisany do karty numer został usunięty, a w jego miejsce w "Menedżerze kart SIM" jest informacja:
SIM1 - Plus - Numer nieznany, a powinien być chyba mój numer. Jest jeszcze problem z powiadomieniami o SMS i MMS, ale mam nadzieję, że to nie ma związku z kartą SIM.
Najważniejsza sprawa jednak została rozwiązana, za co bardzo Pani dziękuję i pozdrawiam.
Krzysiek
Re: Wymiana karty SIM.
Czas aktywności to 15 minut. Jeśli pisałeś dłużej to dlatego wylogowało.kastar pisze:W trakcie pisania wyczerpującej odpowiedzi zostałem automatycznie wylogowany z Forum i utraciłem cały tekst (dlaczego?).
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
Jedynie karty ze startera będą miały wpisany w karcie właściwy numer telefonu, który widnieje na opakowaniu.
- jest to normalne, gdyż karty „na wymianę dla prepaid” są produkowane na potrzeby wymiany dla każdego klienta, a nie dedykowanego, więc nie powinny mieć wgranego żadnego nr telefonu.kastar pisze:Przypisany do karty numer został usunięty, a w jego miejsce w "Menedżerze kart SIM" jest informacja:
SIM1 - Plus - Numer nieznany, a powinien być chyba mój numer.
Jedynie karty ze startera będą miały wpisany w karcie właściwy numer telefonu, który widnieje na opakowaniu.
- jakiego rodzaju problem w powiadomieniami o SMS i MMS występuje?kastar pisze:Jest jeszcze problem z powiadomieniami o SMS i MMS, ale mam nadzieję, że to nie ma związku z kartą SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Sprawa jest dość zawiła. Normalnie na liście wiadomości (SMS, MMS) są pozycje z nazwą kontaktu, z którym się koresponduje bądź wysyła zdjęcia. Po jej otwarciu są widoczne teksty i zdjęcia w kolejności wysyłania. U mnie opisana sytuacja jest tylko w przypadku SMS. Jeżeli osoba z Kontaktów wyśle zdjęcie, to pojawia się nowa pozycja "Kontakt, mój nr telefonu". Po jej otwarciu są tylko przesłane przez Kontakt zdjęcia i moje odpowiedzi - nie ma tekstu pisanego przez Kontakt. Na liście wiadomości są więc takie pozycje:
"Kontakt" - zawiera tylko teksty nadawcy i moje bez MMS. Okno do wpisania kolejnej wiadomości zawiera tekst "Wiadomość tekstowa" i migający kursor.
"Kontakt, mój nr" - tylko zdjęcia nadawcy i moje teksty. Okno do wpisania kolejnej wiadomości zawiera tekst "Wyślij osobne wiadomości" i migający kursor. Po otwarciu tego wątku i wejściu w opcje (3 kropki) jest pozycja "Szczegóły grupy":
Nazwa grupy - "Kontakt, mój nr" i członkowie grupy - "Kontakt" i "mój nr".
Nie ma możliwości usunięcia grupy ani jej składników. Nie tworzyłem żadnych grup. Gdy był na karcie SIM przypisany nr, o którego usunięcie prosiłem, wiadomości były wysyłane także przez ten nr.
Zamierzałem wytłumaczyć wszystko jak najprościej, ale nie wiem czy mi się to udało.
"Kontakt" - zawiera tylko teksty nadawcy i moje bez MMS. Okno do wpisania kolejnej wiadomości zawiera tekst "Wiadomość tekstowa" i migający kursor.
"Kontakt, mój nr" - tylko zdjęcia nadawcy i moje teksty. Okno do wpisania kolejnej wiadomości zawiera tekst "Wyślij osobne wiadomości" i migający kursor. Po otwarciu tego wątku i wejściu w opcje (3 kropki) jest pozycja "Szczegóły grupy":
Nazwa grupy - "Kontakt, mój nr" i członkowie grupy - "Kontakt" i "mój nr".
Nie ma możliwości usunięcia grupy ani jej składników. Nie tworzyłem żadnych grup. Gdy był na karcie SIM przypisany nr, o którego usunięcie prosiłem, wiadomości były wysyłane także przez ten nr.
Zamierzałem wytłumaczyć wszystko jak najprościej, ale nie wiem czy mi się to udało.
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
- wygląda to na problem po stronie urządzenia.
Dla pewności przetestuj działanie SMS/MMS po przełożeniu swojej karty SIM do innego telefonu.
- wygląda to na problem po stronie urządzenia.
Dla pewności przetestuj działanie SMS/MMS po przełożeniu swojej karty SIM do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ