Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Thomasoo,
cały czas pamiętam o Twojej sprawie. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
cały czas pamiętam o Twojej sprawie. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Joanna_Plus
Mogę się dowiedzieć czemu tak to długo trwa? Bo dziś minie 48h. Konkurencyjna sieć pewnie by mi szybciej numer przeniosła do nich niż wy mi aktywujecie nowa kartę
Mogę się dowiedzieć czemu tak to długo trwa? Bo dziś minie 48h. Konkurencyjna sieć pewnie by mi szybciej numer przeniosła do nich niż wy mi aktywujecie nowa kartę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Thomasoo,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie nowej karty SIM.
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wymiana karty na micro
Witam. Czy aby wymienić kartę (mix) na micro kartę to właściciel numeru osobiście musi to zrobić czy może inna osoba która korzysta z tego numeru ??
Ostatnio zmieniony 16 lis 2016, o 16:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj silverie,
wymiany katy może dokonać właściciel numeru lub osoba upoważniona do dokonywania zmian: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.
Informacje na temat upoważnienia znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2942.
wymiany katy może dokonać właściciel numeru lub osoba upoważniona do dokonywania zmian: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.
Informacje na temat upoważnienia znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2942.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie ma takiego numeru
Witam, gdy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić słyszy komunikat "przepraszamy wybrany numer nie istnieje" jednakże ja mogę dodzwonić się na inne numery, konto ważne do 2017 dzisiaj został wydany duplikat karty sim.
numer tel:782xxxxxx
numer tel:782xxxxxx
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, o 18:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj rrrr18,
aktualnie mogą niestety zdarzyć się takie sytuacje po procesie wymiany karty. Technicy prowadzą prace mające na celu rozwiązanie tej sprawy.
Twój numer przekazałam do zgłoszenia technicznego. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.
aktualnie mogą niestety zdarzyć się takie sytuacje po procesie wymiany karty. Technicy prowadzą prace mające na celu rozwiązanie tej sprawy.
Twój numer przekazałam do zgłoszenia technicznego. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam, mam ten sam problem co inni. Gdy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić słyszy komunikat "nie ma takiego numeru" jednak ja mogę dodzwonić się na inne numery, konto jest ważne. Nie odbieram również sms-ów. Dzisiaj, tj. 17.11.2016r. stara karta została wymieniona na nanosim.
Re: Wymiana karty SIM.
Mnie niestety również ta sytuacja dotyczy - nie docierają do mnie żadne wiadomości SMS, a dzwoniący słyszą komunikat o niedostępności abonenta... Czy ten problem potrwa długo?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj Krokodill, Johny,
utrudnienia nie powinny już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
utrudnienia nie powinny już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Uff, u mnie już wszystko w porządku...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Krokodill,
to bardzo dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
to bardzo dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam,
Mam ten sam problem, karta została wczoraj wymieniona i teraz nikt się do mnie nie może dodzwonić(ja mogę dzwonić wszędzie). Od razu zadzwoniłem na infolinię, zgłosić problem. Od zgłoszenia minęło już ponad 24 godziny, jest jakiś sposób żeby się dowiedzieć ile to jeszcze może potrwać ? Telefon jest używany w działalności gospodarczej i teraz żaden klient się do mnie nie dodzwoni, po prostu brak słów. Może tutaj ktoś pomoże?
Mam ten sam problem, karta została wczoraj wymieniona i teraz nikt się do mnie nie może dodzwonić(ja mogę dzwonić wszędzie). Od razu zadzwoniłem na infolinię, zgłosić problem. Od zgłoszenia minęło już ponad 24 godziny, jest jakiś sposób żeby się dowiedzieć ile to jeszcze może potrwać ? Telefon jest używany w działalności gospodarczej i teraz żaden klient się do mnie nie dodzwoni, po prostu brak słów. Może tutaj ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2016, o 18:32 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Skarin czy problem dotyczy numeru abonamentowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Magda_Plus, oczywiście chodzi o plus na kartę. Znalazłem ten wątek przez google i nie zwróciłem uwagi że to temat dotyczący abonamentu.. mój błąd. Założyć nowy temat czy można przenieść moją prośbę do odpowiedniego działu?