Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
TeO
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: TeO »

czyli więcej osób ma ten sam problem z podłączeniem do sieci po wymianie karty sim. I gdzie tu pomoc?
TeO
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: TeO »

koledzy wymieńcie sobie kartę sim na nową i napiszcie do Plusa o zwolnienie z kosztów wymiany karty ze względu na jej uszkodzenie( w przeciwnym razie doliczą Wam do rachunku 25PLN). Ja tak zrobiłem i wszystko działa od razu po wymianie. Mają wadliwe karty sim, ale nikt nie moze doradzić, aby taką karte wymienić. ŻENADA!!!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

TeO, nie ma wadliwych kart, czasami w automatycznym procesie zmiany SIM nie zostają aktywowane wszystkie usługi. W takim przypadku po zgłoszeniu problemu brakujące usługi są dodawane ręczne. Niestety zgłoszenia tego typu mogą być niekiedy dłużej realizowane.

Przy ponownej wymianie karty błąd najprawdopodobniej już nie wystąpił.

pawgmin07, proszę prześlij numer usługi lub numer zgłoszenia (jeśli otrzymałeś) przez ten formularz.

Sebastian693, a to było zlecenie bezpłatna czy odpłatna? Przedłużałeś umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TeO
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: TeO »

Krzysiek_Plus pisze:TeO, nie ma wadliwych kart, czasami w automatycznym procesie zmiany SIM nie zostają aktywowane wszystkie usługi. W takim przypadku po zgłoszeniu problemu brakujące usługi są dodawane ręczne. Niestety zgłoszenia tego typu mogą być niekiedy dłużej realizowane.

Przy ponownej wymianie karty błąd najprawdopodobniej już nie wystąpił.
To macie wadliwy system. Pytanie ile bym czekał, aż to ktoś ręcznie wprowadzi?
Powinniście naprawić system lub zatrudnić więcej pracowników do wprowadzania ręcznie brakujących usług, żeby skrócić czas oczekiwania klientów, którzy zaczynają korzystać z Waszych usług. A nie na początek zrażacie do siebie klientów.
Jak wypadacie jako firma telekomunikacyjna w oczach klientów?
Straciłem na połączenia z Biurem Obsługi (2601) ponad 11PLN, które zostało mi doliczone do rachunku. Jakbym wiedział, że te połączenia są płatne to bym dzwonił na nr 601102555 i by mi odliczyli z pakietu. Ale jak to się mówi moja strata. Za niewiedzę się płaci. Jednak niesmak pozostał. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Joanna_Plus »

TeO,

najmocniej przepraszam za te utrudnienia :oops:.
TeO pisze:Straciłem na połączenia z Biurem Obsługi (2601) ponad 11PLN, które zostało mi doliczone do rachunku.
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego na tym numerze odezwij się do mnie przez ten formularz podając następujące informacje:

- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu lub numer konta klienta;
- datę realizacji tych połączeń i wartość opłaty za tę usługę.

Przekażę wówczas do Departamentu Reklamacji prośbę o zwrot powyższej opłaty.

Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu, prawny reprezentant firmy lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawgmin07
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2014, o 20:04

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: pawgmin07 »

Wysłałem dane formularzem, nadal brak reakcji z państwa strony. Minął 7 dzień od daty zgłoszenia problemu, przez ten czas mój numer jest niedostępny, pracownik salonu odsyła mnie do biura obsługi i tak w kółko. Jutro spróbuję skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta i inaczej załatwić tą sprawę.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Joanna_Plus »

pawgmin07,

pełna funkcjonalność karty powinna być dostępna. Proszę o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NYC76
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2014, o 21:18

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: NYC76 »

Joanna_Plus pisze:miksik,

potwierdzam to co napisała pepcia2 :-). Dodam, że w przypadku numerów Plus Mix wymiany karty może dokonać właściciel numeru bądź osoba pisemnie upoważniona do zlecania zmian na koncie.

Ważne: zlecić wymianę karty można na numerze aktywnym, który posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
Upoważnienie musi być notarialne czy zwykłe pismo podpisane przez osobę na którą numer jest zarejestrowany? Pani w jednym z salonów ostatnio poinformowała, że przyjmują tylko notarialne upoważnienia. I co będzie w przypadku gdy karta zostanie zgubiona czy uszkodzona, a w tym momencie nie będzie zachowana ważność konta na połączenia wychodzące? I tak bez problemu powinna zostać wymieniona?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014, o 12:19 przez NYC76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

NYC76,

właściciel możesz pisemnie upoważnić Użytkownika numeru do dokonywania zmian na swoim koncie Plus Mix. Wniosek oprócz danych musi zawierać:

- imię i nazwisko osoby, która ma być upoważniona;
- numer telefonu, którego dotyczy upoważnienie;
- czytelny podpis Właściciela.

Pismo można:

• złożyć w najbliższym punkcie Plusa, salonie Plusa;
• przesłać faksem pod numer 601102602;
• przesłać pocztą na adres: Polkomtel sp. z o.o., ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa;
• przesłać na adres bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NYC76
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2014, o 21:18

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: NYC76 »

Czyli żadne notarialne upoważnienie nie jest potrzebne. To dziękuję. Może w innym salonie nie będą robili problemów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

NYC76,

poproś właściciela numeru o przesłanie takiego wniosku np. na podany powyżej adres e-mail. Zgodnie z taką dyspozycją dana osoba zostanie wprowadzona do naszych systemów. Tym samym będzie mogła dokonywać zmian na koncie w tym dokonać wymiany karty.
NYC76 pisze:I co będzie w przypadku gdy karta zostanie zgubiona czy uszkodzona, a w tym momencie nie będzie zachowana ważność konta na połączenia wychodzące? I tak bez problemu powinna zostać wymieniona?
Konto musi wcześniej zostać zasilone, aby zmiana mogła być dokonana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
efkalinka

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: efkalinka »

Witam. I niestety ja dołączyłam do tej grupy.
Dzisiaj podobno została aktywowana moja nano karta sim, nawet na stary telefon dostałam informację, że usługa została aktywowana. Nic się nie dzieje. Szukałam winy w moim iphonie, ale jest wszystko ok. Na infolinii jeden Pan powiedział, że mam się wrócić do sklepu, a druga Pani powiedziała, że to może karta jest nieaktywna.
Najgorsze jest to, że jutro wyjeżdżam i potrzebuję telefon, a przez nano kartę nie mam jak korzystać z telefonu.
Proszę pomóżcie mi...:(
Adee Adamski
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 mar 2014, o 17:03

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Adee Adamski »

Witam,
Przedłużyłem umowę w Plusie i wymieniałem kartę na mikro sim, oczywiście teraz mam problem bo ja mogę wykonywać połączenia i wysyłać wiadomości do innych, ale jak ktoś dzwoni do mnie to jest komunikat "nie ma takiego nr" dwa razy dzwoniłem do bok i na razie nic się nie zmienia.
Czy da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam
spysiaa
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 mar 2014, o 19:16

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: spysiaa »

Mam pytanie - w dniu wczorajszym dokonałam wymiany karty SIM na microSIM i niestety w konsekwencji nikt nie może się do mnie dodzwonić tzn. Mój telefon pokazuje pełen zasięg i mogę wykonywać połączenia wychodzące a osoby dzwoniące do mnie słyszą komunikat abonent czasowo niedostępny. Sprawdzałem już nową kartę na dwóch aparatach i jest to samo a więc co nie wina telefonu. Proszę o pilną pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Adee Adamski, spysiaa,

proszę prześlijcie przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM. Skieruję wówczas sprawę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ