Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Wymiana karty SIM.
Pewnie kontakty były zapisane na telefonie a nie na starej karcie SIM :)
Re: Wymiana karty SIM.
To po prostu niemożliwe, że kontakty zapisane wyłącznie na karcie SIM pojawiły się po jej wymianie na nowej karcie.mała pisze:a to ciekawe, bo ja zawsze zapisuję numery na karcie telefonicznej, i jak wymieniałam (co prawda dwa lata temu) też na mikro to wszystkie numery miałam na nowej. A jeśli obecnie tak nie jest, to jest to wydaje mi się nie w porządku. Bo co zrobisz, mając jak piszesz numery zapisane w telefonie, jeśli np. nieszczęśliwie telefon rozwali ci się "w drobny mak"? Wówczas tracisz numery z racji zepsutego telefonu, bo kartę możesz odzyskać w punkcie.g-rs pisze:Nigdy nie było tak, że numery zapisane na karcie pamięci przechodzą na nową kartę po wymianie.mała pisze:nawet jeśli numer karty jest ten sam (znaczy nr telefonu). Mój syn jakiś czas temu wymieniał kartę na nową (tez telefon na doładowania) bo starą niechcący złamał i na tej nowej wymienionej były wszystkie zapisane numery. Więc jak to jest "przechodzą" te zapisane czy przepadają, bo jeśli przepadają to o d... rozbić taką wymianę
Większość zapisuje kontakty w telefonie lub na swoim koncie (google, windows) i wtedy nie ma żadnego problemu po wymianie karty SIM. Trzeba było wcześniej skopiować kontakty do telefonu.
Kontakty możesz zapisywać w telefonie lub na karcie SIM albo w obu tych miejscach na raz. Najprawdopodobniej miałaś tak ustawiony telefon, że kontakty zapisywały się w obu miejscach... i nie doszukuj się tu spisku. Skoro zmieniałaś SIM na microSIM to domyślam się, że chodzi o smartfona. W takim przypadku kontakty zapisywane są automatycznie na Twoim koncie Google (Android) lub Microsoft (Windows Phone) i nawet jeśli stracisz telefon razem z kartą SIM to wszystko jest do odzyskania.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj mała,
Potwierdzam.g-rs pisze:Nigdy nie było tak, że numery zapisane na karcie pamięci przechodzą na nową kartę po wymianie.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138wymiana karty SIM powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
g-rs, nie doszukuję się żadnej jak to ładnie określiłeś teorii spisku. Wszystkie numery zapisuję TYLKO na karcie sim, i tak miałam ustawiony stary telefon (tylko karta sim). A może jest różnica w wymianie karty na abonament i na doładowania? Wiem, nudzę, drążę/ szukam ale nikt mi nie wmówi że ja wymieniając swoją kartę - sim - dużą na mikro, - dostałam pustą kartę. A mój poprzedni "paściak" to była nokia X2, Nie miałam w niej internetu, dopiero jak wymieniłam to wzięłam pakiet z internetem. Więc proszę mi nie wmawiać że nie ma takiej opcji, a nie jestem osobą która ma jakieś luki w pamięci żebym nie pamiętała/nie wiedziała gdzie zapisuję numery telefonów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
mała,
Nie ma - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=220:mała pisze:A może jest różnica w wymianie karty na abonament i na doładowania?
Przy wymianie na micro SIM nie musisz oddawać starej "dużej" karty, ale będzie ona nieaktywna i nie będzie jej można używać. Nie ma możliwosci użytkowania starej i nowej karty jednocześnie.
Po wymianie karty będziesz miał dostępny ten sam numer telefonu co dotychczas.
Po wymianie karty nie będą dostępne dane zapisane na starej karcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
To Ty próbujesz nam wmawiać coś, co jest po prostu niemożliwe.mała pisze:Wiem, nudzę, drążę/ szukam ale nikt mi nie wmówi że ja wymieniając swoją kartę - sim - dużą na mikro, - dostałam pustą kartę.
Re: Wymiana karty SIM.
dobrze, już więcej nie będe pytać, szukać ani nie bedę juz nudziła. Ale prosze mi wytłumaczyć w takim razie jak to się stało, że wymieniając starą dużą kartę sim wyjętą ze starej nokii (tą kartę zostawiłam w salonie) - na nową mikro, włożoną do nowego telefonu samsung (wszystkie te czynności były wykonane w salonie plus), nowa karta mikro miała zapisane numery telefonów te wszystkie które były na starej? Jak to jest możliwe, skoro wszystkie osoby zaangażowane w moją dyskusję twierdzą że to nie możliwe. A może taki "przywilej" mają tylko osoby z bardzo długim "stażem" w plusie?
Re: Wymiana karty SIM.
Zaprzeczasz swoim słowom.mała pisze:dobrze, już więcej nie będe pytać, szukać ani nie bedę juz nudziła. Ale prosze mi wytłumaczyć w takim razie jak to się stało, że wymieniając starą dużą kartę sim (...)
Oczywiście, staż musi być równy wiekowi sieci Plus, a użytkownik musi mieć co najmniej 60 lat.mała pisze:A może taki "przywilej" mają tylko osoby z bardzo długim "stażem" w plusie?
Przepraszam, ale rozwalają mnie takie treści, więc musiałem sobie co nieco poużywać.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
mała,
mieliśmy kiedyś taką usługę jak Kontaktoutrwalacz, która umożliwiała kopiowanie listy kontaktów na Plus.pl (aktualnie nie jest już dostępna).
Innej możliwości nie ma, ponieważ:
mieliśmy kiedyś taką usługę jak Kontaktoutrwalacz, która umożliwiała kopiowanie listy kontaktów na Plus.pl (aktualnie nie jest już dostępna).
Innej możliwości nie ma, ponieważ:
wymiana karty SIM powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
nie wiesz ile mam lat, więc troszkę pokory. Zresztą "Joanna_Plus" napisała że tak można było zrobić, była taka usługa i być może że ja jeszcze z tej usługi mogłam przy wymianie swojej karty skorzystać, co obecnie nie jest już możliwe, więc to wasze wmawianie ...... pozostawię .....sl@w_es pisze:Zaprzeczasz swoim słowom.mała pisze:dobrze, już więcej nie będe pytać, szukać ani nie bedę juz nudziła. Ale prosze mi wytłumaczyć w takim razie jak to się stało, że wymieniając starą dużą kartę sim (...)Oczywiście, staż musi być równy wiekowi sieci Plus, a użytkownik musi mieć co najmniej 60 lat.mała pisze:A może taki "przywilej" mają tylko osoby z bardzo długim "stażem" w plusie?
Przepraszam, ale rozwalają mnie takie treści, więc musiałem sobie co nieco poużywać.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wymiana karty SIM.
Tak, ale ta usługa nigdy nie kopiowała danych/kontaktów na nową kartę SIM, tylko tworzyła kopie na serwerze, a następnie można było pobrać dane na nowy telefon.mała pisze:nie wiesz ile mam lat, więc troszkę pokory. Zresztą "Joanna_Plus" napisała że tak można było zrobić, była taka usługa i być może że ja jeszcze z tej usługi mogłam przy wymianie swojej karty skorzystać, co obecnie nie jest już możliwe, więc to wasze wmawianie ...... pozostawię ...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Szanowna Pani!mała pisze:nie wiesz ile mam lat, więc troszkę pokory.
Z całym szacunkiem, ale ta kwestia mnie nie interesuje; w internecie wiek nie ma znaczenia; wszyscy są równi i albo się z tym pogodzisz, albo zrezygnuj z uczestnictwa w forach. Zejdź na ziemię, nie spinaj się i wyluzuj.
Usługa o której wspomniała Joanna_Plus nie działała samoistnie, należało ja aktywować, opłacić, skopiować kontakty, a następnie przekopiować na nową kartę SIM, a więc niemożliwym jest, aby po wymianie nowa karta od razu miała zapisane kontakty.mała pisze:Zresztą "Joanna_Plus" napisała że tak można było zrobić, była taka usługa i być może że ja jeszcze z tej usługi mogłam przy wymianie swojej karty skorzystać (...)
========================================
EDYCJA:
środa, 20 stycznia 2016, 14:40
No proszę, Krzysiek_Plus ubiegł mnie z odpowiedzią.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Niemożliwe połączenia przychodzące
Witam
Przeszłam z simplus na kartę na mixa. Została wymieniona karta sim. Stara karta sim jest już nieaktywna, nowa niby jest aktywna. Ja mogę wykonować połącznia i wysyłać smsy, ale nikt nie może się do mnie dodzwonić (komunikat wybrany nr jest niedostępny), smsy też nie przychodzą. Wyłączałam i włączałam kilka razy telefon, zmieniłam sieć z 3g lte na 2g - nic nie pomogło. Zgłosiłam też awarię przez BOK, ale nadal nie ma poprawy. Czy są jeszcze jakieś pomysły co można z tym zrobić?
Przeszłam z simplus na kartę na mixa. Została wymieniona karta sim. Stara karta sim jest już nieaktywna, nowa niby jest aktywna. Ja mogę wykonować połącznia i wysyłać smsy, ale nikt nie może się do mnie dodzwonić (komunikat wybrany nr jest niedostępny), smsy też nie przychodzą. Wyłączałam i włączałam kilka razy telefon, zmieniłam sieć z 3g lte na 2g - nic nie pomogło. Zgłosiłam też awarię przez BOK, ale nadal nie ma poprawy. Czy są jeszcze jakieś pomysły co można z tym zrobić?
Re: Wymiana karty SIM.
KingaK,
- prześlij proszę swój numer telefonu oraz numery starej i nowej karty SIM przez ten formularz.
- prześlij proszę swój numer telefonu oraz numery starej i nowej karty SIM przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sty 2016, o 19:49
Aktywacja karty SIM
Witam
Mam taki problem; wziąłem telefon w Plusie MIX. Wymieniłem moją starą, niezawodną Nokię na smartfona LG Leon.
Miałem w Nokii starą kartę - w standardowym formacie. Żeby włożyć ją do nowego LG, musiała być to karta Micro SIM. Pani w salonie przerejestrowała numer ze starej karty na nową kartę. Miałem poczekać 24 godziny, żeby stara karta się dezaktywowała a nowa aktywowała. Minęły 24 godziny - nic. Straciłem zasięg w starej karcie, nowa karta stała się aktywna. Więc w czym problem? Mogę dodzwonić się do każdego, lecz NIKT NIE MOŻE SIĘ DO MNIE DODZWONIĆ. SMS-y i powiadomienia również nie dochodzą. Poszedłem z reklamacją do salonu - pani przerejestrowała moją kartę na kolejną (którą sam musiałem kupić) która po 24 godzinach powinna zacząć działać. Minęły kolejne 24 godziny - karta nadal nie działa. W obecnej chwili nawet ja nie mogę się do nikogo dodzwonić. Proszę o odpowiedź, gdyż rzekomo w systemie wszystko jest w porządku.
Pozdrawiam, niezadowolony klient.
Mam taki problem; wziąłem telefon w Plusie MIX. Wymieniłem moją starą, niezawodną Nokię na smartfona LG Leon.
Miałem w Nokii starą kartę - w standardowym formacie. Żeby włożyć ją do nowego LG, musiała być to karta Micro SIM. Pani w salonie przerejestrowała numer ze starej karty na nową kartę. Miałem poczekać 24 godziny, żeby stara karta się dezaktywowała a nowa aktywowała. Minęły 24 godziny - nic. Straciłem zasięg w starej karcie, nowa karta stała się aktywna. Więc w czym problem? Mogę dodzwonić się do każdego, lecz NIKT NIE MOŻE SIĘ DO MNIE DODZWONIĆ. SMS-y i powiadomienia również nie dochodzą. Poszedłem z reklamacją do salonu - pani przerejestrowała moją kartę na kolejną (którą sam musiałem kupić) która po 24 godzinach powinna zacząć działać. Minęły kolejne 24 godziny - karta nadal nie działa. W obecnej chwili nawet ja nie mogę się do nikogo dodzwonić. Proszę o odpowiedź, gdyż rzekomo w systemie wszystko jest w porządku.
Pozdrawiam, niezadowolony klient.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2016, o 11:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.