Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj kosmo1414,
jaki komunikat pojawia się przy wysłaniu wiadomości o treści T pod bezpłatny numer 8023?
jaki komunikat pojawia się przy wysłaniu wiadomości o treści T pod bezpłatny numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
"Usluga Kto Dzwonil juz wlaczona"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kosmo1414,
to spróbujmy proszę tak:
- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
to spróbujmy proszę tak:
- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Dziala. Dziekuje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kosmo1414,
. Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.kosmo1414 pisze:Dziala.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam, od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień o próbie połączenia gdy telefon jest poza zasięgiem. W przypadku wylogowania się z sieci (wyłączenie telefonu) informacja taka do mnie dociera. Proszę uprzejmie o weryfikację.
P.S. Dosyć dawno przesyłałem zgłoszenie przez formularz nr 151016-000017, niestety nie dostałem odpowiedzi.
AKTUALIZACJA:
po nocnych włączeniach/wyłączeniach usług:
*122# - poczta głosowa niekatywna
próba połączenia gdy tel. poza zasięgiem - zgłasza się poczta
otrzymuję powiadomienie o próbie połączenia nawet jeśli dzwoniący nie pozostawi wiadomości
Mimo nieprawidłowo zgłaszenego stanu poczty w ten sposób działająca usługa też bardzo mi odpowiada
P.S. Dosyć dawno przesyłałem zgłoszenie przez formularz nr 151016-000017, niestety nie dostałem odpowiedzi.
AKTUALIZACJA:
po nocnych włączeniach/wyłączeniach usług:
*122# - poczta głosowa niekatywna
próba połączenia gdy tel. poza zasięgiem - zgłasza się poczta
otrzymuję powiadomienie o próbie połączenia nawet jeśli dzwoniący nie pozostawi wiadomości
Mimo nieprawidłowo zgłaszenego stanu poczty w ten sposób działająca usługa też bardzo mi odpowiada
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj Bodas,
była próba zresetowania usługi:
była próba zresetowania usługi:
Joanna_Plus pisze:to spróbujmy proszę tak:
- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Powiadamianie działa bez zarzutu.
Nie da się wyłączyć poczty głosowej ale akurat dla mnie to nie jest duży problem. Zgłoszenie realizowane również przez bok@plusgsm.pl
Nie da się wyłączyć poczty głosowej ale akurat dla mnie to nie jest duży problem. Zgłoszenie realizowane również przez bok@plusgsm.pl
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam,
od jakiegos czasu w ogole nie działa usługa kto dzwonił oraz usługa informująca o dostępnosci abonenta w sieci.
Na dwoch numerach te usługi w ogóle nie działają.
Nic nie było zmieniane ani wyłączane.
od jakiegos czasu w ogole nie działa usługa kto dzwonił oraz usługa informująca o dostępnosci abonenta w sieci.
Na dwoch numerach te usługi w ogóle nie działają.
Nic nie było zmieniane ani wyłączane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj morris,
a jak wygląda sytuacja po dokonaniu tych czynności:
a jak wygląda sytuacja po dokonaniu tych czynności:
Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Joanna_Plus pisze:
jeżeli chodzi o usługę Już Dostępny, to opcję Informuj mnie o dostępności innych, aktywujemy wysyłając wiadomość o treści RT pod bezpłatny numer 8023. Opcję Informuj innych o mojej dostępności, zaś przez komendę ST, którą należy wysłać pod ten sam numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Po zmianie modelu telefonu, mam ten sam problem - przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem). Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T), ale dalej nic z tego. Czy jest jakaś opcja, jak należy postąpić w celu poprawnego działania usługi? (nie ukrywam, że usługa ta jest bardzo przydatna)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
anetad5,
Po tych czynnościach nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?anetad5 pisze:Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T)
Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Powiadomienie, o tym,że ktoś do mnie dzwonił podczas rozmowy
Witam.
Chciałbym ponownie włączyć powiadomienie, które kiedyś prawdopodobnie wyłączyłem.
Jak rozmawiam z kimś, lub mam wyłączony telefon, to żeby przychodził SMS kto w tym czasie dzwonił.
Jak to zrobić? Mixplus
Chciałbym ponownie włączyć powiadomienie, które kiedyś prawdopodobnie wyłączyłem.
Jak rozmawiam z kimś, lub mam wyłączony telefon, to żeby przychodził SMS kto w tym czasie dzwonił.
Jak to zrobić? Mixplus
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 13:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
okazało się, że jednak mam tą usługę włączoną, ale powiadomień nie dostaję.
wyłączyłem usługę, włączyłem ponownie, wyłączyłem telefon, włączyłem telefon i nadal nie dostaję.
czy da się coś z tym zrobić?
wyłączyłem usługę, włączyłem ponownie, wyłączyłem telefon, włączyłem telefon i nadal nie dostaję.
czy da się coś z tym zrobić?