Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
mpmdembi,
aktualnie czekamy na poprawkę dla tej usługi.
aktualnie czekamy na poprawkę dla tej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Czyli usługa nie działa poprawnie. Dlaczego więc dział odpowiadający na reklamację nie uznał jej i zwyczajnie KŁAMIE, że wszystko jest tak jak powinno?Joanna_Plus pisze:mpmdembi,
aktualnie czekamy na poprawkę dla tej usługi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
mpmdembi,
tak jak pisałam w odpowiedzi e-mail, na podstawie przytoczonej daty i godziny zdarzenia, sprawę przekazałam dalej i czekam na jej rozstrzygnięcie.
tak jak pisałam w odpowiedzi e-mail, na podstawie przytoczonej daty i godziny zdarzenia, sprawę przekazałam dalej i czekam na jej rozstrzygnięcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
I tak Lider Technologiczny naprawił usługę "Kto dzwonił?" na moim numerze...
Problem, który zgłaszałem - nie dało się skutecznie aktywować usługi "Nie wysyłaj kiedy zajęte" aktualnie w pewnym sensie zniknął - usługa po prostu przestała działać w całości.
Plus kłamie, że SMSy do mnie dochodzą i lądują w spam. Ciekawe, że wkładając kartę np. do Nokii 6310i też lądują w spam?! Tyle lat nie wiedziałem, że ten telefon ma tę opcję! Co bardziej ciekawe SMS wysłany z numeru który do mnie dzwonił dochodzi normalnie, a jak wiadomo taki SMS ma jako numer nadawcy numer osoby, która do mnie dzwoniła i jakoś dziwnie takie SMS nie ląduje w mitycznym katalogu spam.
Trochę mi ręce opadają, bo akurat ta usługa jest dla mnie bardzo istotna, a Plus od pół roku nie poprawił jej funkcjonowania a teraz ją zupełnie skasował twierdząc, że działa. Jak napiszę reklamację, to pewnie znów otrzymam odpowiedź, że reklamacja jest bezpodstawna, bo usługa nie działa...
Słowem uzupełnienia - jak zapytałem czy mogą w takim razie powiedzieć kiedy ostatnio był taki SMS, który do mnie niby doszedł (sami pytają zawsze kiedy ostatnio nie doszedł), ewentualnie z jakiego numeru, to dowiedziałem się, że nie mogą podać, bo nie przechowują takich danych... Skąd w takim razie wiedzieli, że doszedł?!
Niestety już nie wierzę w to co mówi DOK, bo kupy to się zupełnie nie trzyma. Chętnie spotkam się z jakimś technikiem i niech sam sprawdzi na mojej karcie włożonej do dowolnego telefonu, że ja naprawdę nie kłamię.
Problem, który zgłaszałem - nie dało się skutecznie aktywować usługi "Nie wysyłaj kiedy zajęte" aktualnie w pewnym sensie zniknął - usługa po prostu przestała działać w całości.
Plus kłamie, że SMSy do mnie dochodzą i lądują w spam. Ciekawe, że wkładając kartę np. do Nokii 6310i też lądują w spam?! Tyle lat nie wiedziałem, że ten telefon ma tę opcję! Co bardziej ciekawe SMS wysłany z numeru który do mnie dzwonił dochodzi normalnie, a jak wiadomo taki SMS ma jako numer nadawcy numer osoby, która do mnie dzwoniła i jakoś dziwnie takie SMS nie ląduje w mitycznym katalogu spam.
Trochę mi ręce opadają, bo akurat ta usługa jest dla mnie bardzo istotna, a Plus od pół roku nie poprawił jej funkcjonowania a teraz ją zupełnie skasował twierdząc, że działa. Jak napiszę reklamację, to pewnie znów otrzymam odpowiedź, że reklamacja jest bezpodstawna, bo usługa nie działa...
Słowem uzupełnienia - jak zapytałem czy mogą w takim razie powiedzieć kiedy ostatnio był taki SMS, który do mnie niby doszedł (sami pytają zawsze kiedy ostatnio nie doszedł), ewentualnie z jakiego numeru, to dowiedziałem się, że nie mogą podać, bo nie przechowują takich danych... Skąd w takim razie wiedzieli, że doszedł?!
Niestety już nie wierzę w to co mówi DOK, bo kupy to się zupełnie nie trzyma. Chętnie spotkam się z jakimś technikiem i niech sam sprawdzi na mojej karcie włożonej do dowolnego telefonu, że ja naprawdę nie kłamię.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
mpmdembi,
W wiadomości z dnia 12/06 napisałam:
To nie jest moja odpowiedź.mpmdembi pisze:Słowem uzupełnienia - jak zapytałem czy mogą w takim razie powiedzieć kiedy ostatnio był taki SMS, który do mnie niby doszedł (sami pytają zawsze kiedy ostatnio nie doszedł), ewentualnie z jakiego numeru, to dowiedziałem się, że nie mogą podać, bo nie przechowują takich danych...
W wiadomości z dnia 12/06 napisałam:
Proszę o kontynuowanie sprawy przy wykorzystaniu jednego kanału komunikacji (e-mail lub forum).Dane, o których Pan pisze, służą tylko do użytku wewnętrznego i nie są nigdzie przekazywane ani udostępniane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Szanowna Pani,
na forum nie prowadzę rozmowy, a jedynie informują o toku rozwiązywania jakże zawiłego problemu przez DOK.
Proszę zrozumieć, że dla mnie, jako szarego klienta, bulwersujący jest fakt ignorowania mojego problemu przez sieć. Wbrew pozorom usługa "Kto dzwonił?" jest dla mnie równie ważna jak np. transmisja danych, gdyż przy mojej pracy muszę wiedzieć, czy ktoś do mnie dzwonił, gdy mam wyłączony telefon, a osoba nie może zostawiać wiadomości na poczcie głosowej.
Smutny jest fakt, że zamiast rozwiązać mój problem DOK uprawia działania pozorowane (proszę włączyć i wyłączyć telefon, sprawdzić czy wiadomości SMS nie lądują w SPAM gdy np. SMSy z numerów które do mnie dzwonią nie lądują itp.)
Czy naprawdę tak trudno jest przywrócić w ciągu ponad pół roku poprawne funkcjonowanie usługi nie psując jej do końca tak jak to ma miejsce od ponad tygodnia?
Stwierdzenie, iż SMSy dochodzą, ale mój telefon je kasuje może ma sens, niemniej dlaczego właśnie tylko te SMSy? Dlaczego zmiana telefonu na Nokię 6310i nie poprawia sytuacji?
Jeszcze raz bardzo uprzejmie proszę o przywrócenie funkcjonowania tej usługi, gdyż naprawdę nie działa. Jeśli Państwo nie wierzą klientowi (a tak odbieram część Pani korespondencji mailowej) to mogę udać się z moją kartą SIM do Salonu Firmowego w moim mieście i test może przeprowadzić "fachowiec". Tylko co to zmieni?
Z góry bardzo dziękuję za skuteczne zajęcie się moim problemem.
na forum nie prowadzę rozmowy, a jedynie informują o toku rozwiązywania jakże zawiłego problemu przez DOK.
Proszę zrozumieć, że dla mnie, jako szarego klienta, bulwersujący jest fakt ignorowania mojego problemu przez sieć. Wbrew pozorom usługa "Kto dzwonił?" jest dla mnie równie ważna jak np. transmisja danych, gdyż przy mojej pracy muszę wiedzieć, czy ktoś do mnie dzwonił, gdy mam wyłączony telefon, a osoba nie może zostawiać wiadomości na poczcie głosowej.
Smutny jest fakt, że zamiast rozwiązać mój problem DOK uprawia działania pozorowane (proszę włączyć i wyłączyć telefon, sprawdzić czy wiadomości SMS nie lądują w SPAM gdy np. SMSy z numerów które do mnie dzwonią nie lądują itp.)
Czy naprawdę tak trudno jest przywrócić w ciągu ponad pół roku poprawne funkcjonowanie usługi nie psując jej do końca tak jak to ma miejsce od ponad tygodnia?
Stwierdzenie, iż SMSy dochodzą, ale mój telefon je kasuje może ma sens, niemniej dlaczego właśnie tylko te SMSy? Dlaczego zmiana telefonu na Nokię 6310i nie poprawia sytuacji?
Jeszcze raz bardzo uprzejmie proszę o przywrócenie funkcjonowania tej usługi, gdyż naprawdę nie działa. Jeśli Państwo nie wierzą klientowi (a tak odbieram część Pani korespondencji mailowej) to mogę udać się z moją kartą SIM do Salonu Firmowego w moim mieście i test może przeprowadzić "fachowiec". Tylko co to zmieni?
Z góry bardzo dziękuję za skuteczne zajęcie się moim problemem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
mpmdembi, konto tej usługi dla Twojego numeru zostało skasowane i uruchomione ponownie. Proszę przetestuj czy problem dalej występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam. Mam podobny problem, tylko że ja od jakiegoś tygodnia nie otrzymuję żadnych powiadomień - co bardzo mnie denerwuje.Tak samo usługa "już dostępny" z dnia na dzień przestała działać Próbowałem dezaktywować usługę oraz ponownie ją uruchomić - ale nic to nie daje. Proszę o pomoc w tej sprawie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj jack9,
a poczta głosowa jest aktywna na tym numerze?
a poczta głosowa jest aktywna na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Poczta głosowa jest nieaktywna.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam. U mnie jest podobny problem. Od ok tygodnia nie działa mi usługa. nie przychodzi wiadomość, że ktoś dzwonił w żadnym wypadku. A często telefon gubi zasięg i nie mam nawet informacji. Próbowałam już wyłączyć i włączyć usługę za pomocą sms, niestety bez efektu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj asiunia21,
sytuacja jest nam znana i już pracujemy nad jej rozwiązaniem. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.
Proszę nie dubluj tych samych treści w różnych wątkach.
sytuacja jest nam znana i już pracujemy nad jej rozwiązaniem. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.
Proszę nie dubluj tych samych treści w różnych wątkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
tydzień.. no bez przesady...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
asiunia21,
Rozumiem, że ta usterka była nam zgłaszana tydzień temu, tak?asiunia21 pisze:tydzień.. no bez przesady...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ