Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kosmo1414,

jaki komunikat pojawia się przy wysłaniu wiadomości o treści T pod bezpłatny numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kosmo1414
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 lis 2015, o 20:09

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: kosmo1414 »

"Usluga Kto Dzwonil juz wlaczona"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

kosmo1414,

to spróbujmy proszę tak:
- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kosmo1414
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 lis 2015, o 20:09

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: kosmo1414 »

Dziala. Dziekuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

kosmo1414,
kosmo1414 pisze:Dziala.
:-). Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bodas
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:48

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Bodas »

Witam, od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień o próbie połączenia gdy telefon jest poza zasięgiem. W przypadku wylogowania się z sieci (wyłączenie telefonu) informacja taka do mnie dociera. Proszę uprzejmie o weryfikację.
P.S. Dosyć dawno przesyłałem zgłoszenie przez formularz nr 151016-000017, niestety nie dostałem odpowiedzi.

AKTUALIZACJA:
po nocnych włączeniach/wyłączeniach usług:
*122# - poczta głosowa niekatywna
próba połączenia gdy tel. poza zasięgiem - zgłasza się poczta
otrzymuję powiadomienie o próbie połączenia nawet jeśli dzwoniący nie pozostawi wiadomości

Mimo nieprawidłowo zgłaszenego stanu poczty w ten sposób działająca usługa też bardzo mi odpowiada
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Bodas,

była próba zresetowania usługi:
Joanna_Plus pisze:to spróbujmy proszę tak:
- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bodas
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:48

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Bodas »

Powiadamianie działa bez zarzutu.
Nie da się wyłączyć poczty głosowej ale akurat dla mnie to nie jest duży problem. Zgłoszenie realizowane również przez bok@plusgsm.pl
morris
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 18 sty 2015, o 00:54

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: morris »

Witam,
od jakiegos czasu w ogole nie działa usługa kto dzwonił oraz usługa informująca o dostępnosci abonenta w sieci.
Na dwoch numerach te usługi w ogóle nie działają.
Nic nie było zmieniane ani wyłączane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj morris,

a jak wygląda sytuacja po dokonaniu tych czynności:
Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Joanna_Plus pisze:
jeżeli chodzi o usługę Już Dostępny, to opcję Informuj mnie o dostępności innych, aktywujemy wysyłając wiadomość o treści RT pod bezpłatny numer 8023. Opcję Informuj innych o mojej dostępności, zaś przez komendę ST, którą należy wysłać pod ten sam numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anetad5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2015, o 21:24

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: anetad5 »

Po zmianie modelu telefonu, mam ten sam problem - przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem). Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T), ale dalej nic z tego. Czy jest jakaś opcja, jak należy postąpić w celu poprawnego działania usługi? (nie ukrywam, że usługa ta jest bardzo przydatna)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

anetad5,
anetad5 pisze:Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T)
Po tych czynnościach nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?
Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xavie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 09:56

Powiadomienie, o tym,że ktoś do mnie dzwonił podczas rozmowy

Post autor: xavie »

Witam.

Chciałbym ponownie włączyć powiadomienie, które kiedyś prawdopodobnie wyłączyłem.

Jak rozmawiam z kimś, lub mam wyłączony telefon, to żeby przychodził SMS kto w tym czasie dzwonił.

Jak to zrobić? Mixplus
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 13:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj xavie,

komendy do usługi Kto dzwonił znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xavie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 09:56

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: xavie »

okazało się, że jednak mam tą usługę włączoną, ale powiadomień nie dostaję.
wyłączyłem usługę, włączyłem ponownie, wyłączyłem telefon, włączyłem telefon i nadal nie dostaję.


czy da się coś z tym zrobić?
ODPOWIEDZ