Aktywacja nowego numeru

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
asia190983
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 mar 2013, o 18:13

Aktywacja nowego numeru

Post autor: asia190983 »

mam pytanie . dzisiaj plus przysłał mi telefon z taryfą OMG 49.00 zł
ile trzeba czekać na aktywacje karty
???
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Dominik_Plus »

Jeżeli wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni to numer aktywujemy jak tylko wróci do nas podpisana umowa.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Dorotka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 mar 2013, o 05:21

Czy o wyniku weryfikacji-ktoś mnie poinformuje?

Post autor: Dorotka »

Witam.
Moim problemem jest niewiedza odnośnie przyznania (lub nie ;-) ) zamówionego przeze mnie telefonu. ;-)
Po wyczerpującej rozmowie konsultant podał datę kiedy to kurier z przesyłką pojawi się w moim miejscu zamieszkania po czym stwierdził, że o wyniku weryfikacji poinformuje mnie dnia następnego tj. dziś (22 marca 2013) do godz 13.
Telefonu od konsultanta darmo wyczekiwałam- :roll: Co dalej? :evil:
Pojęcia nie mam, jak dowiedzieć się czy oczekiwać danego dnia na kuriera z telefonem. ;-)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Dominik_Plus »

Postaram się to wyjaśnić. Podeślij mi przez ten formularz swój PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
cst
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2013, o 13:07

AKTYWACJA SIM, proszę o pomoc

Post autor: cst »

Witam,

W piątek otrzymałem ze sklepu internetowego przesyłkę z dwoma numerami do aktywacji. Na stronie Plusa można przeczytać, że aktywację przeprowadza się samemu przez wpisanie odpowiedniego numeru i hasła w internecie, a aktywacja następuje niezwłocznie. Wczoraj wieczorem wpisałem odpowiednie dane, lecz numer nie został aktywowany i jedyne co mogę przeczytać to "Weryfikacji hasła i kodu poprawna. Rozpoczął się proces aktywacji numeru ********* ", a bardzo zalezy mi na jak najszybszej aktywacji.

Proszę o wskazanie, gdzie mógłbym wysłać Państwu odpowiednie dane do sprawdzenia aktywacji.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, o 13:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do właściwego działu
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Dominik_Plus »

cst, wyślij mi przez ten formularz numer zamówienia. Sprawdzę jak wygląda sytuacja z aktywacją Twoich numerów.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
cst
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2013, o 13:07

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: cst »

wysłane
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Dominik_Plus »

Dzięki, dam znać jak tylko coś ustalę.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
cst
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2013, o 13:07

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: cst »

wszystko już działa jak należy, dziękuję :)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Dominik_Plus »

Super! :-)

Dzięki za informację. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
omen77
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 kwie 2013, o 17:32

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: omen77 »

A ile abonent może mieć aktywnych numerów?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

omen77 pisze:A ile abonent może mieć aktywnych numerów?
Witaj omen77

zgodnie z procedurami, jaki obowiązują w sieci Plus osoba indywidualna może mieć zakupione na swoje nazwisko 3 aktywacje. Na każdą następną Departament Aktywacji musi wyrazić zgodę.

Każda nowa umowa, dotycząca zakupu numeru w Plusie jest akceptowana przez Departament Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
camelm77
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 4 cze 2013, o 19:57

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: camelm77 »

Witam w poniedzialek otrzymałem od kuriera modem wraz z kartą. Jak długo trzeba czekać żeby karta została aktywowana? Wiem że trzeba czekać aż kurier odda dokumenty ale to az 7 czy 10 dni? W innej sieci jak zamowilem tel z nowym nr nr aktywny był zaraz po rozpakowaniu paczki. Prosze o pomoc :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

camelm77 pisze:Witam w poniedzialek otrzymałem od kuriera modem wraz z kartą. Jak długo trzeba czekać żeby karta została aktywowana? Wiem że trzeba czekać aż kurier odda dokumenty ale to az 7 czy 10 dni? W innej sieci jak zamowilem tel z nowym nr nr aktywny był zaraz po rozpakowaniu paczki. Prosze o pomoc :)
Witaj camelm77, czy podczas zamawiania danej oferty zaznaczyłeś chęć aktywacji numeru przed upływem okresu 10 dni od momentu podpisania umowy? Jeśli nie to wówczas, aktywacja Twojego numeru nastąpi po 10 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
camelm77
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 4 cze 2013, o 19:57

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: camelm77 »

próbowałem na stronie aktywowac ale cos nie chcialo mi przyjąć. Pokazało sie że limit prób został wyczerpany.
ODPOWIEDZ