Strona 658 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2023, o 12:25
autor: Marta_Plus
Witaj ZdzichuRolnik,

podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt konsultanta DUK. Pozdrawiam również.

Re: Przedłużenie umowy

: 19 sty 2023, o 21:28
autor: Bery80
Witam mam do przedłużenia 2 umowy..i mam pytanie czy telefon Smartfon Realme 9 Pro 6/128 GB będzie jeszcze dostępny..to samo pytanie Smartfon Realme GT 6 GB / 128 GB..bo z tych dostępnych w sklepie online w podobnej cenie nic nie ma...pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 20 sty 2023, o 17:40
autor: Basia_Plus
Witaj Bery80,
Bery80 pisze: 19 sty 2023, o 21:28 mam pytanie czy telefon Smartfon Realme 9 Pro 6/128 GB będzie jeszcze dostępny..to samo pytanie Smartfon Realme GT 6 GB / 128 GB..
niestety tych modeli już u nas nie będzie.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2023, o 14:22
autor: patton5
Witam, mam 3 numery w pluszaku, z których chciałbym przedłużyć umowę na 2, a na ostatnim na razie nie przedłużać. Da się coś zrobić?

Pozdrawiam
Patton5

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2023, o 14:30
autor: Basia_Plus
Witaj patton5,
patton5 pisze: 25 sty 2023, o 14:22 z których chciałbym przedłużyć umowę na 2,
podeślij proszę numery, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2023, o 16:58
autor: wieslawplis
Witam, posiadam internet w Plusie 45GB plus LTE bez końca, miesięcznie wykorzystuje około 150GB z tym że lejek załącza się około 120GB , za miesiąc kończy mi się umowa i jedyna oferta w tej samej cenie to 90GB i chciałbym sie dowiedzieć czy po wykorzystaniu tych 90GB transfer zostanie odrazu ograniczony do 1Mb/s ? Bo jeżeli tak to nowa ofeta jest nieopłacalna a dla 5G które testowałem i nie różni się niczym od LTE też nie widzę sensu zmiany.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2023, o 17:13
autor: Marta_Plus
Witaj wieslawplis,

jeśli chcesz poznać szczegóły nowej oferty, możesz porozmawiać z konsultantem DUK. W tym celu podeślij proszę numer, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 sty 2023, o 19:39
autor: kaell077
Marta_Plus pisze: 18 sty 2023, o 11:23 kaell077,
kaell077 pisze: 18 sty 2023, o 11:04 wysłałem maila prosze o kontakt DUK dziękuję.
Dziękuję - wiadomość dotarła i prośba przekazana.
duk oddzwonil i zaproponowal to co na stronie czyli nic niekawego
chcialem zadzownic jeszcze raz na 2699 ale twoj konsultant bedzie wtedy a wtedy , a kiedy dzwonie kiedy powinien byc konsultant w pracy to rozlacza i nie laczy z konsultantem

edit : pani nic nie oferuje, poza oferta co jest na stronie internetowej. Co to za dział utrzymania klienta? który nie chce utrzymać klienta?, Pytanie, gdzie moge zlozyc wypowiedzenie, jakiej trasci co powinno zawierac, dziekuje.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 sty 2023, o 22:08
autor: wiesiorek
Witam.
No cóż dział utrzymania klienta powinien się nazywać dział zniechęcenia klienta.
Dostałem ofertę na przedłużenie 3 numerów i prawie 50 zł drożej za to samo co mam obecnie z komentarzem , że jest przecież inflacja i wszystko drożeje. U konkurencji jako nowy klient po przeniesieniu numerów warunki takie jak mam obecnie w plusie i 6 miesięcy gratis ,jednak się da .
Jeszcze tylko 2 miesiące i żegnaj plusie wraz z cyfrowym Polsatem , ponieważ tam również nic ciekawego nie zaproponowali.

Re: Przedłużenie umowy

: 31 sty 2023, o 11:59
autor: kaell077
taka młoda kobieta po głosie a taka nieprzyjemna, odpychająca, ktoś taki nie powinien pracować w takim dziale.

Re: Przedłużenie umowy

: 31 sty 2023, o 13:41
autor: Basia_Plus
kaell077,
kaell077 pisze: 30 sty 2023, o 19:39 Pytanie, gdzie moge zlozyc wypowiedzenie, jakiej trasci co powinno zawierac, dziekuje.
wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku (jeśli numer jest w kontrakcie).
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.

Witaj wiesiorek,

jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 lut 2023, o 14:07
autor: Raver
Witam, mam podobne zdanie na temat tego działu utrzymania klienta, złożyłem wypowiedzenie na umowę abonencką którego okres wypowiedzenia wypada na dzień 12 lutego 2023 do tej pory kontakty ze strony osób z tego działu utrzymania na bardzo niskim poziomie to ja musiałem się gimnastykować i proponować sugestie przedłużenia umowy na co te osoby reagowały niczym robot i odpowiedzi były albo chamskie, abo bierzesz Pan albo oferty są sztywne. Na domiar złego występowały próby kręcenia, wprowadzania w błąd a nawet oszukiwania stałego abonenta z długim stażem. Piszę tutaj może ktoś z osób moderujących ma jakiś wpływ na to by to jeszcze odkręcić i się dogadać. Nie chciałbym rezygnować z usług ale doświadczony negatywnie z działem utrzymania zmuszony byłem złożyć wypowiedzenie i od dnia 12 stycznia po złożeniu wypowiedzenia do dziś nastąpiła jedna próba z ofertą jak to Pani określiła sztywną ofertą bo innych nie ma. Kiepsko to wygląda po tylu latach współpracy z wami. Proszę o jakąś interwencje w uzyskaniu lepszej oferty a nie klepania tego co sam mogę przedłużyć online bez zbędnej łaski.
wiesiorek pisze: 30 sty 2023, o 22:08 Witam.
No cóż dział utrzymania klienta powinien się nazywać dział zniechęcenia klienta.
Dostałem ofertę na przedłużenie 3 numerów i prawie 50 zł drożej za to samo co mam obecnie z komentarzem , że jest przecież inflacja i wszystko drożeje. U konkurencji jako nowy klient po przeniesieniu numerów warunki takie jak mam obecnie w plusie i 6 miesięcy gratis ,jednak się da .
Jeszcze tylko 2 miesiące i żegnaj plusie wraz z cyfrowym Polsatem , ponieważ tam również nic ciekawego nie zaproponowali.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 lut 2023, o 14:36
autor: Basia_Plus
Witaj Raver,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2023, o 14:14
autor: Raver
Basia_Plus pisze: 1 lut 2023, o 14:36 Witaj Raver,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Pani zadzwoniła 2 razy za każdym razem z dodatkowymi ofertami ale ze szczegółami miała zadzwonić w piątek albo we wtorek lecz tego nie uczyniła po raz kolejny pozostaje niesmak i jak tu z wami się dogadać gdy coś zaczynacie a za chwilę olewacie umawiając się na kolejne rozmowy nie dzwoniąc.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2023, o 14:39
autor: Basia_Plus
Raver,

poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.