Strona 649 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lip 2022, o 12:27
autor: Marta_Plus
SqTER_Pila,
SqTER_Pila pisze:Proszę o kontakt DUK. Email wysłany.
Przekazałam Twoją wiadomość do konsultanta DUK. Pozdrawiam również.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lip 2022, o 16:46
autor: SqTER_Pila
Dzwoniła konsultantka z pierwszej linii wsparcia i jak nie trudno się domyślić nie mogła mi nic ciekawego zaproponować.

Ale mimo wszystko dziękuję za poświęcony czas.

Re: Przedłużenie umowy

: 14 lip 2022, o 19:34
autor: jazuch1982
Dzień dobry.
Do końca umowy Plus Abonament pozostał mi 1 miesiąc. Jestem już po kilku rozmowach z Działem Handlowym, lecz przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. W związku z czym podczas jednej z rozmów poprosiłem o kontakt z DUK przed wysłaniem wypowiedzenia. Telefon z DUK otrzymałem dnia następnego, lecz nie mogłem przeprowadzić dłuższej rozmowy i poprosiłem o kontakt w innych przedziale czasowym. Minęło kilka dni i cisza. Proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 15 lip 2022, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 15 lip 2022, o 21:49
autor: jazuch1982
Joanna_Plus pisze:Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Dziękuję za przekazanie prośby o kontakt. Rozmowa zakończyła się pozytywnie :-)

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2022, o 11:59
autor: WiTT
Witam,
Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 18 lip 2022, o 08:42
autor: kokoshaglava
Dzień dobry,

mam 4 numery firmowe w plus.pl - internet + 3 numery. Kończy się okres na jaki zawarłem umowę. Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem), z tym że chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy jest to możliwe?

Dziękuję!

Re: Przedłużenie umowy

: 18 lip 2022, o 10:04
autor: Marta_Plus
Witaj WiTT,
WiTT pisze: 17 lip 2022, o 11:59 Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do DUK. Pozdrawiam również.

Witaj kokoshaglava,
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem)
Z poycji forum mogę jedynie zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?

Re: Przedłużenie umowy

: 18 lip 2022, o 10:30
autor: kokoshaglava
OK. Dziękuję.

kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 lip 2022, o 11:39
autor: seaner
Witam,

jestem zainteresowany przedłużeniem umowy na dwa numery w sieci Plus. Dodatkowo SmartDom Cyfrowy Polsat oraz konto w PlusBank.
Niestety oferty przedstawione przez dział handlowy są gorsze niż moja obecna umowa, a jednak nie tego spodziewałem się w związku z moim stażem w sieci.

Wysłałem maila.

Proszę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 lip 2022, o 15:10
autor: Basia_Plus
kokoshaglava,
Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.
zatem będzie to przepisanie numeru. Tutaj więcej informacji: https://bok.plus.pl/article/412

Witaj seaner,
seaner pisze: 18 lip 2022, o 11:39 Wysłałem maila.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lip 2022, o 10:06
autor: Kolejoman
Czy mógłbym prosić o kontakt ze strony DUK? Przymierzam się do przedłużenia umowy bo potrzebuję wymienić telefon i starą kartę SIM, ale oferta, którą na razie mi zaproponowano nie do końca mnie satysfakcjonuje.

Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lip 2022, o 12:22
autor: Basia_Plus
Kolejoman,
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 10:06 Czy mógłbym prosić o kontakt ze strony DUK?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 10:06 Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?
Przedłużając umowę w kanałach zdalnych, nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601. Tutaj więcej informacji.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lip 2022, o 12:31
autor: Kolejoman
Basia_Plus pisze: 21 lip 2022, o 12:22
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przesłałem.

Re: Przedłużenie umowy

: 21 lip 2022, o 12:48
autor: Basia_Plus
Kolejoman,
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 12:31Przesłałem.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.