Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- torre24
- Szalony PlusManiak
- Posty: 245
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55
Re: Przedłużenie umowy
A czy przy tej mojej "łamanej" propozycji mogę skorzystać z rabatów w związku z założeniem i korzystaniem z konta w Plus Banku? Jeśli tak to czy przez pierwszy rok, kiedy abonament byłby w wysokości 25 zł, co miesiąc tworzyłaby się nadpłata 15 zł?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Marcin279,
super, że udało się sfinalizować umowę na satysfakcjonujących Cię warunkach.
torre24,
regulaminem "Bonus Plus 2 w Programie smartDOM", punkt II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, podpunkt 12, cyt.:
super, że udało się sfinalizować umowę na satysfakcjonujących Cię warunkach.
torre24,
niestety nie, ponieważ kwota zobowiązania jest zbyt niska, a zgodnie ztorre24 pisze:A czy przy tej mojej "łamanej" propozycji mogę skorzystać z rabatów w związku z założeniem i korzystaniem z konta w Plus Banku?
regulaminem "Bonus Plus 2 w Programie smartDOM", punkt II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, podpunkt 12, cyt.:
Dla umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament z usługą
głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej
dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) minimalna wartość Kwoty
abonamentu PLK lub Kwoty abonamentu CP dla każdej z umów wynosi 39,99 zł z VAT w ofertach bez
sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie).
Wysokość Kwoty abonamentu CP lub Kwoty abonamentu PLK nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego
zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz
opłaty za udostępnienie sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, żadna promocja nie jest przeznaczona dla mnie. Odchodzę
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
przykro mi, że na tę chwilę oferta nie sprostała Twoim oczekiwaniom.
przykro mi, że na tę chwilę oferta nie sprostała Twoim oczekiwaniom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
zbliża się koniec mojej umowy. Chcę zmienić abonament na "Duet". Proszę o kontakt z DUK.
dziekuję
zbliża się koniec mojej umowy. Chcę zmienić abonament na "Duet". Proszę o kontakt z DUK.
dziekuję
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Hyperiusz478,
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.Hyperiusz478 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem.Basia_Plus pisze:Witaj Hyperiusz478,
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.Hyperiusz478 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Hyperiusz478,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia Plus dziękuję, udało się dojść do porozumienia.Basia_Plus pisze:Witaj espresso,
podeślij proszę numer telefonu oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.espresso pisze: Czy mogę prosić o kontakt ?
Jednak dostałam dziś ostatnią z trzech umów i nie jestem pewna czy jest tak jak być powinno.
Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
Niestety mimo zapewnień konsultanta numer DUK nadal nie odpowiada...
Proszę o pomoc w kontakcie.
Jeszcze a'propo internetu - oferty nadal obejmują LTE bez limitu ?
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Ponownie minęły już prawie 2 lata, zbliża się czas przedłużenia umowy. Ale.. jest ale, mam bardzo nie równe zakończenia umów w SmartDom, tj. abonamenty później, a Cyfrowy Polsat już w lutym. Ciekawostką też jest iplaPlus którą do abonamentu dostałem gratis i koniec jej jest już 31.12.2017. I co teraz? :)
Pozdrawiam,
W.
Ponownie minęły już prawie 2 lata, zbliża się czas przedłużenia umowy. Ale.. jest ale, mam bardzo nie równe zakończenia umów w SmartDom, tj. abonamenty później, a Cyfrowy Polsat już w lutym. Ciekawostką też jest iplaPlus którą do abonamentu dostałem gratis i koniec jej jest już 31.12.2017. I co teraz? :)
Pozdrawiam,
W.
Re: Przedłużenie umowy
W umowie zawsze jest pełna kwota, rabaty są naliczane, jeśli spełnione są warunki SmartDomu.espresso pisze: Jednak dostałam dziś ostatnią z trzech umów i nie jestem pewna czy jest tak jak być powinno.
Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
espresso,
Witaj WiTT,
na umowie zgodnie z tym co napisał zif jest podana pełna kwota abonamentu. Rabat za uczestnictwo w Programie smartDOM jest naliczany najpóźniej na drugiej fakturze jeśli zostaną spełnione określone warunki Programu.espresso pisze:Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
Tak.espresso pisze:Jeszcze a'propo internetu - oferty nadal obejmują LTE bez limitu ?
Witaj WiTT,
jeśli chciałbyś zapoznać się z ofertą odnośnie przedłużenia umowy na telefon, podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.WiTT pisze:zbliża się czas przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Szanowna Pani Marta_PlusMarta_Plus pisze:RagnarOK,
przepraszam za ten czas oczekiwania. Już poprosiłam pracownika DUK o kontakt z Tobą.
Od dnia Pani interwencji 08.12.2017 nadal brak kontaktu ze strony DUK, dziś mamy 14.12.2017. Ponownie proszę o interwencje. Nie odnosze wrazenia, ze jesteście Panstwo zainteresowani utrzymaniem wieloletniego klienta.
Edit
@Marta_Plus, ponownie dziekuje za interwencje.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, o 19:39 przez RagnarOK, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
RagnarOK,
oczywiście - ponowiłam interwencję.RagnarOK pisze:Ponownie proszę o interwencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Żenada. Od poniedziałku próby dodzwonienia się na 2699 - bezskuteczne, poza wczorajszym wieczorem, kiedy to udało mi się połączyć z panią, która miała dziś zadzwonić.... Zapisała mój numer telefonu oraz numer brata (na niego jest umowa), na który miała zadzwonić, pytała nawet jaki telefon mnie interesuje i w jakich godzinach ma dzwonić. Pytam się PO CO ??? Czekaliśmy cały dzień na telefon, a ta pani najwidoczniej mnie olała... Dziś dzwonię od ponad godziny raz za razem i ciągle tylko, że wszyscy konsultanci są zajęci. Po prostu porażka.... Nie wiem po co w ogóle jest ten numer, chyba tylko po to, żeby ludzi wkur***ać. Pozdrawiam