Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
cocroack,
jeśli jednak zmienisz zdanie w tej kwestii, daj znać.
jeśli jednak zmienisz zdanie w tej kwestii, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Przedłużenie umowy
Oferta jedna potem druga na przedłużenie... Coś było w ofercie dzwonie na BOK potem na DUK oni mają swoją ofertę całkiem inna a o oficjalnej nie wiedza... przyszła na email i poczte tradycyjna. Kolejna super oferta odysłam swoja propozycję zwrotka od BOK ze przekazali do odpowiedniego działu i tu piątek około 20 sygnał nr z plusa i tyle ZAKOŃCZYŁĄ SIĘ OFERTA.
Plusie jak możecie dawać takie oferty na przedłużenie... teraz mam 29zł za noLIMIT + 8GB a tu oferta na przedłużenie za 49,99 już z efaktura lub za 29,99 ale reszta dopłata za wykorzystane połączenia i smsy i 2,8GB netu... SZOK dopłacam 20zł i mam jedyne mmsy i mniej neta... NOSZ naprawde oferta MEGA kusząca !!!
WASZ DUK KULEJE lub po co wysyłacie jak "debilne" oferty (bez obrazy)... Jako wieloletni klient w tej usłudze czy innej...
Plusie jak możecie dawać takie oferty na przedłużenie... teraz mam 29zł za noLIMIT + 8GB a tu oferta na przedłużenie za 49,99 już z efaktura lub za 29,99 ale reszta dopłata za wykorzystane połączenia i smsy i 2,8GB netu... SZOK dopłacam 20zł i mam jedyne mmsy i mniej neta... NOSZ naprawde oferta MEGA kusząca !!!
WASZ DUK KULEJE lub po co wysyłacie jak "debilne" oferty (bez obrazy)... Jako wieloletni klient w tej usłudze czy innej...
Re: Przedłużenie umowy
Jeśli chcesz zostać to będą Cię trzymać do końca umowy i dopiero wtedy dostaniesz no limit za 25 zł. Polecam Plusha - ciągle w Plusie (jeśli masz zasięg), wszystko bez limitu, przyrastająca paczka danych i brak smyczy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
largo,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli chciałbyś, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli chciałbyś, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, posiadam 2 nr telefonu i dodatkowo internet domowy ze zniżką smart dom. Czy jest możliwość zamiany 2 abonamentów na abonament duet jeden, z tymi samymi 2 numerami telefonu, przy czym nie tracąc zniżki smart dom na internet domowy. Proszę o odpowiedz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krisjax,
możesz powiązać numery abonamentowe w ofertę DUET i zachować rabat z Programu smartDOM. Przy przedłużaniu umów należy zachować wysokość abonamentu. Umową uprawniającą w Programie smartDOM powinna być umowa główna z oferty DUET. Jeśli chcesz, aby skontaktował się z Tobą konsultant DUK w sprawie oferty, podeślij proszę numery telefonów poprzez ten formularz.krisjax pisze: Czy jest możliwość zamiany 2 abonamentów na abonament duet jeden, z tymi samymi 2 numerami telefonu,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niedotrzymanie warunków umowy
Witam.
Przy telefonicznym ustalaniu warunków nowej umowy jednym ze składników ww miał być pakiet 300 MMS/m-c. Okazuje się, że za wysłanie MMS-a jest naliczana opłata. Konsultant wspomniał, że informacji o tym pakiecie nie będzie w Potwierdzeniu Zmiany Warunków Umowy, ale pakiet będzie widoczny na stronie Plusonline. Nic takiego nie ma.
Czy mogę prosić o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy?
Krzysiek
Przy telefonicznym ustalaniu warunków nowej umowy jednym ze składników ww miał być pakiet 300 MMS/m-c. Okazuje się, że za wysłanie MMS-a jest naliczana opłata. Konsultant wspomniał, że informacji o tym pakiecie nie będzie w Potwierdzeniu Zmiany Warunków Umowy, ale pakiet będzie widoczny na stronie Plusonline. Nic takiego nie ma.
Czy mogę prosić o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy?
Krzysiek
Ostatnio zmieniony 7 lut 2018, o 17:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kastar,
kiedy potwierdzałeś warunki umowy?
kiedy potwierdzałeś warunki umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pod koniec rozmowy z konsultantem, kiedy przedstawił wszystkie ustalenia.
23 stycznia 2018 r.
23 stycznia 2018 r.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
kastar,
jeśli chodzi o numer, który już nam tutaj przekazywałeś, to poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.
jeśli chodzi o numer, który już nam tutaj przekazywałeś, to poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki. Cierpliwie czekam.
2018-02-08
Marta_Plus
Sprawa wyjaśniona. Dziękuję za pomoc.
2018-02-08
Marta_Plus
Sprawa wyjaśniona. Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2018, o 14:28 przez kastar, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
Witam, chciałabym przedłużyć umowę na telefon powiązaną z SMD,która się kończy 11.04.2018 r. Po rozmowach z BOK, jestem niezadowolna z oferty, którą mi przedstawiono. W związku z tym proszę o kontakt z DUK po godzinie 16:30.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj m.b.,
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.m.b. pisze:W związku z tym proszę o kontakt z DUK po godzinie 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja rozumiem, że praca konsultantów polega na dzwonieniu do klientów i przedstawianiu "korzystniejszych" ofert przedłużenia umowy itp. Tylko, że jak już ten konsultant dzwoni to mógłby się odezwać, a nie puszczana jest muzyczka. Nie dość, że co chwila ktoś do mnie dzwoni ( i wcale nie przedstawia lepszej oferty), to jeszcze gdy nie odbieram wykonywany jest telefon do mojej mamy. Co to w ogóle za praktyki? Moja mama ma telefon z innej sieci i jest on zarejestrowany na nią. Więc jakim prawem konsultant dzwoni do niej, kiedy chce rozmawiać ze mną? Proszę to przekazać gdzie trzeba, bo już mnie zaczyna denerwować taka sytuacja.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
kinesik,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, poproszę o kontakt konsultanta DUK i przekaże mu Twoje uwagi.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, poproszę o kontakt konsultanta DUK i przekaże mu Twoje uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ