Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

cocroack,

jeśli jednak zmienisz zdanie w tej kwestii, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Oferta jedna potem druga na przedłużenie... Coś było w ofercie dzwonie na BOK potem na DUK oni mają swoją ofertę całkiem inna a o oficjalnej nie wiedza... przyszła na email i poczte tradycyjna. Kolejna super oferta odysłam swoja propozycję zwrotka od BOK ze przekazali do odpowiedniego działu i tu piątek około 20 sygnał nr z plusa i tyle ZAKOŃCZYŁĄ SIĘ OFERTA.

Plusie jak możecie dawać takie oferty na przedłużenie... teraz mam 29zł za noLIMIT + 8GB a tu oferta na przedłużenie za 49,99 już z efaktura lub za 29,99 ale reszta dopłata za wykorzystane połączenia i smsy i 2,8GB netu... SZOK dopłacam 20zł i mam jedyne mmsy i mniej neta... NOSZ naprawde oferta MEGA kusząca !!!

WASZ DUK KULEJE lub po co wysyłacie jak "debilne" oferty (bez obrazy)... Jako wieloletni klient w tej usłudze czy innej...
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Jeśli chcesz zostać to będą Cię trzymać do końca umowy i dopiero wtedy dostaniesz no limit za 25 zł. Polecam Plusha - ciągle w Plusie (jeśli masz zasięg), wszystko bez limitu, przyrastająca paczka danych i brak smyczy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

largo,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli chciałbyś, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krisjax
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2017, o 12:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krisjax »

Witam, posiadam 2 nr telefonu i dodatkowo internet domowy ze zniżką smart dom. Czy jest możliwość zamiany 2 abonamentów na abonament duet jeden, z tymi samymi 2 numerami telefonu, przy czym nie tracąc zniżki smart dom na internet domowy. Proszę o odpowiedz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krisjax,
krisjax pisze: Czy jest możliwość zamiany 2 abonamentów na abonament duet jeden, z tymi samymi 2 numerami telefonu,
możesz powiązać numery abonamentowe w ofertę DUET i zachować rabat z Programu smartDOM. Przy przedłużaniu umów należy zachować wysokość abonamentu. Umową uprawniającą w Programie smartDOM powinna być umowa główna z oferty DUET. Jeśli chcesz, aby skontaktował się z Tobą konsultant DUK w sprawie oferty, podeślij proszę numery telefonów poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Niedotrzymanie warunków umowy

Post autor: kastar »

Witam.
Przy telefonicznym ustalaniu warunków nowej umowy jednym ze składników ww miał być pakiet 300 MMS/m-c. Okazuje się, że za wysłanie MMS-a jest naliczana opłata. Konsultant wspomniał, że informacji o tym pakiecie nie będzie w Potwierdzeniu Zmiany Warunków Umowy, ale pakiet będzie widoczny na stronie Plusonline. Nic takiego nie ma.
Czy mogę prosić o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy?
Krzysiek
Ostatnio zmieniony 7 lut 2018, o 17:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kastar,

kiedy potwierdzałeś warunki umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kastar »

Pod koniec rozmowy z konsultantem, kiedy przedstawił wszystkie ustalenia.
23 stycznia 2018 r.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

kastar,

jeśli chodzi o numer, który już nam tutaj przekazywałeś, to poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kastar »

Dzięki. Cierpliwie czekam.

2018-02-08
Marta_Plus
Sprawa wyjaśniona. Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2018, o 14:28 przez kastar, łącznie zmieniany 1 raz.
m.b.
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 lut 2018, o 11:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: m.b. »

Witam, chciałabym przedłużyć umowę na telefon powiązaną z SMD,która się kończy 11.04.2018 r. Po rozmowach z BOK, jestem niezadowolna z oferty, którą mi przedstawiono. W związku z tym proszę o kontakt z DUK po godzinie 16:30.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj m.b.,
m.b. pisze:W związku z tym proszę o kontakt z DUK po godzinie 16:30.
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kinesik
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 23:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kinesik »

Ja rozumiem, że praca konsultantów polega na dzwonieniu do klientów i przedstawianiu "korzystniejszych" ofert przedłużenia umowy itp. Tylko, że jak już ten konsultant dzwoni to mógłby się odezwać, a nie puszczana jest muzyczka. Nie dość, że co chwila ktoś do mnie dzwoni ( i wcale nie przedstawia lepszej oferty), to jeszcze gdy nie odbieram wykonywany jest telefon do mojej mamy. Co to w ogóle za praktyki? Moja mama ma telefon z innej sieci i jest on zarejestrowany na nią. Więc jakim prawem konsultant dzwoni do niej, kiedy chce rozmawiać ze mną? Proszę to przekazać gdzie trzeba, bo już mnie zaczyna denerwować taka sytuacja.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3145
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

kinesik,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, poproszę o kontakt konsultanta DUK i przekaże mu Twoje uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ