Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
Ja ten pkt intepretuje następująco: jeśli chcesz mieć warunki promocyjne to numer podstawowy i dodatkowy musza być na tym samym koncie, jak przeniesiesz numer dodatkowy na inne konto to tracisz warunki promocyjne (opłata naliczana według cennika) i dostęp do współdzielonych usług (pakiet internetowy itp. itd.)
Re: Przedłużenie umowy
Tak, zgadza się i o tym piszę, ale siłą rzeczy numer dodatkowy, który był podpięty w ramach grupy Duet L, przystępuje do innej promocji.
I co z numerem głównym...
I co z numerem głównym...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Przedłużenie umowy
A dla mnie jest niezrozumiała jedna sprawa. Mam 3 numery w Plusie. Kończy mi się na nie umowa i żeby ją przedłużyć na warunkach, które są korzystne dla mnie (więcej Internetu), to muszę najpierw wypowiedzieć umowę i wtedy otrzymam to, co chce. A nie można prościej zaproponować klientowi, który jest 20 lat w sieci korzystnych dla niego warunków bez zbędnych formalności? Tym bardziej, że inna sieć proponuję to samo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Uzytkownik+,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, wysłałem wiadomość email z prośbą o kontakt z DUK, sam dzwoniąc pod nr DUK automat przekierowuje na BOK a tam... no wiadomo jaka oferta jest.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj WiTT,
dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam prośbę o kontakt.
dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję
Jak zawsze sprawnie i konkretnie sprawa przedłużenia z DUK załatwiona
Dziękuję i pozdrawiam.
Jak zawsze sprawnie i konkretnie sprawa przedłużenia z DUK załatwiona
Dziękuję i pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.Basia_Plus pisze: ↑7 mar 2024, o 11:00 Witaj jazuch1982,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.jazuch1982 pisze: ↑6 mar 2024, o 23:04 Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl.
Szkoda, że nikt z DUK do mnie nie oddzwonił pomimo zgłoszenia o kontakt w sprawie przedłużenia umowy. W związku z czym dwa numery już pożegnały się z Plusem (przeniesione do innej sieci), a nie długo i trzeci numer czeka podobny los. Tylko, dlaczego Plus nie dba o swoich stałych klientów z długoletnim stażem? Brak ofert, które mogą zaproponować konsultanci DUK? Czy po prostu może im nie zależy. Jedyny kontakt jaki Plus podjął ze mną, to informacja listowna, że otrzymali wypowiedzenie Zawiodłem się na Plusie i czas skończyć z sentymentem do niego. Nie palę mostów za sobą, bo nigdy nic nie wiadomo
Pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry
prośba o kontakt specjalisty z DUK, skończyła mi się umowa na jednym z numerów - niestety aktualna oferta to tragedia, coraz częściej zastanawiam się nad przejściem do konkurencji mimo 20lat w plusie, niestety z zasięgiem też są coraz większe problemy
prośba o kontakt specjalisty z DUK, skończyła mi się umowa na jednym z numerów - niestety aktualna oferta to tragedia, coraz częściej zastanawiam się nad przejściem do konkurencji mimo 20lat w plusie, niestety z zasięgiem też są coraz większe problemy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kamil141,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam Marta_plus
wysłałem @ z danymi
wysłałem @ z danymi
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
kamil141,
dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam już prośbę o kontakt.
dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam już prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52
Re: Przedłużenie umowy
Mam to samo. Oferta jest beznadziejna. Za sam zasięg plus powinien ceny obniżyć. O bonusach już nie wspomnę.kamil141 pisze: ↑16 kwie 2024, o 16:05 Dzień dobry
prośba o kontakt specjalisty z DUK, skończyła mi się umowa na jednym z numerów - niestety aktualna oferta to tragedia, coraz częściej zastanawiam się nad przejściem do konkurencji mimo 20lat w plusie, niestety z zasięgiem też są coraz większe problemy
EDIT:
piątek 19 kwie 2024, 15:44
Wczoraj dzwonił do mnie konsultant i jedyne, co miał mi do zaproponowania, to żebym wypowiedział umowę i wtedy zaproponują mi 120 GB neta do podziału na dwa numery i 100 GB na trzeci numer. Play bije to propozycję na głowę. Tam dają 120 GB na każdy numer. Żałosny ten Plus jest . Za sam ciulowy zasięg powinni nie dyskutować tylko starać się zatrzymać klient.
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
jakiś czas temu przedłużałem umowę w bardzo fajnej ofercie "Plus 7 2 x więcej GB dla stałych klientów". Wahałem się tylko czy zdecydować się na wariant S+ (30 GB miesięcznie i 45GB jednorazowy na cały kontrakt, 49 zł) czy na wariant M (100 GB miesięcznie i 150GB jednorazowy na cały kontrakt, 59 zł). Ostatecznie zdecydowałem się na S+, konsultant mi powiedział, że jeśli zacznie mi to nie wystarczać to mogę w dowolnym momencie zmigrować w górę na wyższy wariant w ramach tej samej promocji.
Teraz okazało się, że będę potrzebował zmigrować w górę bo zaczynam się nie wyrabiać z internetem. Zadzwoniłem 2 razy na infolinię i bardzo się rozczarowałem:
- Pierwszy konsultant zaproponował mi owszem 100GB miesięcznie za 59 zł ale bez pakietu dodatkowego. Zaciekawiło mnie co to za oferta, więc poprosiłem o wysłanie warunków. Okazało się, że zaproponował mi ofertę M Duet, co samo w sobie jest dla mnie dziwne bo ta oferta jak sama nazwa wskazuje przeznaczona jest dla klientów, którzy dobierają drugą umowę dodatkową (i nawet jest to napisane w warunkach, które zostały mi przesłane). Więc albo konsultant pobłądził (mimo że sam najpierw zapytał czy nie potrzebuję drugiego numeru i potwierdziłem mu że nie) albo chciał mi ukradkiem wcisnąć jednak drugi numer. No w każdym razie to i tak nie było to czego oczekiwałem, więc nie odważyłem się kliknąć w link do akceptacji aneksu.
- Drugi konsultant stwierdził że może mi zaproponować tylko zwykłe M bez podwojonych gigabajtów czyli 50GB miesięcznie i 150 GB jednorazowego, 59 zł
Żadna z powyższych ofert mnie nie satysfakcjonuje. Wiem, że promocja, którą mam obecnie nie została zlikwidowana bo raptem kilka dni temu znajomy przedłużył umowę właśnie w tej promocji i dostał ją bez najmniejszego problemu.
Czy mogę prosić o kontakt z konsultantem DUK, który umożliwi mi migrację w górę (a tym samym wydłużenie okresu lojalnościowego u Was, bo migracja w górę to nic innego jak podmiana dotychczasowej umowy na nową w wyższej cenie i z lojalką od nowa) w promocji, którą obecnie posiadam? Chcę zostawiać Wam więcej pieniędzy, ale na warunkach, które są dla mnie satysfakcjonujące.
jakiś czas temu przedłużałem umowę w bardzo fajnej ofercie "Plus 7 2 x więcej GB dla stałych klientów". Wahałem się tylko czy zdecydować się na wariant S+ (30 GB miesięcznie i 45GB jednorazowy na cały kontrakt, 49 zł) czy na wariant M (100 GB miesięcznie i 150GB jednorazowy na cały kontrakt, 59 zł). Ostatecznie zdecydowałem się na S+, konsultant mi powiedział, że jeśli zacznie mi to nie wystarczać to mogę w dowolnym momencie zmigrować w górę na wyższy wariant w ramach tej samej promocji.
Teraz okazało się, że będę potrzebował zmigrować w górę bo zaczynam się nie wyrabiać z internetem. Zadzwoniłem 2 razy na infolinię i bardzo się rozczarowałem:
- Pierwszy konsultant zaproponował mi owszem 100GB miesięcznie za 59 zł ale bez pakietu dodatkowego. Zaciekawiło mnie co to za oferta, więc poprosiłem o wysłanie warunków. Okazało się, że zaproponował mi ofertę M Duet, co samo w sobie jest dla mnie dziwne bo ta oferta jak sama nazwa wskazuje przeznaczona jest dla klientów, którzy dobierają drugą umowę dodatkową (i nawet jest to napisane w warunkach, które zostały mi przesłane). Więc albo konsultant pobłądził (mimo że sam najpierw zapytał czy nie potrzebuję drugiego numeru i potwierdziłem mu że nie) albo chciał mi ukradkiem wcisnąć jednak drugi numer. No w każdym razie to i tak nie było to czego oczekiwałem, więc nie odważyłem się kliknąć w link do akceptacji aneksu.
- Drugi konsultant stwierdził że może mi zaproponować tylko zwykłe M bez podwojonych gigabajtów czyli 50GB miesięcznie i 150 GB jednorazowego, 59 zł
Żadna z powyższych ofert mnie nie satysfakcjonuje. Wiem, że promocja, którą mam obecnie nie została zlikwidowana bo raptem kilka dni temu znajomy przedłużył umowę właśnie w tej promocji i dostał ją bez najmniejszego problemu.
Czy mogę prosić o kontakt z konsultantem DUK, który umożliwi mi migrację w górę (a tym samym wydłużenie okresu lojalnościowego u Was, bo migracja w górę to nic innego jak podmiana dotychczasowej umowy na nową w wyższej cenie i z lojalką od nowa) w promocji, którą obecnie posiadam? Chcę zostawiać Wam więcej pieniędzy, ale na warunkach, które są dla mnie satysfakcjonujące.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Kolejoman,
przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta.
przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ