Tak, mogę oczywiście przekazać prośbę do konsultanta DUK, aby skontaktował się z Tobą. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
jubikej,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Gdzie mogę odszukać regulamin promocji "Plus 7 2x więcej GB dla stałych klientów w punktach sprzedaży"?
Poproszę o link. Na stronie plus.pl w dziale Regulaminy i cenniki nie znalazłem dokumentu w pdf.
Pozdr,
Kubus
Poproszę o link. Na stronie plus.pl w dziale Regulaminy i cenniki nie znalazłem dokumentu w pdf.
Pozdr,
Kubus
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzien dobry,
Zostalem skierowany do punktu sprzedazy jednak prosze o udostepnienie mi takiego regulaminu na e-mail lub przeslac link na PW.
Zostalem skierowany do punktu sprzedazy jednak prosze o udostepnienie mi takiego regulaminu na e-mail lub przeslac link na PW.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
kubus,
z pozycji forum nie mamy dostępu do takich dokumentów. Jeżeli pracownik, po zapoznaniu się ze sprawą, udzielił takich informacji, to one są wiążące.
z pozycji forum nie mamy dostępu do takich dokumentów. Jeżeli pracownik, po zapoznaniu się ze sprawą, udzielił takich informacji, to one są wiążące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry,
Mam obecnie umowe bez telefonu, połączenia i smsy no limit i 10 GB danych.
Te dane obecnie mi nie wystarczają. Czy aby mieć podobnie jak w Plush abonamencie to trzeba rozwiązać umowę i przejśc do Plusha abonament czy można inaczej zmigrować?
Pozdrawiam
Mam obecnie umowe bez telefonu, połączenia i smsy no limit i 10 GB danych.
Te dane obecnie mi nie wystarczają. Czy aby mieć podobnie jak w Plush abonamencie to trzeba rozwiązać umowę i przejśc do Plusha abonament czy można inaczej zmigrować?
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Free82,
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
wczoraj przechadzając się po galerii handlowej postanowiłem sprawdzić czy będą jakieś atrakcyjne oferty dla mnie. Wstąpiłem do konkurencji, a na samym końcu do salonu Plusa. Jakież było moje zdziwienie, że oferta nie dość, że gorsza to i droższa o ponad 50 % od fioletowej konkurencji. Na moje pytanie o dostępne promocje, które są na stronie, Pan stwierdził, że to tylko jak bym dokupił nowy numer... Na moje pytanie, czy to wszystko co może mi zaproponować, bo konkurencja ma lepsze warunki, Pan wzruszył ramionami i powiedział, że nic więcej nie może zrobić. Oczywiście kompetencja tego Pana była na wyraźnie niskim poziomie bo nawet nie zaproponował nowych warunków dla CP.
Więc pytam jak to jest z tymi promocjami?
Mam SmartDom jakaś starsza wersja, gdzie u mnie druga usługa (Internet) jest na 50% a trzecia (CP) za "1zł". W obecnym kształcie jest ona o wiele bardziej atrakcyjna niż proponowane przez doradców nowe warunki. Konkurencja przy niedużej podwyżce, oferuje dużo więcej i jestem skłonny zmienić operatora, szczególnie po wczorajszej, żenującej ofercie od Plusa.
I jeszcze pytanie, czy po przeniesieniu abonamentu do innego operatora i wypowiedzenie umowy na internet mobilny, rachunek z CP zostanie zwiększony o kwotę rabatowaną?
wczoraj przechadzając się po galerii handlowej postanowiłem sprawdzić czy będą jakieś atrakcyjne oferty dla mnie. Wstąpiłem do konkurencji, a na samym końcu do salonu Plusa. Jakież było moje zdziwienie, że oferta nie dość, że gorsza to i droższa o ponad 50 % od fioletowej konkurencji. Na moje pytanie o dostępne promocje, które są na stronie, Pan stwierdził, że to tylko jak bym dokupił nowy numer... Na moje pytanie, czy to wszystko co może mi zaproponować, bo konkurencja ma lepsze warunki, Pan wzruszył ramionami i powiedział, że nic więcej nie może zrobić. Oczywiście kompetencja tego Pana była na wyraźnie niskim poziomie bo nawet nie zaproponował nowych warunków dla CP.
Więc pytam jak to jest z tymi promocjami?
Mam SmartDom jakaś starsza wersja, gdzie u mnie druga usługa (Internet) jest na 50% a trzecia (CP) za "1zł". W obecnym kształcie jest ona o wiele bardziej atrakcyjna niż proponowane przez doradców nowe warunki. Konkurencja przy niedużej podwyżce, oferuje dużo więcej i jestem skłonny zmienić operatora, szczególnie po wczorajszej, żenującej ofercie od Plusa.
I jeszcze pytanie, czy po przeniesieniu abonamentu do innego operatora i wypowiedzenie umowy na internet mobilny, rachunek z CP zostanie zwiększony o kwotę rabatowaną?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Wita Lukasz8x,
w kwestii przedłużenia umowy, jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
w kwestii przedłużenia umowy, jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Aby zweryfikować promocje w ramach smartDOM, potrzebny jest wgląd do konta. Tym samym prześlij zapytanie poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie, dziękuję. Zapytałem o coś co chyba powinno być wiadome dla pracowników Plusa i na ostatnie pytanie nie otrzymałem odpowiedzi... To chyba nie ja powinienem się prosić o oferty? Już nie dziwię się, dlaczego Polkomtel miał największy odpływ użytkowników...
Re: Przedłużenie umowy
A czy istnieją jakieś plany taryfowe na przedłużenie umowy no limit połączenia i smsy z ok. 20 GB danych lub więcej?
może być drożej niż te 25 zł które do tej pory płaciłem - no ale w rozsądnych cenach np. 35 zł?
może być drożej niż te 25 zł które do tej pory płaciłem - no ale w rozsądnych cenach np. 35 zł?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Free82,
z pozycji forum nie mamy dostępu do przygotowanych ofert. Jeżeli na Twoim numerze kończy się umowa i chciałbyś poznać przygotowane propozycje, to prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
z pozycji forum nie mamy dostępu do przygotowanych ofert. Jeżeli na Twoim numerze kończy się umowa i chciałbyś poznać przygotowane propozycje, to prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem maila.Joanna_Plus pisze: ↑4 sie 2023, o 10:06 Free82,
z pozycji forum nie mamy dostępu do przygotowanych ofert. Jeżeli na Twoim numerze kończy się umowa i chciałbyś poznać przygotowane propozycje, to prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Tak BTW to kontakowal się ze mną już pracownik Plusa, podał nawet nr 601 102 699 pod którym miałem się moc połączyć bezpośrednio z nim, ale to nie działa i po 30 sek automat kończy połączenie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
pkonrad,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt.
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK zanim wyślę wypowiedzenie. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK zanim wyślę wypowiedzenie. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.