Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

jubikej,
jubikej pisze: 18 lip 2023, o 18:30 Ewentualnie poprosić duk o podobną ofertę :) tak wiec poprosze o kontakt dla numeru 605xxxxxx
Tak, mogę oczywiście przekazać prośbę do konsultanta DUK, aby skontaktował się z Tobą. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubus
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 2 sty 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kubus »

Gdzie mogę odszukać regulamin promocji "Plus 7 2x więcej GB dla stałych klientów w punktach sprzedaży"?
Poproszę o link. Na stronie plus.pl w dziale Regulaminy i cenniki nie znalazłem dokumentu w pdf.

Pozdr,
Kubus
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

kubus,

prześlij proszę prośbę o taki regulamin za pośrednictwem tego formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubus
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 2 sty 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kubus »

Dzien dobry,
Zostalem skierowany do punktu sprzedazy jednak prosze o udostepnienie mi takiego regulaminu na e-mail lub przeslac link na PW.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

kubus,

z pozycji forum nie mamy dostępu do takich dokumentów. Jeżeli pracownik, po zapoznaniu się ze sprawą, udzielił takich informacji, to one są wiążące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Free82
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2014, o 16:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Free82 »

Dzień Dobry,

Mam obecnie umowe bez telefonu, połączenia i smsy no limit i 10 GB danych.
Te dane obecnie mi nie wystarczają. Czy aby mieć podobnie jak w Plush abonamencie to trzeba rozwiązać umowę i przejśc do Plusha abonament czy można inaczej zmigrować?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Free82,
Free82 pisze: 2 sie 2023, o 15:33 Czy aby mieć podobnie jak w Plush abonamencie to trzeba rozwiązać umowę i przejśc do Plusha abonament
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz8x
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 16 sty 2015, o 09:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz8x »

Dzień dobry,

wczoraj przechadzając się po galerii handlowej postanowiłem sprawdzić czy będą jakieś atrakcyjne oferty dla mnie. Wstąpiłem do konkurencji, a na samym końcu do salonu Plusa. Jakież było moje zdziwienie, że oferta nie dość, że gorsza to i droższa o ponad 50 % od fioletowej konkurencji. Na moje pytanie o dostępne promocje, które są na stronie, Pan stwierdził, że to tylko jak bym dokupił nowy numer... Na moje pytanie, czy to wszystko co może mi zaproponować, bo konkurencja ma lepsze warunki, Pan wzruszył ramionami i powiedział, że nic więcej nie może zrobić. Oczywiście kompetencja tego Pana była na wyraźnie niskim poziomie bo nawet nie zaproponował nowych warunków dla CP.

Więc pytam jak to jest z tymi promocjami?

Mam SmartDom jakaś starsza wersja, gdzie u mnie druga usługa (Internet) jest na 50% a trzecia (CP) za "1zł". W obecnym kształcie jest ona o wiele bardziej atrakcyjna niż proponowane przez doradców nowe warunki. Konkurencja przy niedużej podwyżce, oferuje dużo więcej i jestem skłonny zmienić operatora, szczególnie po wczorajszej, żenującej ofercie od Plusa.

I jeszcze pytanie, czy po przeniesieniu abonamentu do innego operatora i wypowiedzenie umowy na internet mobilny, rachunek z CP zostanie zwiększony o kwotę rabatowaną?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Wita Lukasz8x,

w kwestii przedłużenia umowy, jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Lukasz8x pisze: 3 sie 2023, o 09:30 Więc pytam jak to jest z tymi promocjami?
Aby zweryfikować promocje w ramach smartDOM, potrzebny jest wgląd do konta. Tym samym prześlij zapytanie poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz8x
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 16 sty 2015, o 09:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz8x »

Nie, dziękuję. Zapytałem o coś co chyba powinno być wiadome dla pracowników Plusa i na ostatnie pytanie nie otrzymałem odpowiedzi... To chyba nie ja powinienem się prosić o oferty? Już nie dziwię się, dlaczego Polkomtel miał największy odpływ użytkowników...
Free82
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2014, o 16:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Free82 »

A czy istnieją jakieś plany taryfowe na przedłużenie umowy no limit połączenia i smsy z ok. 20 GB danych lub więcej?
może być drożej niż te 25 zł które do tej pory płaciłem - no ale w rozsądnych cenach np. 35 zł?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Free82,

z pozycji forum nie mamy dostępu do przygotowanych ofert. Jeżeli na Twoim numerze kończy się umowa i chciałbyś poznać przygotowane propozycje, to prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pkonrad
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
Lokalizacja: małoPOLSKA

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pkonrad »

Joanna_Plus pisze: 4 sie 2023, o 10:06 Free82,

z pozycji forum nie mamy dostępu do przygotowanych ofert. Jeżeli na Twoim numerze kończy się umowa i chciałbyś poznać przygotowane propozycje, to prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Wysłałem maila.

Tak BTW to kontakowal się ze mną już pracownik Plusa, podał nawet nr 601 102 699 pod którym miałem się moc połączyć bezpośrednio z nim, ale to nie działa i po 30 sek automat kończy połączenie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3149
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

pkonrad,

dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Dzień dobry.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK zanim wyślę wypowiedzenie. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ