wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Frugo_21,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Właśnie dostałem Mailem lepszą dla mnie ofertę z Plusha niż po kilkukrotnych telefonach z BOK/telemarketing Plusa. Mam od lat 3 telefony i internet z plusa ale to już przesada żebym musiał się przesiadać na Plusha bo Plus mi nic lepszego nie może zaoferować . Czy mogę prosić o kontakt z Plus DUK?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
piluim,
Basia_Plus pisze: ↑5 cze 2023, o 16:45 podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
E-mail poszedł z xxxxxJoanna_Plus pisze: ↑9 cze 2023, o 17:28 piluim,Basia_Plus pisze: ↑5 cze 2023, o 16:45 podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Ostatnio zmieniony 9 cze 2023, o 17:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie adresu e-mail. Na forum nie podajemy takich danych.
Powód: Ukrycie adresu e-mail. Na forum nie podajemy takich danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
piluim,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki, miłego weekenduJoanna_Plus pisze: ↑9 cze 2023, o 17:48 piluim,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
piluim,
dziękuję pięknie i wzajemnie .
dziękuję pięknie i wzajemnie .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry
Ponownie proszę o kontakt DUK w celu przedłużenia umowy innego nr. Wiadomość wysłana.
Ponownie proszę o kontakt DUK w celu przedłużenia umowy innego nr. Wiadomość wysłana.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Frugo_21,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02
Re: Przedłużenie umowy
Witam, proszę o kontakt DUK w celu przedłużenia umowy na mój numer tel. Wiadomość wysłana
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Damian2016,
Dotarła . Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aneks do umowy/reklamacja
Dzień dobry. W kwietniu po kolejnych przychodzących wiadomościach o kończącej się umówię udałem się do salonu Plusa, aby dowiedzieć się czegoś o nowej. Po rozmowie z pracownikiem podpisałem aneks do umowy. Najważniejszą kwestią dla mnie była sprawa roamingu w Wielkiej Brytanii. Od pracownika usłyszałem, że żadne zmiany nie zajdą i wszystko będzie wyglądać jak dotychczas. Oczywiście nie okazało się to prawdą, gdyż od tamtego momentu zostają mi naliczane opłaty za korzystanie z usług. Będąc ponownie w kraju udałem się do tego samego salonu i tam zostało sporządzone pismo o reklamacji. Otrzymałem odpowiedź, że umowa jest obowiązująca jeśli została przeze mnie podpisana oraz został dostarczony cennik usług promocji, która zresztą kończy się z dniem ostatniego czerwca i będą naliczane jeszcze większe stawki. Umowa obowiązuje przez okres 24 miesięcy. Czy chcąc rozwiązać umowę zostanie na mnie naliczona kara? Poprzednia umowa kończyła się w listopadzie br. Gdyby pracownik poinformował mnie prawidłowo o nowych zasadach rozliczeń z całą pewnością umowy tej bym nie podpisał. Tym bardziej, że przez większy okres w roku przebywam na terenie UK.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, o 10:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Re: Aneks do umowy/reklamacja
Z punktu widzenia pracownika nic się nie zmieniło rzeczywiście. Od dawna podpisuje umowy z klientami na nowych warunkach obowiązujących po okresie "karencji" po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii.
Natomiast dla klienta mającego starą umowę, w szczególności sprzed czasów RLAH, nowa umowa przynosi zdecydowane zamiany
Swoją drogą... Pytania o to "czy coś się zmieni"... Kto zadaje takie pytania? Bo jeśli nic się nie zmieni - po co podpisywać nową umowę??
Natomiast dla klienta mającego starą umowę, w szczególności sprzed czasów RLAH, nowa umowa przynosi zdecydowane zamiany
Swoją drogą... Pytania o to "czy coś się zmieni"... Kto zadaje takie pytania? Bo jeśli nic się nie zmieni - po co podpisywać nową umowę??
Re: Aneks do umowy/reklamacja
Pani w salonie poinformowała mnie, że zmieni się ilość dostępnego internetu w roamingu(większa ilość) i nadal będę rozliczany w Wielkiej Brytanii jak na starej umowie. Wiec rzeczywiście zmieniło się.
Ps. Nie pytałem o to „czy coś się zmieni?”, a o konkretnie interesujący mnie roaming w Wielkiej Brytanii.
Ps. Nie pytałem o to „czy coś się zmieni?”, a o konkretnie interesujący mnie roaming w Wielkiej Brytanii.
Re: Aneks do umowy/reklamacja
Pani w salonie chce zarobićgsgs pisze: ↑27 cze 2023, o 09:53 Pani w salonie poinformowała mnie, że zmieni się ilość dostępnego internetu w roamingu(większa ilość) i nadal będę rozliczany w Wielkiej Brytanii jak na starej umowie. Wiec rzeczywiście zmieniło się.
Ps. Nie pytałem o to „czy coś się zmieni?”, a o konkretnie interesujący mnie roaming w Wielkiej Brytanii.
Sorry, ale prosto z mostu powiem. Przed podpisaniem umowy z pewnością dostałeś papiery. Z pewnością był tam regulamin "Brytyjskiej". Wystarczyło rzucić okiem, żeby zauważyć, że za roaming w GB są opłaty
Ja wiem - też uważam, że pani powinna moim interesem się zajmować nie swoim czy pracodawcy... ;)
PS. Ten regulamin to raptem jedna strona