witam,
skończyła mi się umowa na jeden z numerów i lada dzień kończy na internet, a potem na drugi numer. Ostatnio miałam umowy przedłużane przez duk. Dzwoniłam do nich ale nie oddzwonili. Czy mogę prosić o kontakt ?
podeślij proszę numer telefonu oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Witaj Paulinia1989,
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Prześlij proszę numer, na którym chcesz przedłużyć umowę oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużyłem umowę, ale nie dopilnowałem jednej kwestii, również Konsultant nic o tej kwestii nie wspomniał, mianowicie w poprzedniej umowie miałem dodatkowo 120min co miesiąc do UE.
Dzwoniłem do rodziny do UK normalnie, miałem 2 godziny miesieczne darmowych rozmów.
Podczas przedłużenia umowy nie zapytałem o to, a Konsultant również nie wspomniał, ani że tego już nie będzie, ani że będzie.
Złożyłem zapytanie (reklamację) do BOK i dostałem odpowiedź, że przedłużając umowę zgodziłem się na nowe warunki, które zakładają, że w mojej ofercie nie ma już tych 120min do UE, co jest prawdą, bo się zgodziłem, ale uważam, że to nie do końca OK, że Konsultant nie wspomniał, że tych minut już nie będę miał.
Jednocześnie reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Zagadnienie: 171111-000615
Znak: OKR/JCz/4844149/28.11.17
Mam mały niesmak w stosunku do tego.
Także, chciałbym zapytać czy jednak jest szansa, żeby jakoś te 120min do UE odzyskać w ramach abonamentu?
Druga sprawa - jak wyłączyć usługę OCHRONA INTERNETU?
W Plus Online nie mam w ogóle widocznej takiej usługi jako aktywna, tym samym nie mogę/nie wiem jak ją wyłączyć.
podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
torre24,
wysłałam interwencję do konsultanta DUK.
Witaj tical,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli zgodnie z regulaminem promocji, którą podpisałeś nie przysługuje Pakiet Wymienny w UE, zatem nie będzie możliwości jego aktywacji.
tical pisze:Druga sprawa - jak wyłączyć usługę OCHRONA INTERNETU?
Usługę wyłączysz wysyłając wiadomość SMS na numer 80088 o treści USUN OCHRONA lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ