Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sylwek73 »

Ewa_Plus pisze:sylwek73,
- poprosiłam już DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien oddzwonić.
Dzieki,konsultant się odezwał, ale nie doszliśmy do porozumienia.
Dzisiaj poszło oświadczenie o rezygnacji z przedłużenia warunków umowy na odległość.
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: espresso »

witam,
skończyła mi się umowa na jeden z numerów i lada dzień kończy na internet, a potem na drugi numer. Ostatnio miałam umowy przedłużane przez duk. Dzwoniłam do nich ale nie oddzwonili. Czy mogę prosić o kontakt ?
Paulinia1989
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 17:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Paulinia1989 »

Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy dokonując przedłużenia umowy o internet w programie smartdom mogę obniżyć abonament nie tracąc zniżki 50 %?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj espresso,
espresso pisze: Czy mogę prosić o kontakt ?
podeślij proszę numer telefonu oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.

Witaj Paulinia1989,

istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Prześlij proszę numer, na którym chcesz przedłużyć umowę oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
frgo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2017, o 08:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frgo »

Witam, wysłałem w formularzu prośbę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj frgo,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Witam przesłałem przez formularz prośbę o konkakt z DUK dla numeru 608...425. Proszę o informację czy zgłoszenie zostało wysłane.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj matti100,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
-snoop-
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 10:28
Lokalizacja: Płock

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: -snoop- »

Basia_Plus dzięki za szybkie przekazanie numeru. Umowa przedłużona :-) Jak zwykle wszystko łatwo, szybko i przyjemnie.

Pozdrawiam :-D
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Poproszę jeszcze raz o kontakt.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

-snoop-,

miło nam, że oferta sprostała Twoim oczekiwaniom i zostajesz z nami. :->

torre24,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RagnarOK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 gru 2017, o 21:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: RagnarOK »

Witam
Proszę o kontakt repa plus, przedluzenie umowy, duk. TIA.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

DUK się obraził? Do tej pory oddzwaniał w miarę szybko, teraz już drugi dzień cisza.
tical
PlusManiak
Posty: 99
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 22:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tical »

Witam

Przedłużyłem umowę, ale nie dopilnowałem jednej kwestii, również Konsultant nic o tej kwestii nie wspomniał, mianowicie w poprzedniej umowie miałem dodatkowo 120min co miesiąc do UE.
Dzwoniłem do rodziny do UK normalnie, miałem 2 godziny miesieczne darmowych rozmów.
Podczas przedłużenia umowy nie zapytałem o to, a Konsultant również nie wspomniał, ani że tego już nie będzie, ani że będzie.
Złożyłem zapytanie (reklamację) do BOK i dostałem odpowiedź, że przedłużając umowę zgodziłem się na nowe warunki, które zakładają, że w mojej ofercie nie ma już tych 120min do UE, co jest prawdą, bo się zgodziłem, ale uważam, że to nie do końca OK, że Konsultant nie wspomniał, że tych minut już nie będę miał.
Jednocześnie reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Zagadnienie: 171111-000615
Znak: OKR/JCz/4844149/28.11.17

Mam mały niesmak w stosunku do tego.

Także, chciałbym zapytać czy jednak jest szansa, żeby jakoś te 120min do UE odzyskać w ramach abonamentu?

Druga sprawa - jak wyłączyć usługę OCHRONA INTERNETU?
W Plus Online nie mam w ogóle widocznej takiej usługi jako aktywna, tym samym nie mogę/nie wiem jak ją wyłączyć.

Dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj RagnarOK,

podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.

torre24,

wysłałam interwencję do konsultanta DUK.

Witaj tical,

przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli zgodnie z regulaminem promocji, którą podpisałeś nie przysługuje Pakiet Wymienny w UE, zatem nie będzie możliwości jego aktywacji.
tical pisze:Druga sprawa - jak wyłączyć usługę OCHRONA INTERNETU?
Usługę wyłączysz wysyłając wiadomość SMS na numer 80088 o treści USUN OCHRONA lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ