WitamBasia_Plus pisze:
Witaj tical,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli zgodnie z regulaminem promocji, którą podpisałeś nie przysługuje Pakiet Wymienny w UE, zatem nie będzie możliwości jego aktywacji.
Usługę wyłączysz wysyłając wiadomość SMS na numer 80088 o treści USUN OCHRONA lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.tical pisze:Druga sprawa - jak wyłączyć usługę OCHRONA INTERNETU?
Rozumiem i zdaje sobie sprawę, że zgodnie z regulaminem jest wszystko ok, na taki się zgodziłem, tutaj nie mogę nic kwestionować.
Czy jednak nie można zrobić jakiegoś wyjątku, po ludzku i włączyć ten pakiet, jako, że ani ja o niego nie zapytałem, ani Konsultant nie wspomniał, że jego już nie będzie?
Przedłużając umowę rozmowa była w tonie "będzie dalej to samo tylko internetu więcej i trochę taniej".
Stąd też uśpiło to moją czujność, skoro będzie to samo..
Pozdrawiam
Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka