Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, usługa aktywna. Jaki komunikat wyświetla się np.: w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Rejestracja karty sim nie powiodła się, niewazna karta sim itp brak sygnału, do nadajnika 200 m, na innej karcie modem działa
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, proszę przeloguj teraz urządzenie i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Wł i wył nie pomaga.
Reset do ustawień fabrycznych też, cały czas błąd 3254 się pojawią podczas łączenia.
Reset do ustawień fabrycznych też, cały czas błąd 3254 się pojawią podczas łączenia.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, proszę ponów teraz wyłączenie/włączenie urządzenia w którym obecnie jest karta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
W każdym bądz razie rozumiem że skoro usługa niby jest aktywna to jutro musze zdać sprzęt, Proszę o potwierdzenie ew podanie daty do kiedy mam zdać ten sprzęt.
W dalszym razie świeci się czerwona lampka, modem widzi kartę ale sygnału nie ma, ani nie było w żadnym sprzęcie do ktorego wkładałem tę karte.
W dalszym razie świeci się czerwona lampka, modem widzi kartę ale sygnału nie ma, ani nie było w żadnym sprzęcie do ktorego wkładałem tę karte.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, ale wyłączyłeś/włączyłeś ponownie urządzenie teraz? Możesz jeszcze teraz sprawdzić kartę w telefonie?
Nie znam dokładnej daty, w tej sprawie proszę skontaktuj się z BOK.
Nie znam dokładnej daty, w tej sprawie proszę skontaktuj się z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Tak restartowałem modem, teraz włozyłem do telefonu, sonyericson k510i i pojawia sie komunikat: Karta sim nieaktualna
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, w takim wypadku pozostaje wymiana karty SIM w najbliższym punkcie sieci Plus. Wymiana jest bezpłatna w okresie 7 dni od aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Super, wymianę oczywiście mi zaproponowano,ale o 7 dniach testów mogę zapomniec bo czas policzyli od podpisania umowy.
,,Trafił pan na wadliwą serię karty''
Skoro wiedzą że jest wadliwa seria to jak można oferować tę serie klientom.
Gdyby mnie chociaz przeproszono za zmarnowany czas i dano rzeczywiście te 7 dni testów na nowej karcie to jeszcze bym to przebolał. A tak na power LTE którego nie widziałem na oczy jestem 29 zł za aktywacje w plecy i pewnie jeszcze jakies pare zł za te dni ktore rzekomo miałem aktywną usługę. I jak tu mieć pozytywne zdanie o tej sieci....
,,Trafił pan na wadliwą serię karty''
Skoro wiedzą że jest wadliwa seria to jak można oferować tę serie klientom.
Gdyby mnie chociaz przeproszono za zmarnowany czas i dano rzeczywiście te 7 dni testów na nowej karcie to jeszcze bym to przebolał. A tak na power LTE którego nie widziałem na oczy jestem 29 zł za aktywacje w plecy i pewnie jeszcze jakies pare zł za te dni ktore rzekomo miałem aktywną usługę. I jak tu mieć pozytywne zdanie o tej sieci....
Re: Aktywacja karty SIM
Bardzo bym prosił o szybką aktywacje numeru tymczasowego i przeniesienie numeru z orange, za 2 dni wyjeżdzam za granice:/
Re: Aktywacja karty SIM
Witam.Podpisałam umowe na telefon 10 września.do dnia dzisiejszego brak aktywacji.Na infolinie nie można sie dodzwonic a jak juz to nastapi to konsultanci zbywaja człowieka i tak naprawde nic nie robia w tej sprawie .okres promocyjne leci a ja w dalszym ciagu bez telefonu.Prosze o pomoc!!!!!!!! :
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2014, o 12:24 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wykasowano dubel.
Powód: wykasowano dubel.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
qady00, przepraszamy za problemy :(
marcin692, odpowiedziałem na PW.
ilona261, a przez jaki kanał sprzedaży realizowana była umowa?
marcin692, odpowiedziałem na PW.
ilona261, a przez jaki kanał sprzedaży realizowana była umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
W Orange aktywują kilka godzin po otrzymaniu przesyłki od kuriera a tu trzeba sie prosić dzwonić do BOK ale i tak swoje trzeba czekać :/ tzw. do 7 dni
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
marcin692, proszę podaj numer zamówienia z sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ