Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 16:05
Re: Aktywacja karty SIM
u mnie już wszystko śmiga, aż miło :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
deathwing,
przekazałam sprawę dalej.
przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Rano przesłałem pesel powyższym formularzem i dalej telefon głuchy :/
Re: Aktywacja karty SIM
Telefon wyłączałeś/włączałeś? Jeśli tak i karta nadal nie działa, to musisz zaczekać kilkanaście godzin na Specjalistę Plusa.mcroy pisze:(...) Rano przesłałem pesel powyższym formularzem i dalej telefon głuchy :/
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Aktywacja karty SIM
tak - włączyłem / wyłączyłem
Re: Aktywacja karty SIM
Akrywacja dokonana, dziękuję!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
mcroy, deathwing,
w dniu wczorajszym przekazałam sprawy. Dziś usługi zostały aktywowane.
w dniu wczorajszym przekazałam sprawy. Dziś usługi zostały aktywowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
A u mnie cisza:(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
klenia77,
prześlij proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację Twojego zamówienia.
prześlij proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Telefon aktywowany - dziękuję :)
Re: Aktywacja karty SIM
Kiedy można się spodziewać odpowiedzi ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
mcroy,
klenia77,
przekazałam sprawę dalej. Jak otrzymam odpowiedź - dam znać.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
mcroy pisze:Telefon aktywowany - dziękuję :)
klenia77,
przekazałam sprawę dalej. Jak otrzymam odpowiedź - dam znać.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Wszystko działa. Dziękuje za aktywację.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
klenia77,
Również pozdrawiam.
klenia77 pisze:Wszystko działa. Dziękuje za aktywację.
Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzisiaj nastąpiła aktywacja, udało się naprawić awarię organizacyjną
Bardzo dziękuję za pomoc, mam już co testować.
Pozdrawiam
Bardzo dziękuję za pomoc, mam już co testować.
Pozdrawiam