doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:08
doładowania
Dlaczego za każdym razem gdy ładuje konto przez *123 wyskakuje błąd sieciowy?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ania0830,
A zasilenie dochodzi do skutku?
A zasilenie dochodzi do skutku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ania0830,
a próbowałaś zasilić konto w innym aparacie? Dzieje się tak samo? Jest ten sam komunikat?
a próbowałaś zasilić konto w innym aparacie? Dzieje się tak samo? Jest ten sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
tak jest tak samo
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 15:58
Re: doładowania
Czasami istnieje taki problem mi pomogło doładowanie przez internet mastępnie mogłem doładowywać przez *123
,,...Chce Ci dać co najlepszego mam w sobie nie wiem dlaczego to robie pewnie dlatego, że to wciąż siedzi w mojej głowie..."
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ania0830,
a sprawa dotyczy, tego samego numeru, który już nam wcześniej podawałaś?
Rozumiem, że na telefonie pojawia się komunikat : „błąd sieciowy”, po czym otrzymujesz wiadomość, że konto zostało zasilone?
a sprawa dotyczy, tego samego numeru, który już nam wcześniej podawałaś?
Rozumiem, że na telefonie pojawia się komunikat : „błąd sieciowy”, po czym otrzymujesz wiadomość, że konto zostało zasilone?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
tak dokładnie ten sam numer
Re: doładowania
U mnie identycznie, już od dawna....
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
todieego, ale jak to jest u Ciebie? Jest komunikat i nie możesz zasilić konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
a moze faktycznie cos jest z moja karta sim i dlatego tak sie dzieje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ania0830, raczej nie. Zwłaszcza, że zasilenie dochodzi do skutku.
Poczekamy jeszcze na odpowiedź todieego.
Poczekamy jeszcze na odpowiedź todieego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
witam, może nie w tym wątku moje pytanie powinno się znaleźć, ale chciałam zapytać o ilość doładowań, a mianowicie: czy jeśli będę wykonywać doładowania np. 2 czy 3 razy w miesiącu to automatycznie przyspieszę koniec umowy i będę mogła wcześniej przejść do nowej oferty/umowy?
Re: doładowania
Tak, każde zasilenie kwotą zakontraktowaną lub wyższą zmniejsza liczbę wymaganych zasileń o 1 - nie dotyczy zasileń z programu 5 plus.mj13 pisze:witam, może nie w tym wątku moje pytanie powinno się znaleźć, ale chciałam zapytać o ilość doładowań, a mianowicie: czy jeśli będę wykonywać doładowania np. 2 czy 3 razy w miesiącu to automatycznie przyspieszę koniec umowy i będę mogła wcześniej przejść do nowej oferty/umowy?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: doładowania
Przepraszam, że dopiero teraz. Jest komunikat o błędzie, ale konto się doładowuję. Już się nawet przyzwyczaiłem, chociaż zawsze od razu sprawdzam pod *100#.. I to na różnych telefonach.. tylko zawsze karta ta sama ( Mix )Joanna_Plus pisze:todieego, ale jak to jest u Ciebie? Jest komunikat i nie możesz zasilić konta?