Strona 64 z 65

Re: Pakiet internetowy problem

: 11 mar 2024, o 13:36
autor: Joanna_Plus
flatron1984,

każdy pakiet internetowy wymaga zachowanej ważności konta oraz dodatniego salda (minimum 1 grosz).

Zestawienie pakietów i promocji znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Pakiet internetowy problem

: 11 mar 2024, o 13:43
autor: flatron1984
sl@w_es pisze: 11 mar 2024, o 13:32 flatron1984,

najtańszy pakiet, który zapewni Ci nieprzerwany dostęp do internetu to koszt 5 zł / 30 dni i 5 GB - taryfa Nowy Plush.
Korzystając z tego pakietu masz z głowy opłatę za aktywność.
No ok, a jeśli jednego miesiąca będę miał włączony pakiet za 5zl a w kolejnym nie bo np nie będę potrzebował to mam rozumieć że wtedy będzie pobierana opłata za brak aktywności?
Co jeśli sobie włączę rok ważności konta to wtedy też przy braku wykupu pakietu będzie pobierana opłata za brak aktywności?

Re: Pakiet internetowy problem

: 11 mar 2024, o 13:56
autor: sl@w_es
Jeśli na numerze tel występuje brak ruchu na łączną kwotę min. 5 zł w ciągu kolejnych 30 dni to opłata za brak aktywności będzie pobrana.
Włączenie RWK to koszt 10 zł i ten wydatek zwalnia z opłaty, ale tylko na 30 dni, niemniej ważność konta zostaje wydłużona o 365 dni od daty doładowania.

Re: Pakiet internetowy problem

: 24 mar 2024, o 12:24
autor: Marcin_Liberty
Joanna_Plus pisze: 4 mar 2024, o 11:05 Marcin_Liberty,

z tego co podajesz, to aktualnie na koncie numeru są aktywne dwie promocje:
Marcin_Liberty pisze: 3 mar 2024, o 16:33 1) Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet (od 05.06.2016)
2) Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB (od 22.02.2024)
Zawsze możesz wyłączyć usługę, której już nie potrzebujesz. Najlepiej uczynić to "chwilę" przed jej kolejnym odnowieniem, aby wykorzystać wykupione już jednostki.
Usługi wyłączone chwilę przed końcem (potwierdzenie sms, oraz zniknęły w panelu iPlus).
Mam problem z włączeniem pakietu za 35 zł (25 GB z pakietu + 15 GB z doładowania). Po wpisaniu kodu *136*11*9347# otrzymuję powiadomienie "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Po wysłaniu ze strony internetowej numeru telefonu do aktywacji pakietu, otrzymuję sms z pytaniem o aktywację, ale po odpisaniu TAK nic się nie dzieje (próbowałem kilkukrotnie). Konto zasilone odpowiednią kwotą, ale środki po odpisaniu TAK na sms nie zniknęły.
Aktywowany pakiet 4800 GB- dostępny limit wykorzystany (zapewne dlatego, że nie został aktywowany nowy pakiet?)
Jakieś pomysły jak to uruchomić?

Re: Pakiet internetowy problem

: 24 mar 2024, o 15:13
autor: Ron
@Marcin_Liberty, przed aktywacją należy wyłączyć transmisję danych , a następnie dokonaj aktywacji przez kod *136*11*9347# lub w aplikacji mobilnej.

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 11:56
autor: Marcin_Liberty
Ron pisze: 24 mar 2024, o 15:13 @Marcin_Liberty, przed aktywacją należy wyłączyć transmisję danych , a następnie dokonaj aktywacji przez kod *136*11*9347# lub w aplikacji mobilnej.
Dzięki za pomoc, ale nadal nic z tego. Nie mogę aktywować pakietu.

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 12:20
autor: Joanna_Plus
Marcin_Liberty,

jeżeli numer jest aktywny i posiada saldo, pozwalające na włączenie promocji, a taka aktywacja się nie udaje, to prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer sprawy, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 15:26
autor: Marcin_Liberty
Joanna_Plus pisze: 25 mar 2024, o 12:20 Marcin_Liberty,

jeżeli numer jest aktywny i posiada saldo, pozwalające na włączenie promocji, a taka aktywacja się nie udaje, to prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer sprawy, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuję za chęć pomocy, ale po zainstalowaniu aplikacji iPlus na telefonie (wcześniej logowałem się przez stronę internetową) w sekcji usługi/nieaktywne/internet, znalazłem na liście dostępnych pakietów "BEZLIMITU Plush 35 GB" za 35 zł. Po rozwinięciu opisu wychodzi, iż za 35 zł mam 50 GB ( bonusowe 10 GB + 25 GB z pakietu + 15 GB z doładowania). Wszystko brzmi super, ale zanim spróbuję ją uruchomić, to czy to jest ta sama oferta którą próbuję włączyć kodem *136*11*9347# (tam jest 40 GB)? Pytanie czy ten pakiet 4800 GB dodatkowego internetu, będzie działał z tą ofertą?

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 16:09
autor: Joanna_Plus
Marcin_Liberty,

bez wglądu w konto numeru trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale podejrzewam, że jest to wariant bez kumulacji jednostek.

Promocja BEZLIMIT 25 GB uprawnia do skorzystania z Nawet 4800 GB.

Jeżeli posiadasz taryfę Nowy Plush, to aby po doładowaniu dodany został pakiet internetowy, na numerze musi być aktywna promocja Plush Internet Promo BS.

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 17:09
autor: Marcin_Liberty
Joanna_Plus pisze: 25 mar 2024, o 16:09 Marcin_Liberty,

bez wglądu w konto numeru trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale podejrzewam, że jest to wariant bez kumulacji jednostek.

Promocja BEZLIMIT 25 GB uprawnia do skorzystania z Nawet 4800 GB.

Jeżeli posiadasz taryfę Nowy Plush, to aby po doładowaniu dodany został pakiet internetowy, na numerze musi być aktywna promocja Plush Internet Promo BS.
Aktywacja Plush Internet Promo BS- usługa niedostępna.
Z tego co widzę to mam aktywne promocje:
1)Pakiet z darmowym dostępem do Facebook
2)Pakiet 4800 GB (o GB)
3)W Wielkiej Brytanii jak w domu

Wydaje mi się że te dodatkowe 10 GB jest bonusowe przez to, iż aktywuję pakiet przez aplikację iPlus.

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 17:19
autor: Joanna_Plus
Marcin_Liberty,

jaka taryfa widnieje pod *147#? Do kiedy jest ważność na tym koncie?

Re: Pakiet internetowy problem

: 25 mar 2024, o 17:26
autor: Marcin_Liberty
Okazało się, że była włączona taryfa PLUSH na Kartę i oferta W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Zmieniłem na Nowy PLUSH i udało się aktywować Plush Internet Promo BS.

Edycja:

autor: Marcin_Liberty » 25 mar 2024, o 16:39
Joanna_Plus,

Problem rozwiązany, udało się aktywować przez aplikację iPlus BEZLIMIT Plush 35 GB. Mam tylko nadzieję, że pakiet 4800 GB będzie też działał.
Dziękuje za zainteresowanie i pomoc :-D

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 mar 2024, o 18:25
autor: misiek122
Hej,
Mam pytanie dotyczące pakietów internetowych.
Jaka jest kolejność zużywania następujących pakietów w taryfie Nowy Plush:
- bez limitu i 15 GB kumulacja
- pomo BS
- 1500 GB na lata
Proszę o odp.
misiek122

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 mar 2024, o 18:29
autor: Michał_Plus
misiek122, kolejność jest dokładnie odwrotna niż wypunktowałeś. ;-)

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 mar 2024, o 18:51
autor: misiek122
Tak myślałem, ale wolałem się upewnić.
Dzięki 😉