Strona 61 z 64
Re: Pakiet internetowy problem
: 8 lut 2023, o 15:19
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: ↑8 lut 2023, o 13:56
Dziś załadowałem telefon za kwotę 30 zł z czego dostałem 15 gb a w polecanych pakietach pisze, że 15 z pakietu i 15 z doładowanie może mi ktoś wyjaśnić o co come on ?
Napisz proszę coś więcej, ponieważ to nie za wiele wyjaśnia. Co zostało aktywowane i czego aktualnie nie ma na koncie?
Sezar89 pisze: ↑8 lut 2023, o 13:56
Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
Na numerze jest włączona promocja uprawniająca?
Sezar89 pisze: ↑8 lut 2023, o 13:56
A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ?
A jakie promocje masz włączone na tym numerze? Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
Re: Pakiet internetowy problem
: 8 lut 2023, o 15:57
autor: Sezar89
Kupiłem doładowanie za 30 zł chciałem aktywować pakiet za 30 zł jak i 1500 gb lecz na koncie pokazuje mi 8 zł.
Re: Pakiet internetowy problem
: 8 lut 2023, o 15:59
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: ↑8 lut 2023, o 15:57
Kupiłem doładowanie za 30 zł chciałem aktywować pakiet za 30 zł
I jaki kod został wpisany?
Ponawiam prośbę:
Joanna_Plus pisze: ↑8 lut 2023, o 15:19
Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
Re: Pakiet internetowy problem
: 8 lut 2023, o 16:07
autor: Sezar89
Aktywna taryfa to plus elastyczna na kartę (*147#)
Aktywne pakiety GIGA bank (15723440 kbytes) (121#)
Non stop big single (99999999 kbytes)
Aktywne promocje Pakiet Social 30 dni (*136#)
4 doładowania i gratis
Pakiet 1500 gb (0) mogę korzystać z tego pakietu czy nie ?
Kwota doladowania 30 PLN,
stan konta 31 PLN
Po czym sprawdzam stan konta na iplus a tam 8 zł
kod z Żabki xxxx
Re: Pakiet internetowy problem
: 8 lut 2023, o 16:16
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: ↑8 lut 2023, o 16:07
Pakiet 1500 gb (0) mogę korzystać z tego pakietu czy nie ?
Aby otrzymać pakiet w ramach powyższej promocji, na koncie numeru musi być aktywna promocja uprawniająca:
§ 2 Zasady Korzystania z Promocji
1. W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
a) znajdować się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (tj. w okresie, w którym może wykorzystać Wartość konta i
korzystać z Usług);
b) włączyć Promocję zgodnie z instrukcją podaną w pkt 1poniżej;
c) włączyć lub posiadać już na koncie aktywny jeden z pakietów cyklicznych: „Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G” ,
„Rozm,sms,mms bez lim,15GB,1000min na UA” , „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”, „Bez limitu i 20 GB 5G extra”. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Tutaj
regulamin.
Na Twoim numerze żadna z nich nie jest włączona.
Zestawienie wszystkich pakietów i promocji dostępnych w poszczególnych planach cenowych znajdziesz w naszym
FAQ.
Starter 15 gb na start
: 9 lut 2023, o 21:42
autor: Sezar89
Witam ktoś może mi wyjaśnić bo nie za bardzo rozumiem kupiłem starter za 5 zł (15 gb na start) w żabce po aktywacji numeru i sprawdzeniu pakietów *136# w nawiasie było 28 czy 32 gb już nie pamiętam czy to był jakiś bonus z żabki ? hmm
używam sieci 4G
Re: Pakiet internetowy problem
: 10 lut 2023, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Witaj
Sezar89,
regulamin Promocji „Startery w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” znajdziesz
tutaj.
Re: Pakiet internetowy problem
: 4 kwie 2023, o 21:11
autor: aerkoo
Hej,
Prosiłbym o przyspieszenie sprawy CASE/230404/1621 :)
Z góry dziękuję :)
Re: Pakiet internetowy problem
: 5 kwie 2023, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj
aerkoo,
aerkoo pisze: ↑4 kwie 2023, o 21:11
CASE/230404/1621
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Re: Pakiet internetowy problem
: 7 kwie 2023, o 07:18
autor: feniks1986
Witam aktywowałem Bez limitu i 15 GB za 30 zł miesięcznie i jak wchodze w aplikacje iPlus to pokazuje pakiet internetowy 15Gb w Polsce 9,25/ 9,25 to ma być w końcu pakiet 15gb czy 9,25?
EDIT:
piątek 07 kwie 2023, 07:25
Pytanie nieaktualne nie zauważyłem że osobno jest pakiet w UE i po dodaniu tych dwóch jest 15 gb.
Pozdrawiam i wesołych świąt.
Re: Pakiet internetowy problem
: 7 kwie 2023, o 09:42
autor: Plush
feniks1986 pisze: ↑7 kwie 2023, o 07:25
Pytanie nieaktualne nie zauważyłem że osobno jest pakiet w UE i po dodaniu tych dwóch jest 15 gb.
Pozdrawiam i wesołych świąt.
Dokładnie tak, w tym przypadku sumuje się pakiet 9,25 GB (pakiet w Polsce) + 5,75 GB (pakiet w Polsce i UE) co łącznie daje 15 GB.
P.S. zakryj sobie swój numer telefonu na załączonym w powyższym poście zrzucie ekranu
PLUSH brak pakietu internetowego
: 6 sie 2023, o 18:48
autor: kubasswielki
Dzień dobry,
Zmieniłem taryfę na PLUSH, wybrałem pakiet z darmowymi rozmowami za 25 zł , miałem 19 zł na koncie więc doładowałem konto za 50 zl, następnie kolejno za 50 zł,żeby otrzymać gigabajty za doładowanie ale nic nie się nie aktywowało i byłem zmuszony kupić pakiet 10 gb za 10 zł żeby jakoś funkcjonować. Nie chcę ryzykować kolejnego doładowania jeśli pakiet się nie aktywuje ponownie. Jak można to wyjaśnić z Plusem?
Re: PLUSH brak pakietu internetowego
: 6 sie 2023, o 23:47
autor: Ron
Musisz sprawdzić jakie masz aktywne promocje. Wpisz kod *121# i połączenie. Następnie *136#.. napisz tutaj jakie informacje zwrotne otrzymujesz.
Wszystko dostępne masz w aplikacji mobilnej iPlus.
Re: Pakiet internetowy problem
: 7 sie 2023, o 16:31
autor: kubasswielki
Załączam sreen, wiem jak się sprawdza, już z 15 lat jestem w plusie, na innym numerze wszystko się dobrze ustawiło. Dlatego mam porównanie, że tu brakuje tego bonusu.
Re: Pakiet internetowy problem
: 7 sie 2023, o 21:49
autor: kubasswielki
W aplikacji iPlus udało się włączyć tą ,,PLUSH Internet promo DS", ale i tak niesmak pozostał, bo nie został przyznany bonus za poprzednie doładowanie 50zl. Na innym numerze w którym zmieniłem też z Plusa na Plush była ta promocja automatycznie aktywna.