Strona 61 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 lut 2023, o 15:19
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: 8 lut 2023, o 13:56 Dziś załadowałem telefon za kwotę 30 zł z czego dostałem 15 gb a w polecanych pakietach pisze, że 15 z pakietu i 15 z doładowanie może mi ktoś wyjaśnić o co come on ? :-/
Napisz proszę coś więcej, ponieważ to nie za wiele wyjaśnia. Co zostało aktywowane i czego aktualnie nie ma na koncie?
Sezar89 pisze: 8 lut 2023, o 13:56 Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
Na numerze jest włączona promocja uprawniająca?
Sezar89 pisze: 8 lut 2023, o 13:56 A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ?
A jakie promocje masz włączone na tym numerze? Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 lut 2023, o 15:57
autor: Sezar89
Kupiłem doładowanie za 30 zł chciałem aktywować pakiet za 30 zł jak i 1500 gb lecz na koncie pokazuje mi 8 zł.

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 lut 2023, o 15:59
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: 8 lut 2023, o 15:57 Kupiłem doładowanie za 30 zł chciałem aktywować pakiet za 30 zł
I jaki kod został wpisany?
Ponawiam prośbę:
Joanna_Plus pisze: 8 lut 2023, o 15:19 Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 lut 2023, o 16:07
autor: Sezar89
Aktywna taryfa to plus elastyczna na kartę (*147#)

Aktywne pakiety GIGA bank (15723440 kbytes) (121#)
Non stop big single (99999999 kbytes)

Aktywne promocje Pakiet Social 30 dni (*136#)
4 doładowania i gratis
Pakiet 1500 gb (0) mogę korzystać z tego pakietu czy nie ?

Kwota doladowania 30 PLN,
stan konta 31 PLN
Po czym sprawdzam stan konta na iplus a tam 8 zł
kod z Żabki xxxx

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 lut 2023, o 16:16
autor: Joanna_Plus
Sezar89,
Sezar89 pisze: 8 lut 2023, o 16:07 Pakiet 1500 gb (0) mogę korzystać z tego pakietu czy nie ?
Aby otrzymać pakiet w ramach powyższej promocji, na koncie numeru musi być aktywna promocja uprawniająca:
§ 2 Zasady Korzystania z Promocji
1. W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
a) znajdować się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (tj. w okresie, w którym może wykorzystać Wartość konta i
korzystać z Usług);
b) włączyć Promocję zgodnie z instrukcją podaną w pkt 1poniżej;
c) włączyć lub posiadać już na koncie aktywny jeden z pakietów cyklicznych: „Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G” ,
„Rozm,sms,mms bez lim,15GB,1000min na UA” , „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”, „Bez limitu i 20 GB 5G extra”
. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Tutaj regulamin.
Na Twoim numerze żadna z nich nie jest włączona.
Zestawienie wszystkich pakietów i promocji dostępnych w poszczególnych planach cenowych znajdziesz w naszym FAQ.

Starter 15 gb na start

: 9 lut 2023, o 21:42
autor: Sezar89
Witam ktoś może mi wyjaśnić bo nie za bardzo rozumiem kupiłem starter za 5 zł (15 gb na start) w żabce po aktywacji numeru i sprawdzeniu pakietów *136# w nawiasie było 28 czy 32 gb już nie pamiętam czy to był jakiś bonus z żabki ? hmm
używam sieci 4G

Re: Pakiet internetowy problem

: 10 lut 2023, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Witaj Sezar89,

regulamin Promocji „Startery w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” znajdziesz tutaj.

Re: Pakiet internetowy problem

: 4 kwie 2023, o 21:11
autor: aerkoo
Hej,

Prosiłbym o przyspieszenie sprawy CASE/230404/1621 :)

Z góry dziękuję :)

Re: Pakiet internetowy problem

: 5 kwie 2023, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj aerkoo,
aerkoo pisze: 4 kwie 2023, o 21:11 CASE/230404/1621
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 kwie 2023, o 07:18
autor: feniks1986
Witam aktywowałem Bez limitu i 15 GB za 30 zł miesięcznie i jak wchodze w aplikacje iPlus to pokazuje pakiet internetowy 15Gb w Polsce 9,25/ 9,25 to ma być w końcu pakiet 15gb czy 9,25?

EDIT:
piątek 07 kwie 2023, 07:25

Pytanie nieaktualne nie zauważyłem że osobno jest pakiet w UE i po dodaniu tych dwóch jest 15 gb.
Pozdrawiam i wesołych świąt.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 kwie 2023, o 09:42
autor: Plush
feniks1986 pisze: 7 kwie 2023, o 07:25 Pytanie nieaktualne nie zauważyłem że osobno jest pakiet w UE i po dodaniu tych dwóch jest 15 gb.
Pozdrawiam i wesołych świąt.
Dokładnie tak, w tym przypadku sumuje się pakiet 9,25 GB (pakiet w Polsce) + 5,75 GB (pakiet w Polsce i UE) co łącznie daje 15 GB.

P.S. zakryj sobie swój numer telefonu na załączonym w powyższym poście zrzucie ekranu ;-)

PLUSH brak pakietu internetowego

: 6 sie 2023, o 18:48
autor: kubasswielki
Dzień dobry,

Zmieniłem taryfę na PLUSH, wybrałem pakiet z darmowymi rozmowami za 25 zł , miałem 19 zł na koncie więc doładowałem konto za 50 zl, następnie kolejno za 50 zł,żeby otrzymać gigabajty za doładowanie ale nic nie się nie aktywowało i byłem zmuszony kupić pakiet 10 gb za 10 zł żeby jakoś funkcjonować. Nie chcę ryzykować kolejnego doładowania jeśli pakiet się nie aktywuje ponownie. Jak można to wyjaśnić z Plusem?

Re: PLUSH brak pakietu internetowego

: 6 sie 2023, o 23:47
autor: Ron
Musisz sprawdzić jakie masz aktywne promocje. Wpisz kod *121# i połączenie. Następnie *136#.. napisz tutaj jakie informacje zwrotne otrzymujesz.

Wszystko dostępne masz w aplikacji mobilnej iPlus.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 sie 2023, o 16:31
autor: kubasswielki
Załączam sreen, wiem jak się sprawdza, już z 15 lat jestem w plusie, na innym numerze wszystko się dobrze ustawiło. Dlatego mam porównanie, że tu brakuje tego bonusu.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 sie 2023, o 21:49
autor: kubasswielki
W aplikacji iPlus udało się włączyć tą ,,PLUSH Internet promo DS", ale i tak niesmak pozostał, bo nie został przyznany bonus za poprzednie doładowanie 50zl. Na innym numerze w którym zmieniłem też z Plusa na Plush była ta promocja automatycznie aktywna.