Strona 60 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 31 sty 2023, o 19:24
autor: karolina07101992
Mam taryfę nowy plush i nagle dzis przestal działać mi Internet tzn dane komórkowe. Pakiet jest aktywny, ustawienia nie byly zmieniane. Dzis nagle albo wyskakuje zaloguj sie do sieci Plus albo wyświetla sie LTE, ale internet nie działa . Od kilku dni tez sam zmienia mi sie stan konta raz 0,01 zl innym razem rośnie i np mam 0,28 zl albo kilkanaście złotych

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lut 2023, o 11:00
autor: Joanna_Plus
karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 31 sty 2023, o 19:24 zaloguj sie do sieci Plus
Połączenia i SMS-y działają? Restart (wył./wł.) urządzenia nie pomaga?
Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *121#.

Re: Pakiet internetowy problem

: 3 lut 2023, o 23:31
autor: karolina07101992
Tak, wszystko pozostale działa.
Telefon restartowalam, wyjmowalam karte sim i nic.
*136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
*121#
Brak aktywnych pakietòw

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 11:00
autor: Joanna_Plus
karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Z tego co podajesz to pakiet internetowy został wykorzystany, dlatego transmisja danych nie działa.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 11:59
autor: karolina07101992
Dlaczego? Po czym Państwo tak sądzicie?

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:05
autor: Joanna_Plus
karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 6 lut 2023, o 11:59 Dlaczego? Po czym Państwo tak sądzicie?
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Taką informację podałaś powyżej, po sprawdzeniu aktywnych jednostek.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:10
autor: karolina07101992
Taka wiadomość dostaja zaraz po aktywowaniu, wiec niemozliwe jest zebym w jeden dzien wykorzystala 10 Gb tym bardziej, ze nigdy w ciagu miesiaca nawet nie wykorzystuje pakietu.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:14
autor: karolina07101992
Chyba to jakiś problem z siecią bo pieniądze z konta ok.15 zl tez mi zniknęły! ( Najpierw sam stan konta rosl, spadal) Wszystko mam za darmo a na platne nr nie wykonywalam polaczen ani sms.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:16
autor: Joanna_Plus
karolina07101992,
karolina07101992 pisze: 3 lut 2023, o 23:31 *136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
To nie jest informacja zwrotna po aktywacji oferty, tylko sprawdzenie aktywnych usług. Ta promocja nie została aktywowana wczoraj, bo ma termin ważności do 10/02 czyli została włączona 11/01/2023.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:25
autor: karolina07101992
Wiem kiedy wlaczylam usluge, 12 stycznia. I mam wiadomosc właśnie dzien po tylko nie mozna wysłac tutaj zrzutu ekranu.

Edycja:
I mimo ze w wiadomości pisalo limit 0GB to wszystko dzialalo zawsze normalnie,do ostatniego tygodnia....

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 12:32
autor: Joanna_Plus
karolina07101992,

z tego co podajesz pakiet został wykorzystany dlatego:
13. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie Ważności Promocji prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s.
Regulamin promocji znajdziesz tutaj.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 16:17
autor: aerkoo
Hej,

Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600. Przychodzi mi odpowiedź - "Twoje zgloszenie nie moze byc przyjete. Nie jestes uprawniony do udzialu w promocji "Bonusy za darmo". Pozdrawiamy, Plush".

Czy to jest jakaś ogólna awaria, czy tylko tymczasowa? Widzę sporo ludzi zgłasza taki sam problem w internecie.

Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.

Pozdrawiam.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 16:31
autor: Joanna_Plus
Witaj aerkoo,
aerkoo pisze: 6 lut 2023, o 16:17 Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 lut 2023, o 16:59
autor: aerkoo
Joanna_Plus pisze: 6 lut 2023, o 16:31 Witaj aerkoo,
aerkoo pisze: 6 lut 2023, o 16:17 Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Dziękuję bardzo :)

Doładowanie a GB

: 8 lut 2023, o 13:56
autor: Sezar89
Zakupiłem w zeszłym miesiącu starter plus 15 gb na start.Dziś załadowałem telefon za kwotę 30 zł z czego dostałem 15 gb a w polecanych pakietach pisze, że 15 z pakietu i 15 z doładowanie może mi ktoś wyjaśnić o co come on ? :-/

Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ? bo na koncie pokazuje że mam 8 zł serio nie czaje tego.