Strona 58 z 65

limit roamingowy Data

: 12 gru 2021, o 11:55
autor: pawciob1
Dzień dobry;

Dzisiaj rano dostałem smsa na swój telefon, z którego wynika, że wykorzystano 100% limitu roamingowego Data. Dalsza transmisja danych w UE jest płatna 17,13 zł za GB. O co tutaj chodzi? Po pierwsze nie byłem za granicą, a po drugie od razu nie łączy mnie z internetem. Czyli co? Za dużo korzystam z internetu? Gdzie w ogóle jest możliwość sprawdzenia tego nieszczęsnego limitu? Zaznaczam, że mam taryfę Mix X.

Proszę o pomoc, bo ta informacja mnie wyprowadziła z równowagi. Co- trzeba doładować konto raz jeszcze?

Z góry będę wdzięczny.

Paweł

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 gru 2021, o 11:27
autor: Joanna_Plus
Witaj pawciob1,

podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
pawciob1 pisze:a po drugie od razu nie łączy mnie z internetem
Doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli.

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 gru 2021, o 14:59
autor: pawciob1
Dzień dobry;

Pani Joanno- wpisałem teraz ten kod, o który Pani mnie prosiła. Napisane jest tak- "Aktywne promocje: MIX SMSY bez limitu do wszystkich oraz Pakiet kompletny 60_kon". Internet działa bardzo wolno i często nie łączy. Na Youtube nie mogę wejść i na wiele innych stron. Podejrzewam, że trzeba doładować konto i odnowić pakiet internetowy, ale nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem co to jest "limit roamingowy"- tym bardziej, że ja nie łączyłem się z nikim za granicy. Korzystałem tylko z Internetu. Co teraz Pani Joanno należy z tym zrobić?

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 gru 2021, o 15:15
autor: Joanna_Plus
pawciob1,

podejrzewam właśnie, że pakiet internetowy został wykorzystany. Numer ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
pawciob1 pisze:"Aktywne promocje: MIX SMSY bez limitu do wszystkich oraz Pakiet kompletny 60_kon"
Przy tej wiadomości nie ma informacji do kiedy promocja jest ważna i ile jednostek w pakiecie zostało?

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 gru 2021, o 15:56
autor: pawciob1
Doładowałem konto i nic nie pomogło. Wpisałem nr *110#, żeby sprawdzić te aktywne pakiety, które mam. Co się pojawiło? Aktywne pakiety: Bonus Internet 12 GB _kon (0 KBYTES) 30.01.2022 23:06, GPRS Roaming Limiter 250.00 PLN 12.01.2022 13:46 . To się w głowie nie mieści. Doładowałem konto za 60 zł- to dlaczego nie działa internet?????????????????????????????

Edycja:
Uruchomiłem ponownie telefon i nagle internet zaczął działać. Przepraszam z góry za problem, ale ciężko to zrozumieć, co się tu dzieje.

Re: Pakiet internetowy problem

: 18 lut 2022, o 23:27
autor: szefitoo
Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona. Mam problem z tym komunikatem pomimo tego że powinieniem mieć internet.

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 lut 2022, o 14:28
autor: Ron
Podaj jaka taryfa *147# i dodatkowo co jest pod kodami *136# i *121#

Jak dezaktywować promocję z numeru 80400

: 17 maja 2022, o 22:26
autor: Pechulec
Dostałam ostatnio SMS z numeru 80400 na internet 5 GB za 5 zł na 30 dni i aktywowałam. Ale teraz już go nie potrzebuje a nie wiem jak to wyłączyć. Ktoś wie?

Re: Jak dezaktywować promocję z numeru 80400

: 17 maja 2022, o 23:20
autor: Ron
To chyba będzie ten kod *136*00*0005# i połączenie.

Re: Jak dezaktywować promocję z numeru 80400

: 18 maja 2022, o 13:46
autor: Pechulec
Ron pisze:To chyba będzie ten kod *136*00*0005# i połączenie.
niestety to nie ten kod, nie działa

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 maja 2022, o 14:47
autor: Basia_Plus
Pechulec,

zweryfikuj proszę czy pakietu nie możesz zdezaktywować w mobilnej lub webowej aplikacji iPlus. Jeżeli taka opcja nie będzie dostępna, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi

: 8 wrz 2022, o 15:37
autor: ursus83
Witam od ponad roku korzystam z internetu na kartę i zawsze jak potrzebował większej paczki kilka razy aktywowałem i dezaktywowałem pakiet 30GB aby uzyskać potrzebna mi ilość. Dziś podczas takiej czynności po dezaktywacji usługi zniknęły GB wraz z opłatą, z tych aktywowanych GB nie zużyłem nawet 1kb bo pozostała jeszce paczka z doladowania kart i tak o to zapłaciłem 30pln za nic, dobrze że musiałem wyjść z apki iplus bo bym czynność powtórzył 3x

Re: Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi

: 8 wrz 2022, o 15:55
autor: Marta_Plus
Witaj ursus83,

jeżeli dezaktywujesz ten pakiet, w którym pozostały jeszcze jakieś niewykorzystane GB, to one przepadają.

Re: Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi

: 8 wrz 2022, o 23:56
autor: wlo
ursus83
Pakiet 30 GB nie jest usługą cykliczną. Dezaktywacja powoduje wykasowanie pakietu.
Pomyliłeś się ;-)

Edit:
Przepraszam, ja o pakiecie dla abonamentu myślałem - bo czasem korzystam na różnych numerach.
Ja się pomyliłem ;)

Brak paczki danych z dnia ładowania

: 4 lis 2022, o 20:54
autor: ursus83
Dziś po doładowaniu karty nie otrzymałem paczki danych gdyż natychmiast po jej dodaniu została zużyta
Prośba o przyszpieszenie sprawy
CASE/221104/1840
Obrazek
картинки лучшие друзья
To się robi powoli irytujące bo od 2 miesięcy praktycznie co doładowanie albo aktywację usługi jest coś nie tak