Strona 57 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lip 2021, o 14:48
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
Wysłałem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lip 2021, o 15:01
autor: Joanna_Plus
walderizi,

podaj proszę numer tego zagadnienia.

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lip 2021, o 15:03
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,

podaj proszę numer tego zagadnienia.
[#2289673]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lip 2021, o 15:08
autor: Joanna_Plus
walderizi,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 lip 2021, o 15:10
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Ok super


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDYCJA:
Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pakiet internetowy problem

: 5 lip 2021, o 14:08
autor: Marta_Plus
walderizi,
walderizi pisze:Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Super. :-> Dziękuję za informację. :->

Re: Pakiet internetowy

: 9 wrz 2021, o 11:35
autor: UlaUla
Dzień dobry,
otrzymałam następującą informację sms:
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?

Aktywna taryfa to Prosto na Karte
Aktywne promocje: Pakiet internet 3GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 29-09-2021
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter(250PLN)

Re: Pakiet internetowy problem

: 9 wrz 2021, o 12:31
autor: Marta_Plus
Witaj UlaUla,
UlaUla pisze:"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?
To pakiet cykliczny, który odnowi się po 29.09.2021 r. zgodnie z regulaminem promocji. Jeśli chcesz ponownie skorzystać z pakietu 3 GB, trzeba wyłączyć obecny - kodem: *136*00*03# i włączyć usługę ponownie - *136*11*03#.

Scam na promocje

: 4 lis 2021, o 17:44
autor: pawel_klimczyk
Dzień dobry, doszło do oscamowania mojej skromnej osoby. Aktywowałem pakiet 15zł/30 dni kodem *136*11*9096# , natomiast nie mogę ani dzwoni, ani korzystać z internetu. Żeby było ciekawiej kod *136# wskazuje, że promocja jest aktywna.

Edycja:

Pan na infolinii powiedział, że nie uzyskałem autoryzacji by mogł mi pomóc, mimo że podałem prawidłowy pesel oraz numer telefonu.

Re: Scam na promocje

: 4 lis 2021, o 17:50
autor: Joanna_Plus
Witaj pawel_klimczyk,

jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia? Saldo konta jest dodatnie? Jaki termin ważności ma to konto?

Re: Scam na promocje

: 4 lis 2021, o 17:57
autor: pawel_klimczyk
Witaj, Joanna_Plus

Juz śpieszę z odpowiedzią, mianowicie komunikat ten to "brak srodkow lub przekroczony limit premium rate", Saldo konta jest dodatnie, termin ważności to 4-11-21, lecz z promocji skorzystałem dnia 30-10, gdy konto było aktywne

Re: Scam na promocje

: 4 lis 2021, o 18:07
autor: Joanna_Plus
pawel_klimczyk,
pawel_klimczyk pisze:termin ważności to 4-11-21
Z aktywowanej promocji można korzystać jeżeli konto numeru posiada zachowaną ważność:
3. Abonent może korzystać z rozmów do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-ów, MMS-ów bez limitu do wszystkich krajowych sieci komórkowych tylko w przypadku, gdy jego konto znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
4. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Regulamin usługi znajdziesz tutaj.
Pod kodem *100# znajduje się data i godzina ważności konta.

Re: Pakiet internetowy problem

: 4 lis 2021, o 19:11
autor: pawel_klimczyk
Fajny scam dziekuje jeszcze raz.

Re: Pakiet internetowy problem

: 4 lis 2021, o 19:15
autor: mariusz9a
Jaki scam? Od bodajże 1999 toku tak jest, jak tylko uruchomiono usługę pre-paid.

Re: Pakiet internetowy problem

: 5 lis 2021, o 11:01
autor: Joanna_Plus
pawel_klimczyk,

nie wiem, którą z ofert posiadasz, ale w taryfie Nowy Plush można włączyć taką usług jak Rok Ważności Konta, a w Plus Elastyczna na Kartę, promocję Ważne Konto.