Strona 57 z 64
Re: Pakiet internetowy problem
: 1 lip 2021, o 14:48
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten
formularz.
Wysłałem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Pakiet internetowy problem
: 1 lip 2021, o 15:01
autor: Joanna_Plus
walderizi,
podaj proszę numer tego zagadnienia.
Re: Pakiet internetowy problem
: 1 lip 2021, o 15:03
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,
podaj proszę numer tego zagadnienia.
[#2289673]
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Pakiet internetowy problem
: 1 lip 2021, o 15:08
autor: Joanna_Plus
walderizi,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Re: Pakiet internetowy problem
: 1 lip 2021, o 15:10
autor: walderizi
Joanna_Plus pisze:walderizi,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Ok super
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDYCJA:
Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Pakiet internetowy problem
: 5 lip 2021, o 14:08
autor: Marta_Plus
walderizi,
walderizi pisze:Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Super.
Dziękuję za informację.
Re: Pakiet internetowy
: 9 wrz 2021, o 11:35
autor: UlaUla
Dzień dobry,
otrzymałam następującą informację sms:
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?
Aktywna taryfa to Prosto na Karte
Aktywne promocje: Pakiet internet 3GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 29-09-2021
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter(250PLN)
Re: Pakiet internetowy problem
: 9 wrz 2021, o 12:31
autor: Marta_Plus
Witaj
UlaUla,
UlaUla pisze:"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?
To pakiet cykliczny, który odnowi się po 29.09.2021 r. zgodnie z
regulaminem promocji. Jeśli chcesz ponownie skorzystać z pakietu 3 GB, trzeba wyłączyć obecny - kodem:
*136*00*03# i włączyć usługę ponownie -
*136*11*03#.
Scam na promocje
: 4 lis 2021, o 17:44
autor: pawel_klimczyk
Dzień dobry, doszło do oscamowania mojej skromnej osoby. Aktywowałem pakiet 15zł/30 dni kodem *136*11*9096# , natomiast nie mogę ani dzwoni, ani korzystać z internetu. Żeby było ciekawiej kod *136# wskazuje, że promocja jest aktywna.
Edycja:
Pan na infolinii powiedział, że nie uzyskałem autoryzacji by mogł mi pomóc, mimo że podałem prawidłowy pesel oraz numer telefonu.
Re: Scam na promocje
: 4 lis 2021, o 17:50
autor: Joanna_Plus
Witaj pawel_klimczyk,
jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia? Saldo konta jest dodatnie? Jaki termin ważności ma to konto?
Re: Scam na promocje
: 4 lis 2021, o 17:57
autor: pawel_klimczyk
Witaj, Joanna_Plus
Juz śpieszę z odpowiedzią, mianowicie komunikat ten to "brak srodkow lub przekroczony limit premium rate", Saldo konta jest dodatnie, termin ważności to 4-11-21, lecz z promocji skorzystałem dnia 30-10, gdy konto było aktywne
Re: Scam na promocje
: 4 lis 2021, o 18:07
autor: Joanna_Plus
pawel_klimczyk,
pawel_klimczyk pisze:termin ważności to 4-11-21
Z aktywowanej promocji można korzystać jeżeli konto numeru posiada zachowaną ważność:
3. Abonent może korzystać z rozmów do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-ów, MMS-ów bez limitu do wszystkich krajowych sieci komórkowych tylko w przypadku, gdy jego konto znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
4. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Regulamin usługi znajdziesz
tutaj.
Pod kodem *100# znajduje się data i godzina ważności konta.
Re: Pakiet internetowy problem
: 4 lis 2021, o 19:11
autor: pawel_klimczyk
Fajny scam dziekuje jeszcze raz.
Re: Pakiet internetowy problem
: 4 lis 2021, o 19:15
autor: mariusz9a
Jaki scam? Od bodajże 1999 toku tak jest, jak tylko uruchomiono usługę pre-paid.
Re: Pakiet internetowy problem
: 5 lis 2021, o 11:01
autor: Joanna_Plus
pawel_klimczyk,
nie wiem, którą z ofert posiadasz, ale w taryfie Nowy Plush można włączyć taką usług jak
Rok Ważności Konta, a w Plus Elastyczna na Kartę, promocję
Ważne Konto.