Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 gru 2021, o 11:43
limit roamingowy Data
Dzień dobry;
Dzisiaj rano dostałem smsa na swój telefon, z którego wynika, że wykorzystano 100% limitu roamingowego Data. Dalsza transmisja danych w UE jest płatna 17,13 zł za GB. O co tutaj chodzi? Po pierwsze nie byłem za granicą, a po drugie od razu nie łączy mnie z internetem. Czyli co? Za dużo korzystam z internetu? Gdzie w ogóle jest możliwość sprawdzenia tego nieszczęsnego limitu? Zaznaczam, że mam taryfę Mix X.
Proszę o pomoc, bo ta informacja mnie wyprowadziła z równowagi. Co- trzeba doładować konto raz jeszcze?
Z góry będę wdzięczny.
Paweł
Dzisiaj rano dostałem smsa na swój telefon, z którego wynika, że wykorzystano 100% limitu roamingowego Data. Dalsza transmisja danych w UE jest płatna 17,13 zł za GB. O co tutaj chodzi? Po pierwsze nie byłem za granicą, a po drugie od razu nie łączy mnie z internetem. Czyli co? Za dużo korzystam z internetu? Gdzie w ogóle jest możliwość sprawdzenia tego nieszczęsnego limitu? Zaznaczam, że mam taryfę Mix X.
Proszę o pomoc, bo ta informacja mnie wyprowadziła z równowagi. Co- trzeba doładować konto raz jeszcze?
Z góry będę wdzięczny.
Paweł
Ostatnio zmieniony 13 gru 2021, o 11:26 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj pawciob1,
podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli.pawciob1 pisze:a po drugie od razu nie łączy mnie z internetem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dzień dobry;
Pani Joanno- wpisałem teraz ten kod, o który Pani mnie prosiła. Napisane jest tak- "Aktywne promocje: MIX SMSY bez limitu do wszystkich oraz Pakiet kompletny 60_kon". Internet działa bardzo wolno i często nie łączy. Na Youtube nie mogę wejść i na wiele innych stron. Podejrzewam, że trzeba doładować konto i odnowić pakiet internetowy, ale nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem co to jest "limit roamingowy"- tym bardziej, że ja nie łączyłem się z nikim za granicy. Korzystałem tylko z Internetu. Co teraz Pani Joanno należy z tym zrobić?
Pani Joanno- wpisałem teraz ten kod, o który Pani mnie prosiła. Napisane jest tak- "Aktywne promocje: MIX SMSY bez limitu do wszystkich oraz Pakiet kompletny 60_kon". Internet działa bardzo wolno i często nie łączy. Na Youtube nie mogę wejść i na wiele innych stron. Podejrzewam, że trzeba doładować konto i odnowić pakiet internetowy, ale nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem co to jest "limit roamingowy"- tym bardziej, że ja nie łączyłem się z nikim za granicy. Korzystałem tylko z Internetu. Co teraz Pani Joanno należy z tym zrobić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
pawciob1,
podejrzewam właśnie, że pakiet internetowy został wykorzystany. Numer ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
podejrzewam właśnie, że pakiet internetowy został wykorzystany. Numer ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
Przy tej wiadomości nie ma informacji do kiedy promocja jest ważna i ile jednostek w pakiecie zostało?pawciob1 pisze:"Aktywne promocje: MIX SMSY bez limitu do wszystkich oraz Pakiet kompletny 60_kon"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Doładowałem konto i nic nie pomogło. Wpisałem nr *110#, żeby sprawdzić te aktywne pakiety, które mam. Co się pojawiło? Aktywne pakiety: Bonus Internet 12 GB _kon (0 KBYTES) 30.01.2022 23:06, GPRS Roaming Limiter 250.00 PLN 12.01.2022 13:46 . To się w głowie nie mieści. Doładowałem konto za 60 zł- to dlaczego nie działa internet?????????????????????????????
Edycja:
Uruchomiłem ponownie telefon i nagle internet zaczął działać. Przepraszam z góry za problem, ale ciężko to zrozumieć, co się tu dzieje.
Edycja:
Uruchomiłem ponownie telefon i nagle internet zaczął działać. Przepraszam z góry za problem, ale ciężko to zrozumieć, co się tu dzieje.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2021, o 16:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
Re: Pakiet internetowy problem
Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona. Mam problem z tym komunikatem pomimo tego że powinieniem mieć internet.
Re: Pakiet internetowy problem
Podaj jaka taryfa *147# i dodatkowo co jest pod kodami *136# i *121#
Jak dezaktywować promocję z numeru 80400
Dostałam ostatnio SMS z numeru 80400 na internet 5 GB za 5 zł na 30 dni i aktywowałam. Ale teraz już go nie potrzebuje a nie wiem jak to wyłączyć. Ktoś wie?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2022, o 14:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: przeniesiono do właściwego wątku.
Re: Jak dezaktywować promocję z numeru 80400
To chyba będzie ten kod *136*00*0005# i połączenie.
Re: Jak dezaktywować promocję z numeru 80400
niestety to nie ten kod, nie działaRon pisze:To chyba będzie ten kod *136*00*0005# i połączenie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
Pechulec,
zweryfikuj proszę czy pakietu nie możesz zdezaktywować w mobilnej lub webowej aplikacji iPlus. Jeżeli taka opcja nie będzie dostępna, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
zweryfikuj proszę czy pakietu nie możesz zdezaktywować w mobilnej lub webowej aplikacji iPlus. Jeżeli taka opcja nie będzie dostępna, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi
Witam od ponad roku korzystam z internetu na kartę i zawsze jak potrzebował większej paczki kilka razy aktywowałem i dezaktywowałem pakiet 30GB aby uzyskać potrzebna mi ilość. Dziś podczas takiej czynności po dezaktywacji usługi zniknęły GB wraz z opłatą, z tych aktywowanych GB nie zużyłem nawet 1kb bo pozostała jeszce paczka z doladowania kart i tak o to zapłaciłem 30pln za nic, dobrze że musiałem wyjść z apki iplus bo bym czynność powtórzył 3x
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2022, o 09:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi
Witaj ursus83,
jeżeli dezaktywujesz ten pakiet, w którym pozostały jeszcze jakieś niewykorzystane GB, to one przepadają.
jeżeli dezaktywujesz ten pakiet, w którym pozostały jeszcze jakieś niewykorzystane GB, to one przepadają.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające GB po dezaktywacji cyklicznej usługi
ursus83
Pakiet 30 GB nie jest usługą cykliczną. Dezaktywacja powoduje wykasowanie pakietu.
Pomyliłeś się
Edit:
Przepraszam, ja o pakiecie dla abonamentu myślałem - bo czasem korzystam na różnych numerach.
Ja się pomyliłem ;)
Pakiet 30 GB nie jest usługą cykliczną. Dezaktywacja powoduje wykasowanie pakietu.
Pomyliłeś się
Edit:
Przepraszam, ja o pakiecie dla abonamentu myślałem - bo czasem korzystam na różnych numerach.
Ja się pomyliłem ;)
Brak paczki danych z dnia ładowania
Dziś po doładowaniu karty nie otrzymałem paczki danych gdyż natychmiast po jej dodaniu została zużyta
Prośba o przyszpieszenie sprawy
CASE/221104/1840
картинки лучшие друзья
To się robi powoli irytujące bo od 2 miesięcy praktycznie co doładowanie albo aktywację usługi jest coś nie tak
Prośba o przyszpieszenie sprawy
CASE/221104/1840
картинки лучшие друзья
To się robi powoli irytujące bo od 2 miesięcy praktycznie co doładowanie albo aktywację usługi jest coś nie tak
Ostatnio zmieniony 7 lis 2022, o 10:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.