Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
arek810316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: arek810316 »

Joanna_Plus pisze: 18 sie 2023, o 10:05 Witaj arek810316,
arek810316 pisze: 17 sie 2023, o 21:27 Numer reklamacji CASE/230817/1608
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Dziękuję.
Długo muszę czekać za rozpatrzeniem ?, bo nie ukrywam mogę liczyć tylko na ten numer a nie mam na chwilę obecnych żadnych minut tylko ściąga mi z konta głównego za rozmowy a przecież to nie moja wina ,że nie odnowił mi się pakiet promocja bez limitu 20GB 5G cykliczna w ramach przeniesienia numeru z innej sieci..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

arek810316,

na pewno najszybciej jak to tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arek810316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: arek810316 »

arek810316 pisze: 18 sie 2023, o 13:41
Joanna_Plus pisze: 18 sie 2023, o 10:05 Witaj arek810316,
arek810316 pisze: 17 sie 2023, o 21:27 Numer reklamacji CASE/230817/1608
Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Dziękuję.
Długo muszę czekać za rozpatrzeniem ?, bo nie ukrywam mogę liczyć tylko na ten numer a nie mam na chwilę obecnych żadnych minut tylko ściąga mi z konta głównego za rozmowy a przecież to nie moja wina ,że nie odnowił mi się pakiet promocja bez limitu 20GB 5G cykliczna w ramach przeniesienia numeru z innej sieci..
Proszę jeszcze raz się w mojej sprawie przypomnieć ponieważ odrzucono reklamację a podesłałem jeszcze screen z aplikacji w telefonie i sms co dostałem od plusa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

arek810316,
arek810316 pisze: 18 sie 2023, o 16:21 podesłałem jeszcze screen z aplikacji w telefonie i sms co dostałem od plus
Numer korespondencji poproszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arek810316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: arek810316 »

Joanna_Plus pisze: 18 sie 2023, o 16:27 arek810316,
arek810316 pisze: 18 sie 2023, o 16:21 podesłałem jeszcze screen z aplikacji w telefonie i sms co dostałem od plus
Numer korespondencji poproszę.
CASE/230818/1292 proszę o jak najszybsze rozpatrzenie, możliwie ekspresowe
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

arek810316,
arek810316 pisze: 18 sie 2023, o 17:01 CASE/230818/1292
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arek810316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: arek810316 »

Joanna_Plus pisze: 18 sie 2023, o 17:07 arek810316,
arek810316 pisze: 18 sie 2023, o 17:01 CASE/230818/1292
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Dziękuję bardzo..
Marcin_Liberty
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lut 2024, o 13:12

Plush na kartę- problem ze zmianą pakietu

Post autor: Marcin_Liberty »

Witam.
Mam problem po zmianie pakietu w Plush na kartę. Otóż w miniony czwartek po doładowaniu konta za 30 zł zmieniłem pakiet na 30 GB (15 GB z pakietu + 15 GB z doładowania). Pobrana została opłata i otrzymałem sms-a z potwierdzeniem.
W sobotę otrzymałem kolejnego sms-a, iż pobrana została opłata i promocja została odnowiona na kolejne 30 dni (chyba chodzi o ten stary pakiet).
Czyli mam aktywne dwa pakiety jednocześnie? Czy aktywacja nowego pakietu, nie "wyłącza" poprzedniego?
Z góry dzięki za pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, o 17:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Marcin_Liberty,
Marcin_Liberty pisze: 29 lut 2024, o 16:21 Czy aktywacja nowego pakietu, nie "wyłącza" poprzedniego?
Nie.
Marcin_Liberty pisze: 29 lut 2024, o 16:21 Czyli mam aktywne dwa pakiety jednocześnie?
Aktywne pakiety i promocje sprawdzisz wpisując kody *121# oraz *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin_Liberty
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lut 2024, o 13:12

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marcin_Liberty »

Joanna_Plus pisze: 29 lut 2024, o 17:17 Witaj Marcin_Liberty,
Marcin_Liberty pisze: 29 lut 2024, o 16:21 Czy aktywacja nowego pakietu, nie "wyłącza" poprzedniego?
Nie.
Marcin_Liberty pisze: 29 lut 2024, o 16:21 Czyli mam aktywne dwa pakiety jednocześnie?
Aktywne pakiety i promocje sprawdzisz wpisując kody *121# oraz *136#.
Dziękuję za informację. Zalogowałem się poprzez przeglądarkę do iPlus i tam mam coś takiego:
Twoje aktywne promocje:
1) Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet (od 05.06.2016)
2) Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB (od 22.02.2024)
3) Pakiet 1500 GB (od 27.03.2023) dostępny limit- wykorzystany
Przy każdym z nich mam przycisk usuń, więc rozumiem, że mogę dany pakiet sobie wyłączyć?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Marcin_Liberty,

z tego co podajesz, to aktualnie na koncie numeru są aktywne dwie promocje:
Marcin_Liberty pisze: 3 mar 2024, o 16:33 1) Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet (od 05.06.2016)
2) Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB (od 22.02.2024)
Zawsze możesz wyłączyć usługę, której już nie potrzebujesz. Najlepiej uczynić to "chwilę" przed jej kolejnym odnowieniem, aby wykorzystać wykupione już jednostki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
flatron1984
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56

Karta SIM do telefonu (nawigacja)

Post autor: flatron1984 »

Czy w Plusie jest opcja żeby włączyć jakiś pakiet GB który będzie aktywny do wyczerpania bez konieczności doładowywania konta co miesiąc? Potrzebna jest karta SIM do telefonu który będzie używany wyłącznie do nawigacji (mapy Google, Yanosik...).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 mar 2024, o 13:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

flatron1984,
flatron1984 pisze: 11 mar 2024, o 12:29 bez konieczności doładowywania konta co miesiąc?
Co konkretnie masz na myśli? Chodzi o ważność konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
flatron1984
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: flatron1984 »

Tak, ważność konta i ważność pakietu. Czyli załóżmy kupuję pakiet GB, bo tylko one są potrzebne, (połączenia, smsy, mmsy z tego tel nie będą wychodziły) i nie muszę co miesiąc mieć jakiejś kasy na koncie żeby przedłużało mi pakiet.

EDIT:
Jak nie ma takiej opcji to jaki jest najtańszy pakiet samego internetu?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sl@w_es »

flatron1984,

najtańszy pakiet, który zapewni Ci nieprzerwany dostęp do internetu to koszt 5 zł / 30 dni i 5 GB - taryfa Nowy Plush.
Korzystając z tego pakietu masz z głowy opłatę za aktywność.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ