Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
walderizi
PlusManiak
Posty: 51
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 sty 2016, o 19:02

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: walderizi »

Joanna_Plus pisze:walderizi,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
Wysłałem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

walderizi,

podaj proszę numer tego zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
walderizi
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 5 sty 2016, o 19:02

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: walderizi »

Joanna_Plus pisze:walderizi,

podaj proszę numer tego zagadnienia.
[#2289673]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

walderizi,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
walderizi
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 5 sty 2016, o 19:02

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: walderizi »

Joanna_Plus pisze:walderizi,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Ok super


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
EDYCJA:
Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 5 lip 2021, o 14:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

walderizi,
walderizi pisze:Reklamacja została uznana - dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Super. :-> Dziękuję za informację. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
UlaUla
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 wrz 2021, o 11:33

Re: Pakiet internetowy

Post autor: UlaUla »

Dzień dobry,
otrzymałam następującą informację sms:
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?

Aktywna taryfa to Prosto na Karte
Aktywne promocje: Pakiet internet 3GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 29-09-2021
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter(250PLN)
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2021, o 12:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj UlaUla,
UlaUla pisze:"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Co mam w tej sytuacji zrobić?
To pakiet cykliczny, który odnowi się po 29.09.2021 r. zgodnie z regulaminem promocji. Jeśli chcesz ponownie skorzystać z pakietu 3 GB, trzeba wyłączyć obecny - kodem: *136*00*03# i włączyć usługę ponownie - *136*11*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_klimczyk
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 lis 2021, o 17:36

Scam na promocje

Post autor: pawel_klimczyk »

Dzień dobry, doszło do oscamowania mojej skromnej osoby. Aktywowałem pakiet 15zł/30 dni kodem *136*11*9096# , natomiast nie mogę ani dzwoni, ani korzystać z internetu. Żeby było ciekawiej kod *136# wskazuje, że promocja jest aktywna.

Edycja:

Pan na infolinii powiedział, że nie uzyskałem autoryzacji by mogł mi pomóc, mimo że podałem prawidłowy pesel oraz numer telefonu.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2021, o 18:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty. Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Scam na promocje

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pawel_klimczyk,

jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia? Saldo konta jest dodatnie? Jaki termin ważności ma to konto?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_klimczyk
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 lis 2021, o 17:36

Re: Scam na promocje

Post autor: pawel_klimczyk »

Witaj, Joanna_Plus

Juz śpieszę z odpowiedzią, mianowicie komunikat ten to "brak srodkow lub przekroczony limit premium rate", Saldo konta jest dodatnie, termin ważności to 4-11-21, lecz z promocji skorzystałem dnia 30-10, gdy konto było aktywne
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Scam na promocje

Post autor: Joanna_Plus »

pawel_klimczyk,
pawel_klimczyk pisze:termin ważności to 4-11-21
Z aktywowanej promocji można korzystać jeżeli konto numeru posiada zachowaną ważność:
3. Abonent może korzystać z rozmów do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-ów, MMS-ów bez limitu do wszystkich krajowych sieci komórkowych tylko w przypadku, gdy jego konto znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
4. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Regulamin usługi znajdziesz tutaj.
Pod kodem *100# znajduje się data i godzina ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_klimczyk
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 lis 2021, o 17:36

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: pawel_klimczyk »

Fajny scam dziekuje jeszcze raz.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: mariusz9a »

Jaki scam? Od bodajże 1999 toku tak jest, jak tylko uruchomiono usługę pre-paid.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

pawel_klimczyk,

nie wiem, którą z ofert posiadasz, ale w taryfie Nowy Plush można włączyć taką usług jak Rok Ważności Konta, a w Plus Elastyczna na Kartę, promocję Ważne Konto.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ