Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Marshallmsl
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 maja 2021, o 10:00

Re: Niewyjaśniona utrata GB

Post autor: Marshallmsl »

Nie wiem w jaki sposób mam pokazać nagłe zużycie przy braku LTE, jedynie co mogę pokazać to historię zużycia danych, którą już opisałem, nie mam możliwości pokazania tego w jakiej technologii akurat wtedy korzystałem z internetu, to chyba powinien operator sprawdzić jak już. Poza tym, nie ma to żadnego znaczenia w jakiej technologii korzystałem, sama historia zużycia danych pokazuje dziwną sytuację, na pewno nie pozwolę sobię na to by na siłę próbować wmawiać mi, że te dane w jakiś sposób zostały przeze mnie wykorzystane.

Oczywiście dostarczę wszystkie możliwe dowody wraz z opisem sytuacji na podany adres email. Mam tylko nadzieję, że nie spotkam się kolejny raz z osobami, które nie mają kompetencji jakichkolwiek by w ogóle podejmować się pewnych problemów, bo akurat nie jestem przeciętnym użytkownikiem tylko osobą mającą poważne umiejętności w branży IT czy programowania, więc gdybym nie miał odpowiedniej wiedzy, to inaczej do tego bym podchodził. Poza tym jaki by problem nie był to zawsze jest wina użytkownika, operator nie ma prawa popełnić błędu. No tak nie może być.
Misio
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 28 sty 2019, o 18:28

pakiet internetowy 3GB/5 zł na 30 dni nie uruchamia się

Post autor: Misio »

Witam.
Mam problem.
Kazdego miesiaca mam aktywowany pakiet 3GB/5 zł. Jednak dzisiaj, kiedy przypada termin kolejnej aktywacji, otrzymałam SMS-a , że pakiet nie może być aktywowany, bo nie ma wystarczajacej kwoty na koncie .SMS zaleca doładowanie konta .Dziwi mnie to, ponieważ na koncie jest aktualnie 17 zł. Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Barbara
Ostatnio zmieniony 18 maja 2021, o 14:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Misio,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szczepaniak
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 kwie 2021, o 09:00

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: szczepaniak »

Od ponad godziny nie działa mi roaming. Sieć jest dostępna, ale brak internetu. Jestem w Niemczech. Czy wina leży po stronie Plusa, czy też coś jest nie tak z moim telefonem (nic nie grzebałem w ustawieniach).
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Michał_Plus »

szczepaniak, dziękujemy za informacje. Nasi technicy już pracują nad przywróceniem funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spy
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2021, o 20:44

Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: Spy »

Witam,

Przeszedłem z taryfy Ja + na Kartę na taryfę Plus elastyczna na Kartę. Następnie doładowałem konto kwotą 25zl i mimo aktywnego Giga bank plus nie mam internetu i nie ma pojecia dlaczego bo czytając tysiące postów nie znalazłem odpowiedzi...

Mam środki na koncie i konto jest ważne do 23.06.2021
Po wpisaniu *136#

Aktywne promocje: Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu 22-06-2021 20:30, Pakiet Social 30dni 22-06-2021 20:26, GIGA BANK w PLUS, 4 doladowania i gratis.

Po wpisaniu z kolei *121#

Aktywne pakiety: GIGA BANK (10485760 KBYTES) 22-06-2021 20:26,
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 09:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: ChuckyCiechanow »

APN: internet lub plus masz ustawiony ? Co otrzymujesz po wpisaniu kodu *101#

Wyłącz i włącz telefon.
Spy
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2021, o 20:44

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: Spy »

Zaczęło działać po 3 restarcie telefonu przynajmniej na tą chwilę więc zobaczmy co będzie dalej ?!

Zastanawiajace jest natomiast to że odświeżenie 2-3 zwykłych stron i już jest mniej o 62 000 KBYTES po wpisaniu kodu *121# natomiast u góry ekranu pokazalo mi w tym samym czasie wzrost zużycia o dosłownie niecałe 11 MB czyli około 6 razy mniej ?!
Ostatnio zmieniony 23 maja 2021, o 21:28 przez Spy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: ChuckyCiechanow »

Powinno być już wszystko dobrze.
Sprawdzenie kodem najlepiej jest po rozłączeniu z internetem w trakcie połączenia różne kwiatki są.

W tej taryfie masz rozliczanie co 100KB oddzielnie liczone na odebrane i wysłane dane.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Spy
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2021, o 20:44

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: Spy »

Tak wiem, zawsze sprawdzam na rozłączonym.
Jako, że wcześniej miałem w innej taryfie mniej to mniej więcej wiem ile co zużywało, oczywiście w bardzo dużym uproszczeniu i dlatego moje zdziwienie jak tutaj brzydko mówiąc "żre" choć zdaję sobie sprawę że nie jest to możliwe żeby to była kwestia pakietu w danej taryfie.

Tylko jak ciekawostka:

Na górze po ściągnięciu paska mogę zobaczyć zużycie dziś i w danym miesiącu i tak : od czasu przejścia na taryfę elastyczna plus na kartę zużyło mi 37MB podczas gdy kod *121# na rozłączonym pokazuje zuzycie180MB !!! To jest bardzo duża i wręcz niewytłumaczalną różnica ?!
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: ChuckyCiechanow »

Zaloguj się do Plus Online i tam sprawdź jakie masz zużycie danych.

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Spy
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2021, o 20:44

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: Spy »

ChuckyCiechanow pisze:Zaloguj się do Plus Online i tam sprawdź jakie masz zużycie danych.

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Dzięki , ale nie mam chyba e-hasla ani nie znam Plus kodu żeby zalogować się do Plus on-line
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę

Post autor: ChuckyCiechanow »

W ofercie na kartę to 4 ostatnie cyfry kodu puk, otrzymasz go dzwoniąc do BOK

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
walderizi
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 5 sty 2016, o 19:02

Pakiet internetowy problem

Post autor: walderizi »

Mam taki problem, nie wiem czy w dobrym miejscu pytam, ale temat podobny.
Przyszedł do mnie sms z sieci, że kończą się pieniądze na koncie.
Moja taryfa to Prosto na Kartę i uruchamiam 3GB internetu.
Wcześniej skończył mi się pakiet i internet zwolnił, wyłączyłem pakiet 3GB i załączyłem ponownie i wszystko było ok. I nagle na koncie -78PLN.
Z tego co ustaliłem, to internet zamiast zwolnić - zaczął pobierać pieniądze, to było ok 19:00, a SMS z sieci ze internet zwalnia przyszedł ok 21:00
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 lip 2021, o 14:31 przez walderizi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

walderizi,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ